דרוג:
מומחי האופנה של חברת Infor הבינלאומית נפגשו השבוע בישראל במטה של חברת Intentia עם אנשי תפרון, חברת ההלבשה התחתונה וביגוד ספורט המובילה, ליום מיוחד שכולו אופנה. חברת Intentia ערכה את המפגש על מנת לדון על האתגרים של חברות האופנה הישראליות בשוק הגלובלי וכן לפרוט את והיכולות הטכנולוגיות ש- Infor מציעה לחברות בתחום. במהלך המפגש הלן ברנפלדט, המנהלת האסטרטגית לתחום האופנה ב- Infor, סיפרה על אסטרטגית הפתרונות הוורטיקלית של החברה בתחום ה- ERP, המספקת התאמה פונקציונאלית לחברות בתחום האופנה, וכן על החזון שלה לפיתוח מוצרים עתידיים. לחברת Inforכ- 68 אלף לקוחות סביב העולם. לחברה לקוחות מהמותגים המובילים בעולם בתחום האופנה, בהם כריסטיאן לובוטין, אדידס, פומה, לוי שטראוס ושות', קולומביה, דלתא ועוד. יתרה מכך, שבעה מתוך עשרת מותגי היוקרה העולמיים נמנים בין לקוחות החברה. "ענף האופנה הוא תחום מרתק שנמצא בצמיחה מתמדת ב- Infor" אמרה ברנפלדט במהלך המפגש, "אנו ממשיכים להשקיע בפיתוח ותכנון כלים חדשניים שיעניקו ללקוחותינו ערך מוסף. אנו מאמינים בגישה וורטיקאלית שמספקת התמחות בכל סגמנט ועונה על הדרישות המיוחדות שלו". עוד הוסיפה ברנפלדט: "אנו רואים בשוק האופנה הישראלי הזדמנות מצוינת. מדובר בשוק דינמי שפועל בסטנדרטים גבוהים ומודע לתחרות המתגברת בזירת האון-ליין. שחקנים מובילים בתעשיית האופנה, דוגמת תפרון, מאמצים כלים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים להם לפעול במהירות, בגמישות וביעילות". גרגורי קורן, מנהל מערכות מידע בחברת תפרון אמר כי: "טכנולוגיה הופכת יותר ויותר חשובה בכל ארגון. תפרון מסתמכת על פתרונות טכנולוגיים על מנת לקדם כל היבט בעסק. החידושים הטכנולוגיים האחרונים של Infor מאפשרים לנו לספק פתרון טוב יותר לעסק שלנו, להפוך ליעילים יותר ולייצר סביבת עבודה אטרקטיבית יותר ללקוחות ולעובדים שלנו". גיל פישל, מנהל מוצר Infor M3 בחברת Intentia אמר כי: "מפגשים מסוג זה מהווים הזדמנות מצוינת לשני הצדדים להתעדכן בחידושים ובניסיון בשטח, הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העסקית. תפרון היא לא רק לקוחה אלא שותפה. אנו מודים לה ששיתפה מניסיונה דרך Infor לארגונים רבים בעולם". |