Retail Pro® מגבירה את השירותים בזמן קוביד-19

דרוג:

פולסום, קליפורניה, 18 ביוני 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

Retail Pro International (RPI) המפתחת של התוכנה הגלובלית Retail Pro POS שצוינה כתוכנה לנקודות מכירה הטובה ביותר לשוק הביניים של הקמעונאות, השלימה את החלק השלישי של וובינר שמגלה שבע תובנות שקמעונאים יצטרכו להפיק מהנתונים שלהם כשהם פותחים מחדש אחרי מגיפת קוביד-19.

"קוביד-19 הביאה שפל ללא תקדים ולחלוטין לא צפוי בשווקים", אמר מנכ"ל Retail Pro International קרי למוס. "לעזור לקמעונאים למקסם את היעילות התפעולית ולהפיק תובנות מהנתונים שלהם באמצעות היכולות העמוקות של Retail Pro POS נמצאים בלב המשימה שלנו ב-PRI. עכשיו זה יותר חשוב מאי פעם כדי לעזור לקמעונאים להילחם בהשפעות המתמשכות שיהיו לקוביד-19 על הלך המחשבה והחישוב הכלכלי של הצרכנים".

הוובינר הזה, שאפשר לגשת אליו באתר של Retail Pro, הוא הפעילות האחרונה מבין הפעילויות של Retail Pro International להוות תמיכה חזקה לקמעונאים ברחבי העולם שסגרו זמנית את החנויות כדי להגן על שלום העובדים והלקוחות.

התמיכה הגלובלית תוגברה בזמן המגפה

Retail Pro International, שנחשבת לעסק חיוני לפי ההנחיות הפדרליות בארה"ב, נשארה פתוחה ופועלת בקיבולת מלאה -- ואפילו הגדילה את כוח האדם - כדי לתמוך בלקוחות הקמעונאים החיוניים והלא חיוניים שלה.

"RPI אימצה אמצעים מתחשבים וגמישים כדי למקסם את הדאגה ולצמצם את סיכוני הבריאות לאנשי הצוות שלנו כדי שיוכלו להמשיך בלי הפרעה את הפיתוח והתמיכה בתוכנה Retail Pro ובעובדים של הקמעונאים שלנו", מסביר מנהל התפעול הראשי של Retail Pro International, מייק בישופ.

צוות התמיכה הטכנית הגלובלי של RPI המשיך לספק שירות מסביב לשעון 24/7 לרשת הכלל עולמית של השותפים העסקיים של Retail Pro כשהם פעלו לתמוך ולהדריך את הקמעונאים בזמנים המאתגרים האלה. בישופ המשיך: "כדי להבטיח תמיכה בזמן לשותפי ההפצה ולקמעונאים שלנו בזמן המגיפה ואחריה, קלטנו עובדים נוספים לצוותי התמיכה הטכנית ואבטחת איכות התוכנה, וגם הוספנו ארבעה מפיצים חדשים כדי להציע תמיכה ממוקדת בפולין, שוודיה וסקנדינביה, קניה, פרו, אקוודור ובוליביה".

בנוסף, החברה השיקה פעילות קישור מיוחדת כדי לספק לקמעונאים אפשרויות ליצור קשר עם השותף העסקי של Retail Pro שלהם אם הם לא יצרו עדיין קשר.

העצמת הנמצאים בחזית הקוביד-19

מופת חדש לגבורה עלה מהמגיפה העולמית - עובדי רפואה ורוקחות - Retail Pro International עמדה הכן לתמוך בצרכים של בתי המרקחת הקמעונאיים ברחבי העולם. אנשי מקצוע מסורים בבתי המרקחת מילאו תפקיד גדול בזמן קוביד-19 בעזרה לאנשים לשמור על רמה של שלומות באמצעות המרשמים שמילאו, והעבודה החיונית שלהם נתמכת על ידי טכנולוגיה באמצעות השימוש ב-Retail Pro POS ותוכנה לניהול קמעונאות כדי להבטיח דיוק ויעילות בפעילות שלהם.

"Retail Pro International מספקת תמיכה לתורמים האמיצים בחזית בבתי המרקחת הקמעונאיים בעולם. בפקיסטן, לדוגמה, בתי מרקחת כמו Meri Pharmacy, Ehad Healthcare, DVAGO, MedAsk ורבים אחרים משתמשים בפלטפורמת נקודות המכירה הגמישה Retail Pro Prism בסניפים הקמעונאיים שלהם כדי לעבוד במהירות ובדיוק", אמר סגן הנשיא לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה פסיפיק של Retail Pro International בווין מניאן.

"לפלטפורמה שלנו Retail Pro Prism יש מימשק תכנות יישומים (API) נגיש שמאפשר התאמה אישית של התוכנה כדי שתתאים לצרכים ולפעילות הספציפית של מגוון רחב של ורטיקלים קמעונאיים - כולל קמעונאות של תרופות", הסביר מניאן.

הכנת טכנולוגיות ופעילות לקמעונאות עד סוף 2020

למרות שבקמעונאות הלא חיונית חזיתות החנויות היו חשוכות, 9000+ הקמעונאים שמשתמשים ב-Retail Pro ב-130 מדינות ממש לא היו רדומים. בנוסף למתן שירות לקונים מקוונים עם המעבר התפעולי בכל השוק למסחר אלקטרוני, הקמעונאים גם השקיעו זמן בהכשרת העובדים שלהם ובכיול מחדש של הפעילות והטכנולוגיות כדי למצב את עצמם לפתיחה מחודשת חזקה.

"בגלל אי היכולת החמורה והלא צפויה למכור, קמעונאים יצטרכו לעבוד קשה ומהר עד סוף 2020 כדי לפצות על הזמן האבוד, ויצטרכו לפעול ביעילות מירבית כדי שהצוותים יוכלו להתמקד בלשרת את הלקוחות וליצור מכירות", אמר סגן הנשיא הבכיר לשירותי לקוחות של Retail Pro International, ביל קולי.

"הטכנולוגיה חיונית להגברת היעילות. ראינו קמעונאים בעלי חזון רבים שעבדו קשה בשינוי דיגיטלי כדי להבטיח שהם חזקים יותר מבחינה טכנולוגית ומוכנים לפעול כשהעסקים יחזרו למלוא הכוח. צוות השירותים המקצועיים של Retail Pro התייעץ עם הלקוחות שלנו במהלך המגיפה כדי לעזור להם להתאים ולכוונן את Retail Pro לצרכים והפעילות הספציפיים שלהם", המשיך קולי.

מותגים כמו פומה, אנדר ארמור, פיילס אמריקה הלטינית, סטלה מקארתני, מדרקייר באסיה פסיפיק וסייקלגיר ניצלו את המומחיות של צוות השירותים המקצועיים של Retail Pro בזמן ההשבתה הגלובלית כדי לשדרג ולהתאים את תוכנת Retail Pro POS שלהם כדי לייעל את הקמעונאות. אחרים כמו MUJI, ולנטינו, Ryohin Keikaku, פרארי,  Missoni, Domasco, Gentle Monster, Dover Street Market Ginza, Bon Ami, ו-Karaz Linen בשווקים של אסיה פסיפיק, אירופה והמזרח התיכון השקיעו אף הם בשדרוגים טכנולוגיים של Retail Pro, כשחלקם הרחיבו יחידות עסקיות שונות. בזמן המגיפה, Retail Pro International גם הציעה לקמעונאים שלה גישה חופשית להכשרה מקוונת מלאה למוצרי הפתרונות העכשוויים והוותיקים שלה, ואיפשרה לקמעונאים להעמיק את הידע שלהם בתוכנת נקודות המכירה שעליה הם סומכים שתמטב את היעילות של הפעילות שלהם.

מקדמים בברכה קמעונאים חדשים לקהילת Retail Pro

קמעונאים שכבר משתמשים ב-Retail Pro עוסקים בשינוי דיגיטלי, ורבים אחרים ניצלו את ההשבתה כדי להעריך פתרונות טכנולוגיים שקיימים בשוק ובחרו לאמץ את Retail ProRetail Pro International מקבלת בברכה לקהילה הגלובלית של Retail Pro את הקמעונאים האלה מאזורי אסיה פסיפיק, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה וצפון אמריקה. 

  • Adventure HQ
  • Akher El Ankoud
  • Alafaq Trading Est
  • ANLI Academy
  • Asics
  • Baby Nook & Kids
  • Bargain LTD
  • Bellagio
  • Bellini
  • Blue Bell Creameries
  • Buongiorno
  • Casual
  • Coco & Calendula
  • Damat
  • Da Pá Virada Gelateria
  • Dotlife
  • Duty Free Panama
  • East Cantonment Pharmacy Ltd
  • Escapades
  • Eva Innocenti
  • Fairmount
  • Far Eastern
  • FB Fashion
  • House of Moda
  • Hyatt Zilara & Ziva Cap Cana
  • Il Pellicano
  • Jade Beauty
  • Janny's Beach House
  • Log In Megastore
  • Los Portales
  • Memphis Redbirds
  • Mint Market
  • Molecula
  • Nalbes
  • New Hampshire Fisher Cats
  • NGG
  • Premium Brands
  • Prismology
  • Rebels Golf
  • Rhino Linings of Delaware
  • Rosary House
  • Round Rock Express
  • RZ Design
  • Speed Limit
  • Sperry
  • Spoetzl Brewery
  • The Florist Est
  • Timberland
  • U Turn
  • UHQ
  • Valentino Brazil
  • Yeldz for Kidz
  • Yellowstone Trading

"למרות שהמגיפה הגלובלית ללא ספק השפיעה על הקמעונאות, ראינו בבירור את העמידות וכושר ההמצאה האופייניים של הקמעונאים כששינו את האסטרטגיות שלהם כדי לשמור על קשר עם הקונים כדי לשרת את הצרכים שלהם בתקופה הזאת", אמר למוס. "גם הכפלנו את התמיכה בקמעונאים שלנו בזמן קוביד-19. דבר אחד נעשה ברור יותר מאי פעם: העולמות שלנו תלויים זה בזה, ועלינו לעמוד יחד כדי לצאת חזקים יותר".

לפרטים נוספים:

Ulyana Avetisov
Retail Pro International
9166057206
[email protected]
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים