אורט משיקה אפליקציית מובייל חדשה – אורט תלמידע – שפותחה על ידי מטריקס
מטריקס, באמצעות מרכז התמחות Matrix Mobile, פיתחה עבור רשת אורט אפליקציית מובייל חדשה – תלמידע - המאפשרת לתלמידי אורט והוריהם לקבל בטלפון הנייד מידע מגוון אודות בית הספר ומצב הלימודים.
האפליקציה הסלולרית מבוססת על אפליקציה אינטרנטית, פותחה עבור אייפון ואנדרואיד, וכוללת מידע מגוון אודות מערכת שעות הלימודים, הודעות מערכת, תוכן השיעור ושיעורי בית, הודעות אישיות, דף קשר כיתתי, נתוני נוכחות ומשמעת, ציוני מבחנים ומטלות, הערכות תקופתיות ונתוני בגרויות. האפליקציה כוללת גם הודעות מתפרצות המפנות את תשומת לב המשתמשים לכך שהגיע מידע חדש עבורם.
ד"ר דפנה זליג, ראש תחום פרויקטים במינהל מערכות מידע, אורט ישראל: "מטריקס מלווה אותנו זה שנים רבות ואיפשרה לנו להפוך לאחד הארגונים הראשונים בארץ, לא כל שכן, בעולם החינוך, שהחזיקו ביומן אלקטרוני וגישה אליו באמצעות הסלולר, כבר לפני 5 שנים".
"האפליקציה החדשה, שפותחה על ידי מטריקס, נועדה לשפר את הדיאלוג בין הצוות החינוכי לבין ההורים והתלמידים, ולאפשר להם לתקשר בצורה זמינה ונוחה באמצעות הסמארטפון", הוסיפה ד"ר זליג.
רן רייכברג, מנהל מרכז התמחות Matrix Mobile: "האתגר הגדול בפיתוח יישומים לתלמידים ומורים הינו יצירת חוויית משתמש מיטבית, עבור משתמשים שמצד אחד, זמנם דוחק אך מצד שני, נדרשים להתמודד עם מידע רב, בעודם בתנועה. בפרוייקט הנוכחי הצלחנו להתמודד עם האתגר הזה דרך יצירת תמהיל נכון בין כמויות המידע המוצגות למשתמש, מתוך תיק התלמיד, לבין היכולת שלו לנווט בין פריטי מידע תוך כדי תנועה".
אודות סמינר מקצועי: חווית לקוח
הסמינר המקצועי The Customer eXperience Journey, שתערוך חברת מטריקס ב- 3.6 במרכז "נא לגעת" ביפו, יעסוק בהצגת פתרונות ליצירת חווית לקוח אפקטיבית בארגונים. ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר, המתמחה בתחום חויית הלקוח, יעביר שתי הרצאות על יישום אסטרטגית חווית לקוח בארגונים ועל דרכי מדידה ו- ROI של השקעות בתחום, וכן יענה על שאלות במהלך הסמינר. בנוסף, מקצועני מטריקס, יציגו זוויות שונות של יצירת חווית לקוח רציפה בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, וידגימו כיצד הטכנולוגיות והמתודולוגיות החדשות יכולות לאפשר ולתמוך במימוש חווית לקוח אפקטיבית.
אודות רשת אורט ישראל
רשת אורט ישראל כוללת כיום 201 מוסדות חינוך והשכלה: בתי ספר מקיפים-חטיבות ביניים וחטיבות עליונות, בתי ספר תעשייתיים, מרכזי מצוינות, מכללות להנדסאים ושתי מכללות אקדמיות להנדסה, הפרושים ברחבי הארץ כולה, משלומי בצפון ועד שבטי הבדואים באבו באסמה בדרום. כל תלמיד עשירי במערכת החינוך העל-יסודי הוא תלמיד רשת אורט ישראל. מדי שנה לומדים במוסדות הרשת כ-100,000 תלמידים, בני-נוער ומבוגרים. הרשת משרתת את כלל אוכלוסיית מדינת ישראל, יהודים (החינוך הכללי, הדתי החרדי), ערבים, בדואים ודרוזים.
עשייתה של אורט ישראל מבוססת על מספר דגלים, מתוך מכוונות לכך שהשילוב ביניהם יחזק את חוסנה הערכי, הכלכלי והביטחוני של מדינת ישראל.
דגל הערכים – המבוסס על שימת דגש על הנתינה לזולת, לקהילה ולחברה, טיפוח הזהות היהודית והעצמת המורשות, למען חוסנה החברתי-ערכי של מדינת ישראל.
דגל טיפוח המצוינות בהוראה ובלמידה – למימוש חינוך איכותי לכלל רובדי האוכלוסייה, למיצוי יכולותיהם של התלמידים ולקידומם החברתי-כלכלי,
דגל החינוך המדעי-טכנולוגי – בשאיפה לכך שהדור הצעיר יבסס את מעמדה של ישראל כמדינת מדע וטכנולוגיה מצטיינת למען חוסנה הכלכלי.
המרכיב הראשון בחזון של רשת אורט, כפי שפותח על ידי מנכ"ל הרשת-מר צבי פלג, הוא כי "הרשת תפתח אצל לומדיה ערכים חברתיים ותרבותיים - תוך שימת דגש על ערכי כבוד האדם, ערכי נתינה לזולת, לקהילה ולמדינה ותוך הטמעת תוכניות של זהות יהודית ושורשי ישראל לאוכלוסייה היהודית והעצמת המורשות לאוכלוסיית המיעוטים." באמצעות מרכיב זה חותרת הרשת לשנות את ההוויה הנתונה המאופיינת, לצערנו, בשימת דגש על ההגשמה האישית שמרכיביה כוללים קריירה אישית, אינדיבידואליזם, אנוכיות ונהנתנות והיעדר רגישות מספקת לזולת ולצורכי הקהילה.
|