דרוג:
האירוע שנקרא "Nuit de la publicité israélienne" – "ליל הפרסום הצרפתי" התקיים ב- la Maison de la Publicité (בית הפרסום) בפריז. במסגרת האירוע זכו בפרסי הצטיינות קראיטיבית של קרן צרפת ישראל ה- "Golden Trophy" – פרסי הצטיינות לעבודות אשר זכו בקטטוס זהב 2010. משרדי הפרסום מקאן אריקסון זכו על קמפיין אינטרנט לאופטיקנה 500$, שלמור אבנון עמיחי על קמפיין השולחנות של ארגון "לתת", באומן בר ריבנאי על קמפיין עמותת "בקול" ואדלר חומסקי עבור קמפיין פלאפון.
נשיאת קרן צרפת ישראל, הגב' ניקול גדז , העניקה פרס בגובה 3000 יורו לתלמידי "הבצפר" שזכו במקום הראשון בתחרות שנערכה בין סטודנטים של "הבצפר של חברות הפרסום" מישראל וסטודנטים של בית הספר לפרסום הצרפתי ISCOM, על יצירת סרטון הפרסום הויראלי המוצלח ביותר לקידום התיירות הצרפתית לישראל. חמישה תלמידי "הבצפר" הוזמנו ע"י הקרן לקבל את הפרס בפריס.
במסגרת האירוע הציג יגאל שמיר, יו"ר ועדת תחרות הפרסום הישראלית (הקקטוס) , פרזנטציה של "התרבות הישראלית כפי שהיא משתקפת בראי הפרסום".
באירוע נכחו כ – 350 אנשי תקשורת, עסקים ופרסום בכירים מצרפת. האירוע הינו יוזמה משותפת של איגוד חברות הפרסום וקרן ישראל צרפת. קרן צרפת ישראל הוקמה במטרה לקדם את האינטרסים התרבותיים והמסחריים של ישראל בצרפת ושל צרפת בישראל והיא שמה למטרה לשמר את הגשרים ההיסטורים בין העמים ולפתח קשרים חדשים בין שתי החברות בכל תחומי החיים: התרבות, האומנות, הכלכלה, הטכנולוגיה והתקשורת ולהגיע על ידי כך להבנה הדדית טובה יותר. הקרן עורכת מדי שנה מספר אירועים רחבי היקף כמו למשל פרוייקט שת"פ בין אגודות ידידות באירופה, הענקת פרסים למדענים מצטיינים צרפתים וישראלים, פרס לספרות ופעולות רבות נוספות.
|