Brightcove חושפת מותג חדש ונועז

דרוג:

בוסטון, 22 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV) המובילה הגלובלית בווידאו לעסקים, הודיעה על עיצוב מחדש מוחלט של המותג שלה, כולל מיצוב וקול חדשים לגמרי, וגם זהות גרפית חדשה ונועזת. המיתוג מחדש מגיע בתקופה שבה הווידאו זוכה לאימוץ מלא מצד הצרכנים והעסקים בכל המגזרים. זה מחזק את המשימה של החברה לשלוט בשיח הגלובלי של פלטפורמות וידאו כדעה האולטימטיבית לגבי איך מארחים, משתפים, מפיקים כסף וחווים וידאו, תוך השגת היעדים של הלקוחות באמצעות הטכנולוגיה המובילה שלה. 

ברייטקוב Brightcove  היא חלק בלתי נפרד מתעשיית הווידאו כבר יותר מ-15 שנים, חלוצה בחידושים ויוצרת טכנולוגיות ושירותים זוכי פרסים שמשתמשים בהם ארגוני מדיה ועסקים ברחבי העולם. עכשיו, בתקופה שהתלות בווידאו האיצה במהירות וגדלה מאוד, הזהות החדשה מלאת החיים הזאת מבטאת את המאמצים הבלתי פוסקים של ברייטקוב למתוח את הגבולות של מה שאפשרי בווידאו, ולבסס את המחויבות המתמשכת שלה לאפשר ללקוחות שלה לספר את הסיפורים שלהם.

"זאת תקופה קריטית לתעשייה שלנו, והצורך בווידאו ימשיך להיות מקור של יציבות אצל מותגים שמבינים את העוצמה שהוא יכול ליצור כדי לאחד, ליצור מעורבות ולהעביר מסרים", אמר ג'ף ריי, מנכ"ל ברייטקוב. "הלקוחות שלנו הם כמה מהחברות הכי חדשניות בעולם, ואנחנו גאים לשתף איתן פעולה כדי שיהיו להן הרגעים שחשובים. ההתפתחות הזאת של המותג מבטאת את מי שאנחנו כיום, השאיפות שלנו לעתיד והמחויבות שלנו לחברות ששמות את הווידאו במרכז העסקים שלהן".

עם יותר מ-50 פטנטים מגדירי תעשיות שנזקפות לזכותה, ברייטקוב חיה ונושמת וידאו - מסר חשוב שהחברה מעבירה בבירור באמצעות ההתפתחות הזאת של המותג. בין אם מדובר בפתרונות לשידור או הוצאה לאור, שיווק, תקשורת ארגונית, אירועים וירטואליים או סטרימינג בשידור חי - הצוות של ברייטקוב מתגאה בפישוט של הווידאו עבור השותפים שלנו, והוא עדיין לא נתקל באתגר וידאו שלא הצליח להתמודד איתו ולחדש בו.ברייטקוב מספקת את פתרונות הווידיאו משני המצב שלה ליותר מ-3,381 לקוחות בכל העולם. הרשימה הזאת כוללת מובילי ענפים בוורטיקלים שונים, מענקי תקשורת כמו SXSW ו-AMC Networks, ענקי מזון ומשקאות, Chick-Fil-A ו-Dunkin Brands, אוטוריטות בבידור כמו האקדמיה האמריקנית לקולנוע ופסטיבל הסרטים טרייבקה, חברת הלימוד הווירטואלי MasterClass, יחד עם שותפי ספורט כמו USGA’s U.S. Open ורבים אחרים.

אודות ברייטקוב

כשעושים וידאו כמו שצריך, יכולה להיות לו השפעה חזקה ומתמשכת. לבבות נפתחים. דעות משתנות. היצירתיות משגשגת. מאז 2004, Brightcove עוזרת ללקוחות לגלות ולחוות את העוצמה שלא תיאמן של הווידאו באמצעות הטכנולוגיה שלה שזכתה בפרסים, ומאפשרת לארגונים ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם לגעת בקהלים בדרכים נועזות וחדשניות.

ברייטקוב משיגה את זאת באמצעות פיתוח טכנולוגיות שנחשבו פעם לבלתי אפשריות, מתן תמיכה ללא מקבילים ותירוצים ללקוחות וניצול המומחיות והמשאבים של תשתית גלובלית. וידיאו הוא המדיה הכי משכנעת ומרגשת בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.brightcove.com. Video That Means Business™.

אנשי קשר

Chris Royal
[email protected]

מקור: Brightcove Inc.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים