הכשרה ביטוח הטמיעה מערכת SysAid לניהול התמיכה

דרוג:

הכשרה ביטוח הטמיעה מערכת חדשה לניהול מחלקות תמיכה מבית SysAid


הכשרה חברה לביטוח
הטמיעה את SysAid HelpDesk, אשר זכתה לשם המקורי FIXIT. מהיותה מערכת שירות, חדשה ויעילה לניהול מחלקות תמיכה וניהול מלאי בארגון.

 

המערכת החדשה מספקת ידע ושליטה על מגוון פעילויות שירות באמצעות ממשק טכנולוגי מתקדם, אינטואיטיבי וקל לתפעול. המערכת מאפשרת ניהול מערך תמיכה,  איסוף מידע על המשתמשים, ריכוז בקשות שירות, ניהול מלאי ותוכן, הפקת דוחות ועוד. בנוסף, מאפשרת המערכת הגדרה ומדידה של SLA  לצוותים פנימיים וחיצוניים.

 

שפר אבלסון, סמנכ"ל מערכות מידע ב"הכשרה": "המערכת החדשה תאפשר לחברה לעשות קפיצת מדרגה נוספת בתחום השירות, ותהווה מנוף לקידום בעזרת ניתוח מהיר של הבעיות והפתרונות, על ידי שקיפות מלאה למשתמשים וכן בעזרת הממשק הידידותי של המערכת. "

 

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות נציגתה הבלעדית של SysAid בישראל מסר, כי בין הגורמים לבחירת SysAid ניתן למנות: גמישות רבה, התאמה לכל גודל ומגזר של לקוח (החל ממאות משתמשים בודדים ועד לאלפים רבים), ממשק עברי מלא, קלות תפעול והטמעה, חבילת All You Need in One IT Software  ועוד . בנוסף תומכת SysAid במתודולוגיית ITIL ובאפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים