דרוג:
מה השתנה בעצם מאז ימי הטלוויזיה אחר צהריים ומיקומים של מוצרים באופרות סבון? תשובה: נוף התקשורת כולו. שיטות העבודה המומלצות בעת המודרנית כדי להגיע לראש משק הבית, זו שמקבלת את ההחלטות, צריכות לעבור הגדרה מחודשת. וזה לא קל.
אנחנו חיים בעולם רב ערוצי ומשווקים צריכים לייצר תקשורת על בסיס יומי. טקטיקות מסורתית כמו שיווק בדואר אלקטרוני ומודעות במנועי חיפוש הם בהחלט כלים רלוונטיים, אבל משווקים צריכים לאמץ את הרשת החברתית. 65% מהמבוגרים משתמשים באתרי רשתות חברתיות כמו פייסבוק ו69% מהם נשים.
להלן 5 המלצות עבור שיווק יעיל בפייסבוק: נשים דומיננטיות יותר באתר פייסבוק הדינמיקה המשפחתית השתנתה. כמובן, נשים רבות עדיין בוחרות לטפל במשרה מלאה בילדים, אבל יש הרבה יותר נשים (רווקות ונשואות) בשוק העבודה כיום. נשים עדיין מהוות את הרוב המכריע של הצריכה הפרטית. המשווקים חייבים להבין כי נשים הן עדיין מקבלי ההחלטות העיקריים עבור רוב רכישות משק הבית.
המלצה הבסיס לשיווק ברשת פייסבוק הוא קריאה לפעולה
נשים לא רק מבלות 30% יותר בפייסבוק מאשר גברים, אלא יש להם גם רשתות גדולות יותר של חברים. לנשים יש גם 8% יותר חברים בפייסבוק בממוצע מאשר גברים והן מבלות זמן רב יותר באתר. אבל כפי שכולנו יודעים, שיווק יעיל בפייסבוק לא מתבסס על רק על נוכחות – אלא על דחיפת תוכן על ידי משווקים. דבר אחד ברור, מה שעובד ברשת החברתית היא קריאה לפעולה.
לדברי מכון פורסטר, 59% מהשחקנים החברתיים הן נשים. סקר חשף כי הגיימר החברתי הממוצע הוא אישה בת 43. לחברות יש הזדמנות לשלב מוצרים באמצעות סחורות וירטואליות ממותגות בתוך המשחק לצרכי פרסום. שילובים יצירתיים אחרים כוללים דחיפה של הקהל לשחק משחקים חברתיים למטרות צדקה. למשל, חברת Dial מתקשרת עם המשתמשים במשחקים חברתיים תוך גיוס כספים עבור ארגון ללא כוונת רווח. ככל שהלקוחות משחקים יותר במשחק של המותג, כך החברה תורמת יותר. שילוב מנצח: פייסבוק ודילים יומיים
חברות כבר ראו הצלחה במבצעים בלעדיים הממוקדים באופן ספציפי לראש משק הבית . זו לא צריכה להיות הפתעה כי הנשים גם מהוות כמעט שני שליש מהמשתמשים של אתר הקניות החברתיות Groupon והן מובילות את קטגוריית הקניות החברתיות והדילים היומיים. אל תחשבו שיווק בפייסבוק, תחשבו דיאלוג הפרסום המסורתי עדיין רלוונטי והוא לא ייעלם בקרוב. יחד עם זאת, 70% מהחברות הצהירו כי הן עושות שימוש במדיה המסורתית כדי לקדם את המעורבות בפרסום החברתי. לכן, כרגע אל תחשבו על שיווק לראש משק הבית. במקום זאת, תתמקדו בשיחה איתו באמצעות דרכים יצירתיות כמו משחקים, דילים, שאלונים ומתן עצות מקצועיות. רק ככה תוכלו למנף את היתרון של הרשת החברתית לטובתכם.
המלצה
|