קמפיין לעגלת היו יו, הטיולון הכי קל בעולם

דרוג:

חברת בוגבו ישראל יוצאת בקמפיין חסויות בטלוויזיה בשווי 500,000 אלף שקל, למותג חדש בתחום הטיולונים "יו – יו".
הקמפיין יעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ  24 ויכלול סרטונים של העגלה ופעולותיה. הקמפיין ישודר החל מ-10.5.2013 ועד סוף יוני.

טיולון הyoyo כשמו כן היא: טיולון תינוק קליל לשימוש מגיל 6 חודשים ומעלה, הנפתח ומתקפל כמו משחק היו-יו: בשליפה ביד אחת ניתן לפתיחה ולסגירה מהירה ונוחה, וכמו כן זהו הטיולון המתקפל הקטן בעולם: דגם ה-YOYO  הוא טיולון התינוקות היחידי שניתן להעלות כתיק יד למטוס בהתאם להנחיית ארגון חברון התעופה הבינלאומי יאטא.

ארז אבנר מנכ"ל בוגבו ישראל מוסר: "היו יו" הינו מותג חדש יוצא דופן ביתרונותיו ויכולותיו. בוגבו ישראל כמובילת שוק המייצגת את ה"יו – יו" בחרה להציג ללקוחותיה מותג על איכותי המיוצר מהחומרים הטובים ביותר ובעל תכונות פרוצות דרך כגון משקל, קיפול מזערי, עיצוב יוצא דופן ואיכות מעולה".

 

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים