דרוג:
בלאט לפידות ביצעה פרויקט לפיתוח ויישום מערכת לניהול תהליכי הגיוס של אוניברסיטת בן גוריון באמצעות כלי Salesforce
חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל, השלימה פרויקט לפיתוח ויישום מערכת ממוחשבת לניהול כלל תהליכי גיוס העובדים באוניברסיטת בן גוריון. הפרויקט, שהחל בדצמבר 2011 הסתיים בחודש אפריל.
מטרת הפרויקט הייתה יצירת מערכת אשר תאפשר ניהול ובקרה של כל המתעניינים לכל המשרות המנהליות, המתפרסמות בכל שנה על ידי אוניברסיטת בן גוריון – החל משלב הגדרת המשרות וכלה באיושן. בזכות היכולת להתאים בצורה פשוטה ומהירה תהליכים על גבי הפלטפורמה של Salesforce ובהיעדר אלטרנטיבות טכנולוגיות המתאימות בצורה מלאה לצרכי האוניברסיטה, בחרה האוניברסיטה להטמיע מערכת Salesforce CRM, ולערוך בה התאמות מיוחדות לתהליכי HR.
במסגרת הפרויקט, נבנתה מערכת לניהול תהליכי גיוס ואיוש משרות שלמה על בסיס תהליכי CRM, המאפשרת מבט אינטגרטיבי ומלא על מחזור חיי המועמד. הוטמעו במערכת מגוון יכולות, הכוללות הגדרת מכרזים מסוגים שונים (מכרזים פנימיים, מכרזים חיצוניים ומשרות זמניות), אוטומציות ליידוע בדבר מכרזים חדשים ולשיתוף מידע בין עובדי האוניברסיטה, תיק מועמד אינטראקטיבי, המעניק למועמד אזור אישי בו יכול לצרף את מסמכיו ונתוניו ומנגנונים ייחודיים לקיצור וייעול תהליך הגיוס, כגון בדיקת התאמת המועמדים למשרה באופן אוטומטי על סמך קריטריונים שונים ותיאום אוטומטי של ראיונות עבודה באמצעות דוא"ל.
לדברי עידו ארד, Director of Professional Services בחברת בלאט לפידות, "הפרויקט הינו הוכחה נוספת לחוזקה של Salesforce כפלטפורמת פיתוח לפרויקטים החוצים את גבולות ה- CRM וכן לתמורות הבולטות בארגונים רבים, בהם הופכת Salesforce לאפליקציה מרכזית המנהלת תהליכים רבים. בחירה ב- Salesforce כתשתית אפליקטיבית מאפשרת לכל ארגון ליהנות מכלי ה- Social אותם מציעה, ובכך לייצר תקשורת חברתית חדשנית הן בתוך הארגון וכמובן עם לקוחותיו".
אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים
'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא שותפת זהב של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון, אקסליבריס ועוד.
קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.
Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. ל- Salesforce.com מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה. |