דרוג:
אטלנטה, 16 באפריל 2020, :(GLOBE NEWSWIRE) כשארגונים מבקשים להגביר את המעורבות הדיגיטלית של הלקוחות ולהפוך ככל האפשר יותר פעילויות עסקית לאוטומטיות, ההתכנסות של RPA ו-IVA הגיעה ו-Jacada מובילה את השינוי. המחקר האחרון של אוורסט גרופ מכיר בחוזק של ג'קדה בהספקת פתרונות אוטומציה של שירות הלקוחות מקצה לקצה באמצעות טכנולוגיית ה-IVA שלה (נציג וירטואלי חכם) והיכולת שלה לעבור באופן חלק בין ערוצים כיתרון חשוב בחוויית הלקוח. "הצבנו את ג'קדה כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix® שלנו למוצרי תוכנת IVA ב-2020", אמר סקנד בגרבה, מנהל הפרקטיקות, אוורסט גרופ. "פתרון השירות העצמי החכם של ג'קדה משלב טכנולוגיות של בינה מלאכותית, NLU ו-RPA כדי לספק שירותים שיחתיים אוטומטיים. יכולות ניהול הדו-שיח המתקדמות שלה, ספריית הכוונות שנבנו מראש, פלטפורמת האנליטיקה החזקה ואפשרויות אירוח גמישות ממצבות אותה היטב להצלחה בעתיד כשהאימוץ של פתרונות IVA מאיץ". בהערכה צוין גם שקונים שיבחו את ג'קדה על היכולת שלה להציע תמיכה חזקה לפני ואחרי ההתקנה, וגם על הגמישות שלה בהכללת בקשות של הלקוח בפתרון. הם גם הביעו שביעות רצון מהחזון של ג'קדה לגבי המוצר בטווח הארוך והיכולת שלה לבצע שינויים. "הקשבנו ללקוחות שלנו שהם הגיבורים האמיתיים שחותרים לספק שירות לקוחות מצוין בכל יום. כשצוותים שונים בונים את חוויית הלקוח בתאים מבודדים באמצעות כלים שונים, מאוד קשה למנהלי פעילות לקוחות לספק חוויה עקבית תוך שימוש בגישה המסורתית. אנחנו מאמינים שיש דרך טובה יותר לשרת", אמר קומרן שנמוהאן, מנהל צמיחה ראשי, ג'קדה. Jacada Interact עוזר לצוותי פעילות לקוחות לעצב ולהפוך לאוטומטית את חוויית הלקוח בכל ערוץ או אמצעי, תוך שימוש בבינה המלאכותית השיחתית הטובה ביותר בשוק ובטכנולוגיית האוטומציה של תהליכים רובוטיים המוכחת של ג'קדה. פלטפורמת האוטומציה דלת הקוד של ג'קדה מציעה גישה הטובה מסוגה לבינה מלאכותית שיחתית כדי למקסם את אפשרויות הבחירה והגמישות עבור הלקוחות שלה. מעצב חזותי גרור ושחרר המצויד במלואו במאיצי אוטומציה מאפשר לאנליסטים עסקיים ומפתחים אזרחיים אחרים לנצל במהירות בינה מלאכותית מובילה בענף של Google Dialogflow, IBM Watson ואחרים, להרכיב נציגים וירטואליים חכמים שיכולים לעזור ללקוחות ולעובדים בכל מקום - צ'טבוטים באתרי אינטרנט, יישומים ופלטפורמות מסרים, בוטי קול ב-IVR ועוזרים אישיים ובוטים רב אמצעיים שמשלימים אמצעים מרובים (אמצעים קוליים וחזותיים, גרפיים ושיחתיים, בין היתר) - כדי לספק חוויות נעימות שיוצרות נאמנות לקוחות ומצוינות תפעולית. זה לא מפתיע את ההנהלה של ג'קדה שההישג האחרון הזה בא בעקבות ההכרזה כמתמודדת ראשית בדוח השנתי 2019, RPA - הערכת PEAK Matrix™ לסביבת ספקי טכנולוגיה עם מוצרים, גם של אוורסט גרופ. ההכרות האלה והמיקום של ג'קדה כשחקנית נישה בריבוע הקסם של ניהול מעורבות עובדים של גרטנר לשנת 2020 מהווים עוד הוכחה לאופן שבו ג'קדה מחוללת מהפיכה באוטומציה של שירות לקוחות. הורידו את הדוח המותאם אישית שלכם של Intelligent Virtual Agents – Technology Vendor Landscape with Products PEAK Matrix® Assessment 2020. אודות ג'קדה ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים. למידע נוסף, כולל הדגמות בווידאו של העוזר החכם, חוויית לקוח רב אמצעית ו-IVR חזותי של ג'קדה, בקרו בבקשה באתר https://www.jacada.com/. [email protected]. לשאלות של העיתונות, התקשרו עם ניקול בירד בכתובת |