הפריחה של חנויות מקוונות ברשת האינטרנט

אינטרנט ותקשורת :  |   | 25/3/2021
דרוג:

מגפת הקורונה העניקה כורח הנסיבות "זריקת אדרנלין" משמעותית ביותר עבור חנויות מקוונות ברשת האינטרנט. עד פרוץ המגפה החנויות הללו עבדו יפה ויצרו הכנסה נאה לבעלי העסקים בנוסף להכנסות השוטפות שלהן מהחנויות הפיזיות ברחוב או בקניונים, אך בשנה האחרונה המגפה שבעקבותיה נסגרו הקניונים וחנויות הרחוב יצרה מהפך משמעותי וההכנסות היחידות של העסקים התרכזו רק באתרי האינטרנט. זו הסיבה שבעלי העסקים העניקו תנופה משמעותית לרובד זה של העשייה שלהם.

במהלך הסגר הראשון רבים מהם הזמינו הקמה של חנות אינטרנטית מעוצבת אשר בה יוצגו כל הפריטים שהם מייצרים, מייבאים ומשווקים. בהקמת חנות מסוג זה קיימים כמה כללי ברזל שבאמצעותם קיימת סבירות גבוהה שיהיה זה אתר מוצלח שיניב הכנסות נאות. לכן חשוב להתחבר עם מומחים בתחום זה אשר יתוו את הדרך הנכונה ויקימו אתר יפהפה אשר ימשוך את הקהל ואת היצור עבורם חווית משתמש וחווית קנייה כך שירכשו באתר זה פעם אחת לשביעות רצונם ולאחר מכן יבצעו מדי פעם קניות נוספות. 
המוטו הוא לאפשר ללקוחות הפוטנציאלים אשר נכנסים אל חנויות מקוונות לגלוש במהירות ובנוחות מרבית. לעבור בין הקטגוריות השונות בקלילות ובזריזות ולראות את כל המידע באופן וויזואלי ונוח לשימוש גם מהטלפון הסלולרי. בנוסף לכך חשוב שיהיה זה אתר מאובטח על פי הכללים הבין לאומיים, כדי שהלקוחות ירגישו בטוחים לבצע קנייה באמצעות כרטיס אשראי, פייפל וכל דרך פיננסית אחרת.

הנראות של החנות המקוונת

כל חנות מקוונת מוכרת סוג אחר של פריטים, החל בביגוד על כל גווניו, הנעלה, צעצועים, ריהוט, מוצרי חשמל ואין ספור סוגים של מוצרים. תפקידו של המעצב של האתר הוא למשוך את עיניהם של הגולשים ולכן הוא בוחר בצבעים שהם הנכונים והמתאימים ביותר לכל מוצר. הנראות הוויזואלית, ההבלטה של הכיתוב והאותיות הקריאות הן בסיס ההכנה של החנות עבור הגולשים. מעבר לכך מחלקים את כל הפריטים של ספק זה לקטגוריות המתאימות ביותר, לאופציה של חיפוש על פי מילת מפתח, על פי טווחי מחירים ועל פי אפיון של המוצרים כמו כלי עבודה ידניים וכלי עבודה חשמליים.

אחד הענפים שבהם יש חנויות מקוונות רבות וקיימת תחרות ביניהן היא תחום הביגוד. מכיוון שאי אפשר ממש למדוד את מוצרים חשוב לתת ללקוח את כל המאפיינים כולל התאמה על פי הגובה של הלקוח, היקף המותניים, היקף החזה ופרמטרים נוספים שיובילו לכך שהלקוח יבחר את המידה הנכונה. בנוסף לכך מעבירים מסר בצורה וויזואלית לגבי נראותה של כל חולצה בכל אחד מהגוונים הקיימים, השילובים בין הפריטים השונים, האקססוריז הנלווים וכל הצעה נוספת שמתאימה למראה הכללי של הילדים, הגברים או הנשים. 
גם אתרי אינטרנט קיימים שדרגו לאור המצב את נראות האתר, היקף המוצרים, מהירות התנועה ואבטחת הקנייה. בדרך זו גם הם זכו לעלייה משמעותית בהכנסות לאורך כל היממה בכל שנת הקורונה. 
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים