Citrix הכריזה על ה-Netscaler Insight Center

דרוג:

Citrix הכריזה על ה-Netscaler Insight Center, כלי לניטור תעבורת רשת ופתרון בעיות לשירותי הענן והמובייל

הכלי החדש משמש כפלטורמת ניתוח המאפשרת סקירה של 360 מעלות לתעבורת הנתונים

Citrix העולמית, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הכריזה על ה-NetScaler Insight Center, פתרון חדש המבוסס על פלטפורמת הענן המתקדמת של החברה, המספק שליטה ותמונה רחבה לאפליקציות עסקיות קריטיות ושירותי מובייל בסביבות ענן ציבורי ופרטי. הכלי החדש, המבוסס על ארכיטקטורת ה- AppFlowהפתוחה, מנצל את משאבי הרשת הקיימים על מנת לספק תמונה מקיפה של כלל תעבורת המובייל, הרשת והדסקטופים הוירטואליים. התוצאה היא פלטפורמת ניתוח ל- Big Data, המאפשרת תמונה רחבה חסרת תקדים ותובנות בזמן אמת לתעבורת הנתונים.

עם המעבר של עסקים לאימוץ פתרונות מדף ויישומים ניידים, יישומים ארגוניים "מסורתיים" זוכים לתמיכה של מגוון אפליקציות חדשות בתחום הענן, הדסקטופ והמובייל. הצורך לספק בהצלחה אפליקציות אלו על גבי מגוון רחב של רשתות בעלות תקנים שונים יוצר אילוצים חדשים על מרכזי הנתונים של ארגונים וותיקים. עם התרחבות המידע והמגוון במרכזי הנתונים, מנהלי IT ניצבים בפני אתגר: ניטור תעבורת האפליקציות והרשת באופן שיבטיח חווית משתמש פרודוקטיבית ככל האפשר, זאת תוך שמירה על המשכיות עסקית. לכן, ארגונים זקוקים לגישה חדשה באמצעות בינה עסקית (business intelligence), המספקת גישה לנתונים בזמן אמת ושליטה על מגוון רחב של אפליקציות במקביל. ה-NetScaler משתמש בניתוח הנתונים כדי להזין בזמן אמת נתונים סטטיסטים לצוות ה-IT בארגון, ומייעל באופן אוטומטי את אספקת היישומים, הדסקטופים הוירטואליים ושירותי המובייל, ובכך משפר את השליטה. עם הטכנולוגיה החדשה, חברות יכולות לשנות מדיניות באופן דינאמי, בהתבסס על הנתונים אותם מספק ה-NetScaler.

ל-NetScaler שני כלים המשמשים לפתרון בעיות ולניטור: Insight HDX ו-Web Insight. ה- HDX Insight מספק ללקוחות Citrix XenApp ו-Citrix XenDesktop פתרון ייחודי, יעיל ופשוט לניטור ופתרון בעיות לאפליקציות קריטיות, בזמן אמת ובעודן פועלות. לראשונה, מנהלי רשתות ודסקטופ יכולים להבטיח חווית משתמש אופטימלית, פרודוקטיביות ושמירה על ה-SLA לכל משתמש, בכל זמן ומכל מכשיר. ה-Web Insight מספק "תצפית" לתוך אפליקציות הרשת של ארגונים, ומאפשר למנהלי ה-IT לנטר בזמן אמת את כלל אפליקציות הרשת ותעבורת הלקוחות. הכלי מאפשר פתרון בעיות המסתמך על היסטוריית דיווחים, ובכך מקל על תכנון הקיבולת. בנוסף, הכלי מספק מידע קריטי כגון זמן תגובה של המשתמש ושל השרתים המסייעים לחברות IT לנטר ולשפר ביצועי וזמינות ה-SLA.

תומר פרי, מנהל לקוחות סיטריקס ישראל בקבוצת אמן מסביר כי "כלי ה-NetScaler החדש מחזק, למעשה, את עולם ה-IT בעידן ה- Big Data ומאפשר נקודת תצפית של 360 מעלות לשירותים עסקיים קריטיים. מדובר בכלי המספק שליטה מוחלטת ובזמן אמת על אספקת שירותי ענן, מובייל ודסקטופ מתקדמים. לצד זאת, ה-NetScaler משפר את חווית המשתמש ואת פריון העובדים בארגון. כל אלה עושים אותו לאחד המרכיבים החשובים שאנו מספקים ללקוחות".

 

 

 

אודות סיטריקס:

סיטריקס (נאסד"ק: CTXS) היא חברת מיחשוב ענן המאפשר לצורות עבודה ניידות להעצים אנשים כך שיוכלו לעבוד ולשתף מידע מכל מקום, לגשת ליישומים ונתונים מכל מכשיר חדשני באותה קלות שהם עושים זאת מן המשרד – בפשטות ובבטיחות. פתרונות מיחשוב הענן של סיטריקס מסייעים לגופיIT  וספקיות שירותי תקשורת לבנות סביבות ענן פרטי וציבורי – תוך שימוש בטכנולוגיות וירטואליזציה ורשתות תקשורת במטרה לספק שירותים בביצועים גבוהים, בגמישות גבוהה ובכדאיות כלכלית לעובדים ניידים. סיטריקס מספקת פתרונות מובילים לניידיות, דסקטופים וירטואליים, רשתות ענן, פלטפורמות ענן וסביבות שיתופיות. פתרונות סיטריקס נמצאים בשימוש של למעלה מ- 260,000 ארגונים ברחבי העולם ועל ידי למעלה מ- 100 מיליון משתמשים ברחבי העולם. ההכנסות השנתיות של החברה הגיעו ב- 2012 ל- 2.59 מיליארד דולר.

אודות קבוצת אמן:

קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה, המונה מעל 1,000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין, רוסיה וקזחסטן). חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות: Citrix , Informatica, Symantec, HP, Palo Alto Networks, FireEye, Good Technology ועוד. החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומים כגון אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות תוכנה, פיתוח תוכנה,  אבטחת מידע, שו"ב, ERP, WMS, הנדסת אנוש בתוכנה מיקור חוץ ועוד.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים