למה חשוב להדגיש נתונים אישיים בפרסום מודעות דרושים?

דרוג:

עומדים לפרסם מודעות דרושים הייטק? רוצים לנסח את המודעה בצורה הנכונה והטובה ביותר ולהפוך את סבב גיוס העובדים הבא להרבה יותר יעיל והרבה יותר מהיר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום יש לא מעט אפשרויות לפרסום של מודעות דרושים הייטק, והשוק מוצף בעשרות ומאות מודעות חדשות מידי חודש. יחד עם זאת, גם הביקוש גדול בהתאם ולכן יש מודעות דרושים אשר מקבלות בחזרה מאות פניות ממועמדים שונים, מה שהופך את המיון והסינון להרבה יותר מורכבים עבור החברה ועבור מחלקת כח האדם בה. לכן, אם אתם רוצים להפוך את המודעה אותה אתם מפרסמים להרבה יותר ממוקדת ולקבל פניות ממועמדים רלוונטיים ביותר? אם כן, פרסום של דרישות אישיות יכול להועיל לכם מאוד.

 

מהן דרישות נתונים אישיים?

דרישות של נתונים אישיים מתייחסות לנתוני אופי אישיים של המועמדים אשר יכולים להשפיע על העבודה שלהם באותה החברה או באותו התפקיד. לדוגמא, תכונות ניהוליות, נכונות לרילוקיישן, אופי נוח, היכרות עם קהל היעד אליו פונה החברה או בו היא מתרכזת, או קהל הלקוחות של החברה (לדוגמא, אם הלקוחות הם מהציבור הדתי, כדאי לבחור מועמד בעל גישה לציבור הזה והיכרות עמו) ועוד. נתונים אישיים כאלו, כמובן ללא אפליה המנוגדת לחוק, יכולים לסייע לכם לסנן באופן הרבה יותר יעיל את המועמדים אשר שולחים קורות חיים ולקבל פניות הרבה יותר רלוונטיות והרבה יותר מתאימות לצרכים שלכם.

 

כיצד להגדיר את הנתונים האישיים?

בכדי שתוכלו לדעת אילו נתונים אישיים להדגיש במודעה, אתם צריכים להבין מה בכלל דורש התפקיד. במקום לפרסם מודעות דרושים הייטק בעלות מידע על התפקיד עצמו ועל מה שהמועמד יצטרך לבצע במידה ויתקבל לעבודה, פעלו באופן מפורט יותר והחליטו מהם הנתונים האישיים אשר צריכים להיות למועמד על מנת שיוכל למלא את התפקיד הזה בצורה הטובה ביותר. באופן הזה תקבלו קורות חיים של מועמדים אשר לא רק עומדים בדרישות מבחינת לימודים, שנות ניסיון או עבודות קודמות, אלא גם מבחינה אישית, שהיא לא פחות חשובה.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים