"לוטן תדמיות" משיקה מחלקת אירועי שת"פ ותדמית

דרוג:

חברת היח"צ "לוטן תדמיות", הקיימת עוד מ-1995, החלה לאחרונה לחזק באופן משמעותי את פעילותה בתחום האירועים, מתוך ההבנה כי הפקת אירוע הוא חלק בלתי נפרד ומובנה במקצוע יחסי הציבור. הפקת האירועים מצטרפים לשיטת העבודה החדשה ופורצת הדרך אותה פיתחה מנכ"לית החבר

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" נוסדה בשנת 1995 על ידי יעל לוטן ובתחילת דרכה פעלה כמו כל משרד יחסי ציבור קלאסי, הכולל תקציבאי האחראי לתיקי לקוחות ומספק להם מענה בכל הנוגע להופעותיהם באמצעי המדיה.

 

במהרה, הבינה יעל לוטן כי עליה לפתח דרך עבודה ייחודית, אשר תלווה את הלקוח לאורך כל שלבי ההתקשרות עימו ותציע לו פתרון כולל בגדר One Stop Shop או במילים אחרות, את כל מה שנדרש לו על מנת לנסח אסטרטגיה ליצירת התדמית החיובית ביותר בקרב קהלו. לפי תפיסה זו, מציעה החברה מגוון רחב מאוד של שירותים: כתיבה שיווקית, תוכן סלולארי, תוכן וידאו, נוכחות ברשתות חברתיות, ניוזלטרים, קופירייטינג וכמובן גם קווי תקשורת וחשיפה תקשורתית והכל על פי אסטרטגיה מסודרת ויצרתית, אותה מנסחים מבעוד מועד עבור כל לקוח ולקוח.

 

כעת, נוסף מוצר חדש אל סל השירותים הרחב של "לוטן תדמיות": הפקת אירועים, מתוך אמונה כי קיומם של אירועים הוא אחד הכלים החשובים בעבודתו של כל איש יחסי ציבור, שכן מדובר במרכיב משמעותי בבניית מוניטין, תדמית, מיצוב ומיתוג. קיום אירועים הוא אחד האלמנטים הנחוצים ביותר עבור כל חברה, אשר לה רעיון או מוצר אותו היא רוצה לקדם. אירוע תדמיתי הוא למעשה אירוע יצירתי, המפגיש קהל מטרה מסוים סביב נושא המקדם את מטרותיו התדמיתיות והשיווקיות של הלקוח וכל אירוע כזה נבנה בהתאם לקונספט ולתוכן המשרת את מטרות הלקוח.

 

את מעורבותם ההולכת וגדלה בהפקת אירועים ציינו ב"לוטן" כבר באירוע ראשון שנערך ממש לפני כשבועיים ובו השיקו בפני עיתונאים ובלוגרים, מהחשובים והמובילים בארץ, מוצר חדש מבית היוצר של "מישל מרסייה". באירוע החגיגי, שנערך ב"בית בנמל" בתל אביב, נחשפו כאמור העיתונאים למוצר מהפכני, הנקרא S.O.S Color Recover ומציע פתרון חדשני לבעיית השיער הלבן. לצד ההדגמה החיה, הם נהנו גם מעמדות טיפוח שונות וקיבלו את האפשרות לעצב את שערם ולקבל פדיקור ומניקור.

 

האירוע הבא אותו מארגנים ב"לוטן תדמיות" הוא עבור חברת "פסיפיק אחזקות", המומחים בהשקעות נדל"ן בארה"ב. במסגרת הכנס השנתי של החברה המצליחה, אותו תנחה יעל לוטן בעצמה, ידונו בהשפעות ובהזדמנויות הכלכליות בתחום הנדל"ן בארה"ב. הדוברים בכנס יהיו: פרופ' לכלכלה יאיר זימון, שידון בהשפעת המצב הכלכלי בארה"ב על המצב בארץ, בתחזיות ובמגמות; רו"ח מיטל דוידוב תדבר על מיסוי בארה"ב; ומנכ"ל "פסיפיק השקעות" ידון בהיבטים המשפטיים של כדאיות ההשקעה בארה"ב.

הכנס השנתי יערך ב-19 במרץ בבית ציוני אמריקה, תל אביב.

 

הערך המוסף של הפקת אירועים ב"לוטן" נמצא בכמה מישורים:

  1. ראשית, היכרות עמוקה וכוללת עם הלקוח וצרכיו.
  2. ללוטן קווי תקשורת מגוונים, המתפרשים על פני תחומים רבים, דבר המייצר אפשרויות שיתוף פעולה יצירתיות בקרב לקוחות בעלי קהלי יעד דומים.
  3. יצירתיות ומקוריות בכל שלבי הטיפול בתדמית הלקוח.

 

הטיפול גם בהפקת אירועים, לצד השירותים הנוספים אותם מציעים ב"לוטן" ללקוחות, מצטרף למהפכה אותה מובילה יעל לוטן בתחום יחסי הציבור, לפיה נגמר עידן הריטיינר ואת מקומו מחליף מחירון מדוייק ומפורט של כל אחד ואחד ממוצרי היח"צ.

 

אתר האינטרנט של לוטן: www.lotan.org.il

פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/Lotan-Communications/168530966490579

יוטיוב: https://www.youtube.com/user/LotanCommunication


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים