זינגה נכנסת להסכם לרכישת רוליק המבוססת באיסטנבול

דרוג:

סן פרנסיסקו, 5 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc.  (Nasdaq: ZNGA), המובילה העולמית בתחום הבידור האינטראקטיבי, הודיעה היום כי נכנסה להסכם לרכישת Rollic  המבוססת באיסטנבול, מפתחת ומפרסמת עם פורטפוליו מרגש של משחקים היפר-קז'ואליים שהורדו יותר מ-250 מיליון פעמים.

עם רכישה זו, זינגה נכנסת לשוק ההיפר-קז'ואל - אחת מקטגוריות המשחק הגדולות והצמיחות ביותר במכשיר הנייד - ומוסיפה צוות מוכשר ביותר ורשת רחבה של מפתחים חיצוניים. רוליק תגדיל משמעותית את הקהל ואת עסק הפרסום שלנו. רוליק, שנוסדה בדצמבר 2018 על ידי בוראק ורדל, דניז בסארן ומהמט קן יבוז, היא מפרסמת ומפתחת משחקים היפר-קז'ואלים שממוקמת באיסטנבול, טורקיה. שמונה מהמשחקים של רוליק הגיעו למקום הראשון או השני במשחקים להורדה חינמית בחנות אפליקציות האמריקאית, והמשחקים האחרונים שלהם,
Go Knots 3D ו-Tangle Master 3D, היו שני המשחקים המובילים ביותר שהורדו בחנות האפליקציות האמריקאית ברבעון השני של 2020.

לכותרות של רוליק יש כיום יותר מחמישה מיליון ניידים משתמשים פעילים מדי יום וכ-65 מיליון ניידים משתמשים פעילים חודשיים. "אנו מתרגשים להתרחב לקטגוריית ההיפר-קז'ואל עם הרכישה של רוליק, אחת מהחברות המפתחות והמפרסמות ההיפר-קז'ואליות עם הצמיחה המהירה ביותר בעולם לשנת 2020, המובלת על ידי צוות יצירתי להפליא", אמר פרנק גיבו, מנכ"ל זינגה. "עם רוליק, אנו מגדילים משמעותית את הקהל שלנו, מרחיבים ומגוונים את עסק הפרסום הגלובלי שלנו, ומוסיפים לצינור המשחק ולרשת המפתחים שלנו. זינגה ורוליק ממוקמות היטב כדי לצמוח מהר יותר יחד," אמר בורק ורדל, מייסד ומנכ"ל רוליק. "המומחיות שלנו בהיפר-קז'ואל היא התאמה מושלמת למיומנותה של זינגה בניהול מותר, מדעי הנתונים, מונטיזציה של מודעות ופרסום ברמה העולמית.  עם הצטרפות הרפרטואר העשיר במשחקי היפר-קז'ואל קיימים וחדשים של רוליק לפורטפוליו של זינגה, אנו מצפים לקדם את המשימה הקולקטיבית שלנו לחבר את העולם באמצעות משחקים".

זינגה תרכוש 80% מרוליק תמורת 168 מיליון דולר במזומן. ההעברה האחרונה בעסקה תכלול גם התאמות סגירה נהוגות והיא צפויה להיסגר ב-1 באוקטובר, 2020. במהלך שלוש שנים הבאות, זינגה תרכוש את ה-20% הנותרים בתשלומים שווים לפי הערכות שווי על בסיס יעדי רווחיות ספציפיים.

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, !™, Toon Blast™, Toy Blast™, , Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או עקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות רוליק

רוליק, שנוסדה בדצמבר 2018, היא מפתחת ומפרסמת משחקים מבוססת איסטנבול, המתמקדת במשחקי היפר-קז'ואל חינמיים עבור מכשירי iOS ואנדרואיד. משחקים שפותחו ופורסמו על ידי רוליק כוללים, Go Knots 3D, Flipper Dunk, Onnect – Pair Matching Puzzle, Pixel Shot 3D, Picker 3D, Repair Master 3D, Tangle Master 3D, Water Shooty, and Wheel Smash. רוליק מחויבת לייצר משחקים גלובליים מושכים באופן מסיבי תוך בניית מערכת אקולוגית מפתחת משגשגת בתעשיית המשחקים. למידע נוסף בקרו באתר www.rollicgames או עקבו אחר רוליק בפייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר או רוליק בלוג.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד, לרבות הצהרות הנוגעות, בין היתר: ליכולתנו להשיג את היתרונות המיועדים לרכישת רוליק, Rollic Oyun Yazılım ve Pazarlama Anonim Şirketi (“Rollic”),  - כולל הרחבת הקהל הגלובלי ועסקי הפרסום, הגדלת ממוצע הניידים המשתמשים הפעילים מדי יום והניידים משתמשים פעילים חודשיים שלנו והוספה לצינור הפיתוח ולגידול הכללי שלנו; מחיר הרכישה של רוליק;  מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון תחזית, חזוי, מתוכנן, מתכוונת, צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההשגה או ההצלחה של העניינים שכולל מידע צופה פני עתיד כזה כרוך בסיכונים, אי ודאויות והנחות משמעותיים. אין לבטוח ביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד כזה, שמבוסס על מידע שזמין לנו בתאריך שלו. אנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן מידע זה. גורמים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להשתנות כוללים שביעות רצון מתנאי סגירת העסקה והיכולת שלנו לסגור בזמן את העסקה, לשלב ביעילות את Rollic ולהשיג את היתרונות הצפויים של העסקה. מידע נוסף על סיכונים, אי ודאויות והנחות אלה מתואר או יתואר בפירוט רב יותר בדוחות הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

מדדי התפעול המרכזיים

אנו מנהלים את העסק שלנו על ידי מעקב אחר מספר מדדי תפעול, כולל הניידים המשתמשים הפעילים מדי יום. "הניידים המשתמשים הפעילים מדי יום", המודדים משתמשים פעילים מדי יום במשחקי הסלולר שלנו, מתועדים ומחושבים על ידי מערכות הניתוח הפנימיות שלנו. אנו קובעים את הניידים המשתמשים הפעילים מדי יום ומדדי תפעול נוספים על ידי שימוש בנתוני חברה פנימיים המבוססים על מעקב אחר פעילות חשבון המשתמש. אנו משתמשים גם במידע המסופק על ידי צדדים שלישיים, כולל כניסות רשת של צד שלישי המסופקות על ידי ספקי פלטפורמות, כדי לעזור לנו לזהות אם שחקן שמחובר תחת שני חשבונות משתמש שונים או יותר, הוא אותו אדם.

הניידים המשתמשים הפעילים מדי יום. אנו מגדירים את הניידים המשתמשים הפעילים מדי יום כמספר האנשים ששיחקו אחד ממשחקי הנייד שלנו במהלך יום מסוים. ממוצע ניידים משתמשים פעילים מדי יום לתקופה מסוימת הוא הממוצע של ניידים משתמשים פעילים מדי יום עבור כל יום באותה תקופה. תחת מדד זה, אדם שמשחק שני משחקי נייד באותו יום, נספר כשני ניידים משתמשים הפעילים באותו יום. אנו משתמשים בניידים המשתמשים הפעילים מדי יום כמדד למעורבות הקהל.

ניידים משתמשים פעילים חודשיים. אנו מגדרים את הניידים המשתמשים הפעילים החודשיים כמספר האנשים ששיחקו אחד ממשחקי הנייד שלנו בתקופה של 30 ימים המסתיימת בתאריך המדידה. תחת מדד זה, אדם שמשחק שני משחקי נייד שונים באותה תקופה של 30 יום, נספר כשני ניידים משתמשים פעילים חודשיים באותה תקופה. אנו משתמשים במידע שנמסר על ידי צדדים שלישיים כדי לעזור לנו לזהות אנשים שמשחקים את אותו משחק נייד כדי לצמצם את הכפילות הזו. עם זאת, מכיוון שלא תמיד יש לנו את נתוני הכניסה לרשת של צד שלישי כדי לקשר בין אדם ששיחק תחת חשבונות משתמש מרובים, יתכן כי שחקן ייספר כמספר ניידים משתמשים פעילים חודשיים. ממוצע של ניידים משתמשים פעילים חודשיים לתקופה מסוימת הוא הממוצע של ניידים משתמשים פעילים חודשיים בכל סוף חודש במהלך אותה תקופה. אנו משתמשים בניידים המשתמשים הפעילים החודשיים כמדד לגודל קהל משחקים כללי.

ליצירת קשר:

Zynga Investor Relations:
Rebecca Lau
[email protected]

Zynga Press:
Sarah Ross
[email protected]

מקור:  Zynga Inc.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים