דרוג:
בכנס הבינלאומי של האגודה לניהול יחידות אירוח ונופש (VRMA) שבניו אורלינס, לואיזיאנה, חשפה Booking.com, פלטפורמת התיירות הדיגיטלית המובילה בעולם, שמדי שנייה שבעה אורחים בממוצע מבצעים צ'ק-אין לבית, לדירה או למקום אירוח ייחודי. בנוסף להכרזה זו, Booking.com משיקה כלים חדשים ושיפורים במוצרים, שאותם פיתחה בעקבות משוב ישיר משותפיה. השיפורים נועדו לפשט את הניהול היומיומי, ולסייע לשותפי השכרה לטווח קצר לקבל אורחים רבים יותר.
כשבאמתחתה למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום, Booking.com זכתה למיצוב מיוחד בשוק. ביכולתה לפעול בשותפות אמיתית עם כל ספקי מקומות האירוח שלה, וליזום יחד עם שותפיה רעיונות חדשים שישנו את פני תעשיית התיירות. לשם מטרה זו, צוות מומחים ייעודי פיתח מוצרים וכלים חדשים המאפשרים לשותפי השכרה לטווח קצר לספק חוויות שהייה ייחודיות לחוגי המטיילים ההולכים וגדלים, אשר מזמינים מקומות לינה אלטרנטיביים. לדבר יש חשיבות מיוחדת, כיוון שהחברה מכירה בכך שלמקומות אירוח מסוג זה הפועלים בניהול מקצועי, יש פוטנציאל ייחודי לספק חוויה מיוחדת לאורחיהם. היום יותר מאי פעם, מטיילים רבים מחפשים מקומות אירוח ייחודיים. 43% מתוכם מתכננים לשהות במקום אירוח מסוג חדש עוד השנה.* בעקבות מגמה מתמשכת זו, Booking.com מחויבת להקשיב לשותפיה ולחדש ללא הרף את המוצר שלה, כדי לאפשר להם הזדמנויות עסקיות חדשות. כמו כן, החברה מתחייבת להציג את היתרונות הייחודיים של כל בית, דירה ומקום אירוח ייחודי, מתוך למעלה מ-6 מיליון מקומות אפשריים ב-148,000 היעדים שקיימים בפלטפורמה שלה. המוצרים והכלים החדשים ממנפים את הטכנולוגיה כדי לסייע למנהלים מקצועיים של מקומות אירוח אלטרנטיביים, לשווק את ההצעה הייחודית שלהם בפלטפורמת Booking.com, לייעל את התפעול היומיומי שלהם ולשמר להגדיל הכנסות.
בין המוצרים והכלים הללו כלולים –
● כלי קישוריות חדשים: הכלים מאפשרים לבעלי מקומות האירוע לצמצם את עומס העבודה בעזרת תכונות חדשות אשר יקלו עליהם בניהול העסק, החל מאיסוף מפתחות וכלה בהפקדת פיקדון נזקים, דרך ניהול ספק התוכנה שלהם.
● כלים ומוצרים שמדגישים מקומות אירוח בניהול מקצועי: מגוון יכולות חדשות אלו מאפשרות לבעלי הנכסים להציג בפני האורחים החל מהרגע הראשון את המאפיינים המקצועיים של מקום האירוח שלהם. למשל, מתן ציון למארח, המבוסס על חוות דעת לגבי שאר המקומות שברשותו, או ציון חוות דעת חיצוני המבוסס על חוות הדעת של אורחים מאתרים מהימנים. ציונים אלה משרים ביטחון על האורחים בזמן ההזמנה וזה גם משפר את הנראות של בעלי מקומות האירוח. בנוסף, Booking.com מדגישה את האפשרויות הייחודיות שמציעים מקומות האירוח, כולל זמינות 24/7, ביצוע צ'ק-אין ללא מפתח ועוד.
● מערכת דירוג איכות: פתרון זה מאפשר לבעלי מקומות האירוח למשוך מטיילים ולעמוד בציפיות אורחיהם, בעזרת מערכת אובייקטיבית לדירוג איכות – הראשונה מסוגה בתעשיית ההשכרה לטווח קצר. המערכת דומה לזו של דירוג כוכבים במלונות מסורתיים, ופועלת על בסיס המיקום, הגודל והמתקנים של מקום האירוח.
● עדה מייעצת: מדובר בקבוצה של מובילי דעה בתעשייה, הכוללת מנהלי מקומות אירוח וספקי הזדמנויות עסקיות. היא נועדה לייעץ ל-Booking.com, לגבי תפקידה כשותפת אמת לתעשיית ההשכרה לטווח קצר. באמצעות ועדה זו יכולה החברה להתאים את המוצרים והשירותים שלה לצרכים הספציפיים של שותפיה.
אוליבייה גרמיון, סגן הנשיא לפלחי שוק גלובליים, שאחראי על אגף הבתים והדירות ב-Booking.com וכן על שותפויות עם רשתות מלונות ופלחי שוק אסטרטגיים, דיבר בכנס הבינלאומי של VRMA, ודן בפיתוח המוצרים והכלים לשותפי ההשכרה לטווח קצר.
“מאז הכנס הבינלאומי של VRMA בשנה שעברה, אנו מנהלים דו-שיח ער עם שותפינו להשכרה לטווח קצר. המטרה שלנו היא לזהות דרכים שבהן תוכל תעשיית ההשכרה לטווח קצר להמשיך ולענות על הציפיות ההולכות וגדלות של מטיילים, ועל הרעב העצום שלהם לחוויות חדשות”, אמר גרמיון. “דו-שיח משמעותי זה, לא רק מחזק את הקשרים והשותפויות שלנו עם תעשיית ההשכרה לטווח קצר, אלא גם מסייע לנו לדחוף את התעשייה קדימה. התשומה מצד שותפינו מסייעת לנו לעצב את עתיד התיירות. כיוון שקטגוריית הבתים, הדירות ומקומות אירוח ייחודיים אחרים ממשיכה לצמוח מהר יותר מפלחי שוק מסורתיים, אנו מצפים בהתלהבות לראות מה טומן לנו העתיד במסגרת השותפות שלנו. יש פוטנציאל רב כל כך לצמוח יחד”. Booking.com השיקה קמפיין שיווקי לשותפים, בנושא המוצרים והשיפורים החדשים שבעקבותם ניהול היצע מקומות הלינה ב-Booking.com הפך לחוויה פשוטה ונוחה מאי פעם.
מתודולוגיה *מחקר שהזמינה החברה Booking.com, נערך באופן עצמאי בקרב מדגם של מבוגרים שטיילו ב-12 החודשים האחרונים או שמתכננים לטייל ב-12 החודשים הבאים. בסך הכול, נבדקו 21,500 משיבים (כולל 1,000 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: אוסטרליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, סין, ברזיל, הודו, ארצות הברית, בריטניה, רוסיה, אינדונזיה, קולומביה ודרום קוריאה. בנוסף, נבדקו 500 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: יפן, ניו זילנד, תאילנד, ארגנטינה, בלגיה, קנדה, דנמרק, הונג קונג, קרואטיה, טאיוואן, מקסיקו, הולנד, שוודיה, סינגפור וישראל). המשיבים השלימו סקר מקוון בין ה-10 באוגוסט ל-30 באוגוסט 2018. |