דרוג:
את הקמפיין יובילו: סיגלית זאבי- אימא של הג'ודוקא הקמפיין מנוהל ע"י משרד הפרסום חברון –זלצמן- שביט בהשקעה של 3 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בתחילת חודש מרץ ויכלול: שילוט חוצות, עיתונות ארצית, מגזינים, רדיו ורשתות חברתיות. עזר שר שלום, מבעלי חברת פעמית סטור: "חברת פעמית סטור חרתה על דגלה מתן פתרונות לכל סוגי האירוח בתחום הכלים החד פעמיים , ובישראל כידוע קיים דגש תרבותי ורגשי חזק באירוח משפחתי. חברת פעמית היא האימא של הכלים החד פעמיים-ולקמפיין שלנו בחרנו אמהות אמיתיות המייצגות נאמנה יום יום את ערכי המשפחה, ולא סתם אימהות –אלא אימהות של דמויות מובילות דעה ומצליחות, שהרי ידוע שמאחורי כל ילד מצליח- עומדת אימא נאמנה שבשבילו היא לעולם חד פעמית בייחודיות שלה בחייו. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אמהות הכוכבים שאנו שמחים לפרגן להן- ולשים אותן במרכז הבמה, המקום הראוי להן." חברת "פעמית" קיימת משנת 1982 ופועלת בשוק המוסדי לצד הפעלת הרשת הקמעונאית "פעמית סטור". משרדי החברה מחסן ההפצה והמרכז הלוגיסטי נמצאים באזור התעשייה הר-טוב , בית שמש בשטח של כ- 4000 מ"ר. החברה מייבאת באופן בלעדי מותגי יוקרה בתחום הכלים החד פעמיים בנוסף מציעה החברה מענה לוגיסטי מלא לאספקה ארצית בהסכמים רישתים תוך מיתוג מלא של כלים, אריזות מפיות, כוסות נייר וכד לבתי מלון, רשתות בתי קפה, מזון מהיר ומסעדות. בין הגופים להם מספקת החברה פתרונות בתחום המוסדי ניתן למצוא את משרד הביטחון, חיל האוויר, טבע, גופים ציבוריים, חברות הסעדה הגדולות בארץ ורשתות מזון מהיר ובתי קפה בכל רחבי הארץ . |