דרוג:
תל אביב, 17 בדצמבר 2020, (ACCESSWIRE) :
דיאלוג, פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המשפרת את חווית הקניה באתרי איקומרס, מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת יוניברסל מקאן דיגיטל, הסוכנות לפרסום המובילה בישראל. השותפות תציע ללקוחות מקאן השונים בעלי פעילות סחר מקוון, טכנולוגיה מתקדמת שתסייע להם בהגדלת יחס ההמרה והמכירות באתר תוך שיפור חווית הלקוח. הפלטפורמה של דיאלוג עובדת בצורה אוטומטית ומבצעת פרסונליזציה לקונים ואופטימיזציה לתוכן בזמן אמת כדי לשפר את חווית הקנייה באתרי סחר ואיקומרס . היא משתמשת בבינה מלאכותית כדי להבין את צרכי המשתמשים ולהתאים להם תוכן והמלצות חכמות בזמן אמת. כפי שמסביר מייסד ומנכ"ל החברה, עמרי כץ: "אתרי סחר רבים נוטים להזניח את חווית הקנייה המקוונת. כתוצאה מכך, 98% מהמשתמשים המקוונים בממוצע יעזבו את החנות אונליין מבלי להשלים רכישה". כץ מוסיף כי "צריך להבין שאנשים קונים באופן לא מודע. הם קונים עם העיניים באופן אינטואיטיבי. מותגים צריכים לשאול האם יש להם מספיק תוכן, וכמה הוא עשיר או דינמי. כמו כן, יש צורך שילוב של טכנולוגיה חכמה שיודעת לתעל את התוכן כדי לייצר מסע לקוח אישי לכל משתמש. כל הדברים האלה משפיעים על ההסתברות להפוך את הקונים הפוטנציאלים ללקוחות".
כאן נכנסת לתמונה חברת דיאלוג. חברות מדיה כמו יוניברסל יוניברסל מקאן דיגיטל, מנהלות קמפיינים חכמים שמביאים למותגים לקוחות פוטנציאלים לחנויות האונליין שלהן, בעוד שדיאלוג היא שותפה אסטרטגית לאופטימיזציה בחנות עצמה מבחינת שיפור המרה ורווחים. תוכן פרסונלי מביא תוצאות טובות יותר, אך אתרי איקומרס מתקשים לבצע תוכן והמלצות ברמה גבוהה בהתאם לצרכים שלהם.
"בעשור האחרון עבדנו קשה כדי לבנות וליישם את השירות דיגיטל המקצועי ביותר בשוק הישראלי. אנחנו החברה היחידה המשלבת טכנולוגיה, פיתוח עסקי, מדיה וקריאייטיב כדי לספק שירות שירותי דיגיטלי שמנצחים ונותנים תוצאות", אומר אופיר כהן, מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל. דיאלוג מיישמת בינה מלאכותית שיודעת לאסוף ולנתח נתונים מהרגע הראשון כדי לשפר את מסע הלקוח באתר על מנת לייצר המרות וחווית קנייה טובה ומותאמת יותר. לאחר מכן, יוצרת את המלצות המוצרים והתוכן הרלוונטי ביותר עבור כל משתמש בזמן אמת. באמצעות אלגוריתם מתקדם, דיאלוג מתאימה את התוכן המתאים ביותר לכל שלב במסע של הלקוח, כדי לספק ערך רב יותר למבקר ולהניע אותו לקראת רכישה. הבינה המלאכותית מקדמת אוטומטית את מסעות הפרסום בעלי הניקוד הגבוה ביותר ומייצרת חדשים כאשר היא רואה את הצורך. המערכת של Dialogue עובדת ביעילות בכל סוגי הפלטפורמות של איקומרס, מביניהם: שופיפיי, וו-קומרס, ביגקומרס, מג'נטו,ג'ומלה, ועוד.
עקב הסגר בתקופת הקורונה, עלה הצורך בקניות אונליין, והרבה עסקים התחילו להשקיע זמן ומשאבים בנוכחות דיגיטלית ענפה. למקאן מספר רב של מותגים בעלי נוכחות איקומרס ומספר לא קטן מהם פתחו והשקיעו רבות באתרים חדשים בתקופה האחרונה. בעידן הדיגיטלי, חנויות איקומרס לא יכולות להרשות לעצמם להזניח את חווית הצרכן בחנות. חברות ענק כמו אמזון או איביי שיכללו את החוויה הזו לאורך שנים, אולם, חנויות מקוונות קטנות יותר עוד לא הגיע לרמת הדיוק שיש להם. שירות מתקדם כמו דיאלוג עוזר לשחקנים הקטנים יותר בתחום לספק מסע גלישה ורכישה בהתאמה אישית המזכיר את היחס אותו היו מקבלים בחנות הפיזית.
"אנו נרגשים מהשותפות שלנו עם יוניברסל מקאן דיגיטל. זו הזדמנות נהדרת לעבוד עם סוכנות הפרסום המובילה בישראל. אנו מצפים לעבודה משותפת כדי לחזק את האקו סיסטם ונרגשים עבור המותגים השונים המיוצגים על ידי מקאן להם נעזור להגדיל את הכנסותיהם" אומר כץ.
"דיאלוג מציעה כלי ייחודי שיכול לעזור להמיר לידים ללקוחות בחנויות איקומרס". אומרת רותם ניר-צבר מיוניברסל מקאן דיגיטל. "אנו עובדים עם כמה מהמותגים הגדולים בישראל ואנחנו שואפים לשפר מטרות וביצועים בחנויות שלהם. החלטנו להיכנס לשיתוף פעולה עם דיאלוג כדי לספק ללקוחות שלנו חוויה מסע באתר טובה ולעזור להם להעלות יחסי המרה וביצועים כוללים".
אודות דיאלוג
דיאלוג היא פלטפורמת פרסונליזציה ושיפור המרות אוטומטית לחנויות איקומרס. החברה פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית שעוזרת לחנויות להגדיל את המכירות, יחס ההמרה וזמן מסע הגלישה בחנות. החברה עובדת עם עשרות לקוחות ידועים כמו לאוקסיטן, סבון, קיקו מילאנו, גייד, נונו, וואלה שופס, א.ל.מ ועוד.
אודות מקאן דיגיטל מקאן היא חברת מובילה בשיווק אינטרנטי בישראל וחלק מקבוצת התקשורת הגדולה בישראל, מקאן העולמית. מקאן מספקת ללקוחותיה שירותי דיגיטל מרקטינג ופלטפורמות טכנולוגיות על מנת ליצור אסטרטגיות דיגיטל חדשניות, אשר מגיעות לקהל היעד של לקוחותיה, ויודעות לייצר מודעות, שיח והמרות.
פרטים ליצירת קשר
דיאלוג
עומרי כץ, מנכ"ל
מקאן
אופיר כהן, מנכ"ל |