כלל פנסיה משפרת בקרת שיערוך נכסים בעזרת ליבי

דרוג:

כלל פנסיה וגמל משפרת תהליכי בקרת שיערוך נכסים בעזרת ליבי

חברת כלל פנסיה וגמל מפעילה מערכת IBM Cognos TM1 לבקרת תהליכי שיערוך נכסים ודיווחים רגולטוריים.

 

המידע המעובד במערכת מגיע ממגוון מערכות חיצוניות, לרבות נתונים מבנקים, גופים המתפעלים קרנות, ומקורות מידע חיצוניים ופנימיים.

 

המערכת עוקבת אחר הניהול של כ- 60 מיליארד שקלים, ומטפלת ב- 80,000 ניירות שונים, 40 קופות גמל, 15 גופים להשוואה, 65 שדות להשוואה לכל השקעה.

 

הפרויקט התבצע על ידי ליבי טכנולוגיות תוכנה בשיתוף עם מנהלת מחלקת בקרת ההשקעות בכלל גמל ופנסיה.

 

צביקה גולדרייך, סמנכ"ל הפרויקטים בליבי טכנולוגיות, אומר כי הרעיון היה להשתמש בטכנולוגיית IBM Cognos TM1, הקיימת שנים רבות בקבוצת כלל, כמחסן נתונים מהיר ואקטיבי המכיל מידע עצום.

 

הפתרון מאפשר למשתמשי המערכת להתמודד עם כמויות אדירות של מידע, לבקר אותו באופן מהיר ומדויק, ולהפיק דוחות מרכזיים תוך זיהוי טעויות הנובעות מדיווח שגוי.

 

**************

אודות ליבי

חברת ליבי טכנולוגיות תוכנה בע׳׳מ, מובילה מזה יותר מעשור את שוק הBl-  הישראלי, כספק פתרונות תוכנה ויישום פרויקטים בתחום.

כנציגת חברת IBM המובילה העולמית בתחום ה-Business Intelligence) Bl) הטמיעה ליבי פתרונות BI במאות ארגונים בישראל. הצוות הניהולי של ליבי מורכב ממנהלים מנוסים בניהול עסקי, ניהול פיננסי, בתחום התוכנה ומערכות המידע, ובעלי עשרות שנות ניסיון בשיווק ובתמיכה של מוצרי תוכנה מתקדמים. בליבי צוות מומחי BI מהשורה הראשונה, המהווים את מרכז הידע הגדול בישראל לתוכנות BI (למעלה מ- 150 שנות ניסיון מצטבר), ומספקים ייעוץ בנושאי מחסני נתונים (DWH), בינה עסקית (BI) באמצעות מגוון כלים:

IBM Cognos, TM1, SPSS, Microsoft, QlikView, Oracle, וכן - ניהול לפי מדדים וביצועים (CPM), ויישום מערכות תכנון ובקרה לתחום הפיננסי (FPM). ידע זה מאפשר לנו לתכנן וליישם בזמן קצר פרויקטים המשלבים מענה אופטימאלי לצרכים העסקיים של כל ארגון. זאת ע״י ייעוץ בשלב האפיון, פיתוח ויישום בשלב הביצוע, וליווי מקיף בשלב ההטמעה בארגון.

בליבי מרכז הדרכה למוצרי Cognos, החל מקורסים יומיים ובסיסיים עד לקורסי מפתחים ומנהלי מערכות בכל תחומי הפעילות של Cognos. כל זאת על מנת לספק ללקוחות את הבסיס הנכון לניצול מלא של האפשרויות הטמונות במוצר.

בליבי מרכז התמיכה היחידי בישראל של Cognos, המספק תמיכה שוטפת למאות לקוחות, סיוע טלפוני, ובמידת הצורך גם הגעה לאתר, כל זאת תוך ניצול מקסימאלי של ידע והתמחויות שנצברו בחברה במהלך השנים.

 

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים