דרוג:
הקמפיין, בהיקף של כמיליון וחצי ש"ח, נועד לייצר פעילות בדף האוהדים של החברה
במסגרת עבודתה על הקמפיין ועל מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר, תשתמש מייפל בפלטפורמת הפייסבוק שפיתחה. מדובר במערכת ייחודית לניהול ואופיטמיזציה של קמפיין בפייסבוק. פלטפורמה זו מאפשרת להגיע לתוצאות מקסימליות, תוך אפשרות מדידת אפקטיביות.
שי ברס, שותף במייפל ומנהל הפעילות הבינלאומית מסר: "אנו שמחים על ההסכם שנחתם עם אינטל בטורקיה ומודים על האמון שניתן בנו. אנו בטוחים כי נוכל להגיע לתוצאות מעולות בזכות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שפיתחנו. עסקה זאת היא עסקה נוספת עבור מייפל בשוק הטורקי, אשר מזה כשנתיים פועלת בהצלחה מול מותגי ענק באירופה. |