חברת Infinidat מובילה בפתרונות אחסון בקרב ספקי הענן

דרוג:

היקף המכירות לחברות בתחום הענן בישראל חצה את רף ה-15 מיליון שקלים בחציון הראשון לשנת 2019 - עליה של 40% לעומת החציון המקביל אשתקד

חברת Infinidat, המתמחה בפתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט, הפכה למובילה בקרב ספקי הענן הפרטי והציבורי ומציגה פריסה מקיפה בענף בישראל. החברה מדווחת על הטמעת פתרון האחסון שלה, InfiniBox, בקרב ספקי הענן הגדולים בישראל, בהם בזק בינלאומי, טריפל סי, EDP, MedOne, Ytech, Alegronet, החברה לאוטומציה ועוד. מהחברה נמסר כי היקף המכירות שלה לחברות בתחום הענן בישראל חצה את רף ה-15 מיליון שקלים בחציון הראשון לשנת 2019, עליה של 40% לעומת החציון המקביל אשתקד ועליה של – 100% לעומת החציון הקודם. על פי ההערכות Infinidat תופסת כעת נתח שוק של 50% מכלל שוק האחסון בענף הענן בישראל.

החברה מסבירה את התחזקותה בענף ביכולתה להציע פתרון גדול ואחוד אשר מייתר את הצורך בבניית איים של אחסון כדי להשיג רמות שירות שונות. זאת, לצד מודל אלטרנטיבי גמיש ופשוט שמאפשר לספקי הענן לגדול ולקטון בקיבולת האחסון לפי דרישת הלקוחות וללא התלות המסורתית בחומרה, וכל זאת תוך קבלת אחריות לזמינות מידע של 100%. לאחרונה הכריזה Infinidat על חזון ה- "Scale to Win", הכולל פתרונות אחסון שמשתנים עם הדרישות המשתנות בארגון לאורך זמן. לצד שדרוגים בגרסת InfiniBox Software Release 5 והשקת פלטפורמת InfiniVerse מבוססת ענן לחיזוי ואנליטיקה, ניטור ותמיכה, המונעת על ידי בינה מלאכותית (AI), חברת Infinidat מציגה מודל עסקי ייחודי לספקי הענן הכולל תשלום חודשי "הכל כלול" לאחסון on-premises וגיבוי, המאפשר ללקוחות לשלם רק על מה שהם משתמשים בפועל לפי הדרישות שלהם – לשנות את קיבולת האחסון מעלה או מטה, ככל שעומסי העבודה גדלים, מצטמצמים או מועברים למערכות אחרות.

 אורן ישרים, מנהל פעילות אזורי ב- Infinidat אמר כי: "החדשנות הטכנולוגית של Infinidat מאפשרת להציג לשוק מודלים פורצי דרך שמאפשרים לספקי הענן גמישות חסרת תקדים ויכולת להיערך לקראת הדרישות העתידיות של לקוחותיהם ולקראת כניסת לקוחות חדשים, והכל בזמני תגובה אפסיים לכל דרישה. הדור הבא של מערכי האחסון יחד עם המודלים העיסקיים המותאמים למידותיהם, מונגש כיום לספקי הענן על ידי Infinidat ומאפשר להם להגיב במהירות ולספק ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר".

עוד מסר ישרים כי: "התחרות בענף הענן הולכת וגוברת ורק ספקי ענן שיוכלו להגיש ערך מוסף ללקוחותיהם, יצליחו להתמודד איתה בשנים הקרובות. מודל עסקי, לפיו ספק ענן משלם לספק האחסון בהתאם לאופן שבו הוא גובה מלקוחותיו, מאפשר לו לגדול ללא השקעות הוניות מסוכנות ומבלי להתפשר".

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים