איך מזהים מקדם אתרים מקצועי?
אז החלטתם שאתם רוצים להגדיל את הנראות של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל ועכשיו רק נשאר לבחור מקדם אתרים מקצועי שיוכל לעשות את העבודה כמו שצריך. אבל איך בעצם בוחרים מקדם אתרים מקצועי ואיך בוחנים את המקצועיות שלו? הקריטריונים הבאים ייעזרו לכם להשוות בין מקדמי אתרים שונים ולבחור מומחה קידום אתרים שישיג לכם תוצאות קידום יעילות וארוכות טווח.
-
הכשרה מתאימה - הקריטריון הכי בסיס בבחירת מומחה קידום אתרים הוא נושא ההכשרה. חשוב שתבחרו במקדם אתרים עם ידע מקצועי רב שבקיא בכל רזי התחום ושמעודכן בכל השינויים והטרנדים הכי חמים בתחום.
-
-
ידע מקצועי הקשור לתחום כולל ידע בתכנות ועיצוב אתרים ל- SEO, הכרת המדריך של גוגל לאופטימיזציה וידע מקצועי בבניית קישורים.
-
-
קשרי עבודה מתאימים - עבודתו של מקדם אתרים מקצועי לא מתרחשת בוואקום ודורשת בניית קשרי עבודה מתאימים כולל בניית קשרי עבודה עם כותבי תוכן אינטרנטי. בכדי שלא ייפול עליכם הנטל של מציאת כותבי תוכן או שאר בעלי מקצוע שידרשו לקידום ושיווק האתר, בחרו מומחה קידום אתרים שעובד בצמוד לאנשי מקצוע אלו שיוכל באמת לספק לכם את כל הדרוש לקידום האתר.
-
ניסיון והמלצות - כל מקדם אתרים מקצועי בעל ניסיון ישמח לספק לכם המלצות של לקוחות קודמים. הסתכלו על הפרויקטים שביצע המקדם ובחנו את אחוזי ההצלחה של הפרויקטים , מהי רמת הקושי של מילות החיפוש עליהן התחרה בפרויקטים אלו ובאיזו רמה שופר הדירוג של כל אתר.
-
-
קידום אתי לפי כללי גוגל - ישנם דרכים רבות לקדם אתר ולהשיג תוצאות כולל שיטות אתיות ו"נקיות" וכן שיטות לא חוקיות ו"שחורות". שימו לב שמקדם האתרים שבו אתם בוחרים מתחייב רק להשתמש בשיטות חוקיות לקידום האתר. שימוש בשיטות פסולות יכול אולי להשיג לכם דירוג גבוהה בתוצאות החיפוש לזמן מה, אבל לאחר מכן האתר שלכם יכול להיחסם מגוגל.
-
-
תנאי עבודה - מקדם אתרים מקצועי יוכל לספק לכם חוזה עבודה המגדיר בצורה מסודרת את תנאי העבודה מולו כולל: האם ישנה התחייבות לתוצאות או לא, הגדרה של אופן החיוב על השירות וכן האם ישנה תקופת התחייבות מצד הלקוח.
כאשר מבצעים קידום אורגני לאתר - הצלחה איננה בהכרח מובטחת. בכדי לשפר את סיכויי ההצלחה של הקמפיין חשוב שתבחרו בקפידה מומחה קידום אתרים אמין ומנוסה. רוצים לעבוד עם מומחים לקידום אתרים ברמה הגבוהה ביותר עם עשרות תוצאות בשטח? בקרו באתר של "מסה מדיה".
|