דרוג:
הכמות העצומה של עורכי הדין בישראל יוצרת תחרות עצומה ביניהם. כל עורך דין מעוניין להרחיב את מעגל הלקוחות שלו, כדי להגדיל את הכנסותיו ואת רווחיו.עד לפני כמה שנים עורכי הדין לא יכלו לפרסם את עצמם, אך בהתאם לחוק שאושר ב – 26.2.18 חל מהפך מהותי ועורכי הדין קיבלו אפשרות לפרסם את עצמם, בהתאם להנחיות ולסייגים ספציפיים. חוק מיתוג לעורכי דין בהתאם לחוק זה עורכי הדין יכולים לפעול כדלקמן:
הדרך היעילה למיתוג כל עורך דין היא באמצעות בידול הפעילות המשפטית שלו בהתאם לתחום ההתמחות שלו והחצנת האיכויות שלו וכך הלקוחות הפוטנציאליים יגיעו למשרדו. מיתוג הוא אפיון ומתן זהות מקצועית לשירות המנוסה שמגיש עורך הדין ללקוחותיו. מטרת המיתוג היא לבדל את העשייה של אדם זה, להעניק לכך ערכיות ואסטרטגיה שיווקית באמצעות שפה עיצובית. הנראות האמינה של המותג היא עקבית, משדרת ביטחון והיא נראית אחידה לאורך כל הדרך, באמצעות הלוגו של המשרד, במוצרים המודפסים כמו כרטיסי ביקור ומעטפות, בכל פרסום בעיתון, באתר האינטרנט וברשתות החברתיות. הערך המוסף של מיתוג עורך הדין המיתוג מעניק דגש לשירותיו יוצאי הדופן של עורך הדין וזאת תוך בידול שיטת העבודה שלו וההתנהלות שלו מול הלקוחות. אם לדוגמה מדובר בעורך דין אשר מתמקצע בסיוע לאנשי עסקים שהגיעו על סף פשיטת רגל, מעבירים מסר ברור וחד על העובדה שהוא מעניק ללקוח את כל המעטפת המקצועית ועושה כל שניתן כדי שלא ידרדר לתהום. הוא מלווה אותו לאורך כל הדרך תוך מתן אוזן קשבת וכתף תומכת באמפטיה בחמלה ובאנושיות. הכימיה בין עורך הדין ללקוח שלו, היא נדבך חשוב, לאור העובדה שכל טיפול משפטי אורך חודשים ואף שנים. אסטרטגיית השיווק כוללת העלאת מידע ענייני באתר האינטרנט של עורך הדין, אשר יספר על המומחיות שלו בנישה המשפטית הספציפית שבה הוא מתמקצע. המאמרים כתובים בשפה מובנת ובדרך מסקרנת, כך שכל אדם שקורא זאת מבין את הדברים לעומקם ואם זהו הצורך שלו, הוא יפנה לעורך דין זה. |