דרוג:
סינסינטי, 2 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE): חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) פרסמה היום את דוח האזרחות שלה ל-2019 המפרט את ההתקדמות בתחומי ההתמקדות של האזרחות שלה: השפעה על הקהילה, גיוון וכלילה, שוויון מגדרי וקיימות סביבתית המבוססים על יסודות של אתיקה ואחריות תאגידית. מהשגת היעד שלה ל-2020 לספק 15 מיליארד ליטר של מים נקיים, באמצעות התוכנית שלה "מי שתייה בטוחים לילדים" (CSDW), ועד לשימוש בקול שלה כדי לעורר שיחות על שוויון מגדרי וגזעי, 2019 הייתה שנה שבה למנהיגות של P&G הייתה השפעה משמעותי בקהילה ובקרב העובדים של החברה. "בנינו את האזרחות לתוך העסקים שלנו, והיא לא רק מועילה, היא בונה אמון והגינות עם הצרכנים, ומגדילה את יצירת הצמיחה והערך -- ומאפשרת לנו להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "זה לא משהו נפרד שאנחנו עושים מהצד -- כך אנחנו עושים עסקים בכל יום ברחבי העולם". עם פעילות בכ-70 מדינות שמשרתת קרוב לחמישה מיליארד אנשים, החברה מנצלת את הגודל, החדשנות והעובדים הכישרוניים שלה, יחד עם ההגעה של 65 המותגים המובילים שלה, לעשות טוב כל יום. התרומות של P&G הוכרו חיצונית עם דירוגים גבוהים יותר ב-2019 ב"חברות הכי נערצות בעולם" של פורצ'ן וב-Axios Harris Poll 100. בנוסף, יותר מ-80% מהעובדים של P&G הביעו דעה חיובית על פעילות האזרחות של החברה, וכתוצאה מכך אזרחות היא מדד עם ציון גבוה בסקר השנתי 2019 של החברה. דגשים מדוח האזרחות 2019 של P&G:
זאת השנה ה-20 ברציפות ש-P&G פרסמה דוח על פעילות החברה להשפיע באופן חיובי על העולם, החל בדוח הקיימות הראשון של P&G ב-1999. תמצית המנהלים, סקירה של 24 עמודים על ההתקדמות והסיפורים, זמינה באינטרנט וגם גרסה מפורטת של הדוח עם יותר מ-140 עמודים.
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper® הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.
אנשי קשר
Julie deSylva, Global Company Communications |