אתר אינטרנטי יכול לספק לחברה יתרונות רבים ארוכי טווח, כולל ביסוס אמון הלקוחות, חיזוק המותג, יצירת קשרי לקוחות טובים יותר או יידוע קבוצה גדולה של אנשים על היכולות של העסק.
קשה למצוא היום עסקים שיכולים לשרוד ללא נוכחות אינטרנטית, וסביר להניח שזה גם מצבו של העסק שלכם. לכן, כדי להפוך את האתר שלכם לכלי שיווקי יעיל בשביל מיתוג חברות, הנה כמה דברים בסיסיים שרצוי לתת עליהם את הדעת:
-
ליצור נוכחות ברשת
האם אתם יודעים מי בכלל שמע על העסק שלכם? או לאן יכולים הצרכנים לפנות כדי ללמוד עוד על העסק שלכם?
ובכן, יצירת נוכחות באינטרנט פירושה שהאתר שלכם יכול לעזור לעסק:
-
לבסס את עצמו כעסק חי ובועט
-
לתקשר את ערך המותג
-
לשדר מקצועיות
-
לסייע לבניית אמון הלקוחות
לקוחות חדשים ופוטנציאליים מבקשים לעתים קרובות מידע על ההיסטוריה העסקית, על המומחיות ועל תחום ההתמחות של העסק. האתר האינטרנטי של העסק הוא כלי נהדר שאמור לאפשר לאנשים ללמוד עוד על החברה שלכם ולהשיג את רמת האמון שהם מחפשים.
-
להופיע במנועי החיפוש
יש לבנות את האתר תוך התחשבות בטכניקות ה-SEO (Search Engine Optimization). כלומר, להשתמש באופטימיזציה של מנועי החיפוש כך שכול מי שמחפש מידע ברשת, תוך שימוש במילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם, ימצא אתכם בקלות. שימוש בטכניקות האופטימיזציה יכול לסלול את הדרך להרחבת העסק ולהגדלת המוניטין של המותג.
-
להציע גישה קלה ליצירת קשר
האתר אמור לספק ללקוחות דרך קלה ונגישה ליצירת קשר עם העסק, וללמידה מעמיקה יותר על המוצרים, על השירותים ועל העסק בכללותו.
-
למנף את הרשתות החברתיות
נקיטה באסטרטגיית שיווק הכוללת גם את המדיה החברתית, תסייע לכם להגיע לקהל גדול יותר וליצור באזז נוסף לעסק. המשמעות היא שהעסק צריך להיות נוכח בפייסבוק, בטוויטר, בגוגל+ בטיק-טוק או בלינקדין.
אחרי הכול, כולם כבר יודעים כי:
-
לייקים ושיתופים ברשתות החברתיות יכולים להוביל אנשים ישירות לאתר שלכם.
-
קישורים לפריטים פופולריים או אקטואליים מהאתר שלכם אל הרשת החברתית, ולהיפך – יכולים להגדיל את הרלוונטיות של האתר ולתרום באופן משמעותי לשיפור מיתוג החברה.
-
למכור מוצרים ברשת
אם העסק שלכם מותאם למכירות מקוונות, תוכלו ליצור באינטרנט חנות וירטואלית, אם כחלופה או כהשלמה לחלון הראווה של החנות הפיזית.
-
לפרסם ולשתף בחדשות האחרונות
בכול פעם שחלה התפתחות חדשה הקשורה לפעילות של החברה שלכם, ספרו על כך באתר. הניסיון מלמד כי אתרים שמפרסמים מידע חדש, רלוונטי ובזמן, מצליחים לעתים קרובות יותר למשוך אליהם חזרה את המשתמשים.
-
לנהל בלוג
האתר שלכם יוכל לשמור על רעננות, ואגב כך למשוך אליו אנשים, באמצעות פוסטים ומאמרים המועלים בבלוג שלכם באופן קבוע.
בבלוג תוכלו:
-
להציג את המומחיות של העסק.
-
לשתף את המשתמשים בתובנות שונות.
-
להציע טיפים מעשיים בנושאים שהם רלוונטיים לעסק או ללקוחות שלכם.
-
להכיר את הלקוחות
כדי להכיר את קהל היעד של העסק, חשוב מאוד ליצור תקשורת דו כיוונית עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים ולטפח אותה. על ידי יצירת קשר עמוק עם הקהל שלכם תוכלו להכיר היטב את הצרכים, את ההעדפות ואת תחומי העניין של הצרכנים, ומכאן גם להציע להם שירותים או מוצרים טובים ומתאימים יותר לצרכיהם.
-
לספק נוחות ללקוחות
כשמדובר על סיפוק נוחות לגולשים הנכנסים לאתר העסקי שלכם, אתם ממש חייבים להבטיח שהאתר יספק להם דרכים קלות ליצירת אינטראקציה אתכם. מומחים מדגישים כי כל דבר שהוא פחות מזה, עלול לגרום לאובדן מכירות.
|