דרוג:
חברת
הכנסות
הרווח הגולמי של
הרווח הנקי של
יוסף ויליגר, יו"ר
"בשנה האחרונה למדנו כי כחלק מתוצאות המחאה החברתית, הצרכנים הפכו להיות מודעים יותר לשילוב של מחיר ואיכות, והסיטו את צריכת המותגים המובילים בקטגוריות המזון השונות לצריכת מוצרים כדוגמת המוצרים שאנחנו משווקים - מוצרי מזון איכותיים שהינם באותה האיכות של המותגים המובילים ובמחירים זולים משמעותית. יצרניות המותגים המובילים מציגות רווחיות גולמית גבוהה משמעותית מהרווחיות הגולמית שלנו, דבר שכמובן מתבטא במחיר על המדף, תוך שהן משקיעות סכומים ניכרים בפרסום ובמיתוג מוצריהן ואשר כתוצאה מכך הצליחו בעבר לגבות מחיר גבוה יותר עבור אותם המותגים שלהן. אנחנו, כחברה שמהווה אלטרנטיבה ליצרניות המותגים המובילים, חרטנו על דגלנו להביא לקהל צרכני המזון בישראל את בשורת המחירים הנמוכים והאטרקטיביים ביותר, כאשר בה בעת אנו שומרים על האיכות הגבוהה של מוצרי המזון שאנו משווקים."
"למרות הרווחיות הגולמית הנמוכה יחסית אצלנו בהשוואה ליצרניות המותגים המובילים, שורת הרווחיות התפעולית גבוהה משמעותית וזאת עקב שמירה על מבנה רזה של הוצאות, כך שבשורה התחתונה אנחנו מצליחים גם לספק בשורה לצרכנים בדמות מחיר זול יותר מהמותגים המובילים ובאותה רמת איכות וגם להעניק לבעלי המניות שלנו תשואה נאה על השקעתם."
"הרחבת מגוון המוצרים המיובאים ומשווקים לרשתות שיווק המזון הגדולות ולשוק הפרטי תוך הגדלת פעילותנו ביותר ויותר קטגוריות מזון, תוביל להמשך הצמיחה, כפי שבאה לידי ביטוי במוצרים המצוננים והקפואים שאנו משווקים עם צמיחה עקבית מזה למעלה משלוש שנים. הקבוצה מחויבת בהמשך שיפור הרווחיות כפי שבאה לידי ביטוי גם בתשלומי דיבידנד הולכים וגדלים בשנים האחרונות, שהגיעו בשנת 2011 ל- 11.7 מיליון ש"ח ובגין שנת 2012 ל- 10.4 מיליון ש"ח".
"בשנת 2013 נמשיך לשים את עיקר תשומת הלב על גידול במחזור המכירות - בעיקר באמצעות הצגת מוצרים חדשים ואטרקטיביים לציבור הצרכנים, כמו גם על שיפור הרווחיות ושיעורי הרווח, וזאת באמצעות הפחתת הוצאות ושיפור מבנה העלויות שלנו. אנו מצפים להמשיך את המגמה של חדירה לשווקים בחו"ל, בעיקר במגזר המזון הכשר. כמו כן, השקנו בהצלחה לאחרונה קווי מוצר חדשים בתחומי הקפה, הגבינות, דברי המאפה הקפואים והגלידות, ואנו פועלים כדי להמשיך ולהרחיב את סל המוצרים שלנו בשווקי היעד השונים."
ממאזנה של
חברת |