דרוג:
טורונטו, 28 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) : Sophi.io, ערכת כלי המיכון, המיטוב והחיזוי מבוססי בינה מלאכותית של גלוב אנד מייל (Globe and Mail), זכתה בפרס פלטפורמת ההוצאה לאור הטובה ביותר של דיגידיי מדיה (Digiday Media), שבכך מכירה בטכנולוגיה זו כמוצלחת ביותר בסיוע לבעלי אתרים להשיג את יעדיהם. "בינה מלאכותית היא טכנולוגיה חיונית המסייעת לבעלי אתרים להוסיף ערך אותנטי לסיפורים - ומרחיבה את מידת ההצלחה שלהם מעבר לצפייה בדפים ולוויראליות. לדוגמה, Sophi.io מסוגלת לספק נתונים שמראים כמה כל מאמר בגלוב אנד מייל תורם לשימור, לרכישה ולפוטנציאל הרישום של מנויים, וכן לדולרים שמכניסים מפרסום. בנוסף, כדי לפרוס לימוד מכונה באופן יעיל, כ-10% מכוח העבודה של גלוב אנד מייל הם כיום מדעני נתונים ומהנדסים שנשכרו לפיתוח Sophi, וכדי להרחיב עוד יותר את האסטרטגיה", קבעו בדיגידיי. הפרסים מעניקים כבוד לחברות, טכנולוגיות וקמפיינים שבלטו במיוחד בעולם המדיה בשנה האחרונה. "השנה התחרות הייתה קשה והתוכניות חזקות. חדשנות ורעיונות גדולים הרחיבו את שדה המשחק עבור רבים מהזוכים, אפילו בשנה בה הסגרים הגבילו את המקומות בהם אנשים יכולים לעבוד - ולשחק", על פי Digiday Media. פיליפ קרולי, מו"ל ומנכ"ל גלוב אנד מייל, הגיב: "זה כבוד להיבחר לזוכה בפרס של דיגידיי מדיה עבור פלטפורמת ההוצאה לאור הטובה ביותר. לעיתים רחוקות אנחנו מתמודדים מול חברות בתעשיית המדיה והשיווק, אך ההשקעות שלנו ב-Sophi מונעות מההבנה שהטכנולוגיה שלנו יכולה להניע באופן ישיר ביצועים וצמיחה כלכלית עבור חברות במגוון גדול של תעשיות". המועמדות הסופיות האחרות בקטגוריית פלטפורמת ההוצאה לאור הטובה ביותר היו: Piano, Connatix, Insticator, Duration Media ו-Adapex LLC. Sophi היא מערכת בינה מלאכותית שעוזרת למוציאים לאור לזהות ולמנף את התכנים הכי חשובים שלהם. יש לה יכולות חיזוי עוצמתיות - Sophi Dynamic Paywall, המשתמשת בעיבוד שפה טבעית, היא מנוע חומת תשלומים דינמי, והיא עובדת בהתאמה אישית בזמן אמת כדי לנתח את התכנים ואת התנהגות המשתמשים כאחד כדי לקבוע מתי לבקש את כתובת הדואר האלקטרוני או להציע מנוי בתשלום, ומתי להשאיר אותם לנפשם. Sophi Site Automation אוספת באופן אוטומטי תכנים דיגיטליים כדי למצוא ולקדם את המאמרים עם הערך הרב ביותר. היא זו שאחראית לשיבוץ 99% מהתכנים בכל העמודים הדיגיטליים של הגלוב אנד מייל, כולל בעמוד הבית ובדפי המדורים. Sophi הצליחה כל כך שכעת היא משמשת גם להגדרת דפוס. Sophi זמינה למוציאים לאור ברחבי העולם כדי לאפשר למפיקי התוכן שלהם להתמקד ביצירת התוכן הכי טוב שאפשר. מוקדם יותר השנה Sophi זכתה בפרסי המדיה הגלובלית Best in Show in North America ו-Best Use of Data to Automate or Personalize לשנת 2021 של איגוד מדיית החדשות הבינלאומי (INMA). היא גם זכתה לפרס העיתונאות המקוונת (OJA) עבור חדשנות טכנולוגית בשירות העיתונאות הדיגיטלית, שהוענק לה בידי איגוד החדשות המקוון (ONA), וכן בפרס המדיה הדיגיטלית העולמית כמו גם פרס המדיה הדיגיטלית של צפון אמריקה שהוענקו לה בידי האיגוד העולמי למפרסמי חדשות (WAN-IFRA) בקטגוריה של סטרטאפ החדשות הדיגיטליות הטוב ביותר. אודות Sophi.io Sophi.io (https://www.sophi.io) היא ערכת כלי מיטוב וחיזוי מבוססת בינה מלאכותית העוזרת למוציאים לאור לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיקות חשובות. הפתרונות כוללים את Sophi Site Automation, Sophi for Paywalls ו-Sophi Analytics, מערכת תומכת החלטות עבור מפיצי תכנים. סופי תוכננה לשפר את המדדים החשובים ביותר בעסק שלכם, כמו שימור ורכישת לקוחות, יצירת מעורבות, הגבה להתרחשויות אחרונות, וכן קביעת תדירות ונפחים. קשרי מדיה
Jamie Rubenovitch Head of Marketing, Sophi The Globe and Mail 416-585-3355
[email protected]
|