פרסום בגוגל אדוורדס - טיפים ליצירת מודעה שממגנטת לידים

אינטרנט ותקשורת :  |   | 18/4/2019
דרוג:

בעידן בו אנחנו חשופים לאינספור פרסומות בפייסבוק ובאינסטגרם, אלו יוצרות תחרות בין המפרסמים שמתחרים על תשומת לב הקהל וכבעלי עסקים אנחנו צריכים למצוא פתרונות נוספים. למרות האפקטיביות והחשיפה לקהל רב ברשתות, מומלץ למצוא עוד אפיקי פרסום - פרסום בגוגל אדס מעניק עוד חשיפה בפלטפורמה הפופולרית בעולם ואם עושים זאת נכון, אפשר למגנט לידים רבים.
 

איך ליצור מודעה שבאמת מושכת לידים? 
הנה הטיפים של המומחים שלנו:

בחרו מילות מפתח מדויקות: הכלל הראשון והכי חשוב בכל הקשור לפרסום בגוגל אדוורדס הוא לערוך פילוח מקצועי ומדויק ככל האפשר של ביטויי המפתח שהמודעה מתבססת עליהם. הרבה מאד פעמים אנחנו בוחרים ביטוי רחב מדי או מצד שני ממוקד מדי, שגורם לכך שלא נקבל לידים טובים.

תכתבו לקהל היעד המתאים: התוכן שתכתבו הוא מה שיקבע אם אדם מסוים יכניס את הפרטים שלו וייצור עבורכם ליד חדש. ניסוח של מודעת פרסום בגוגל אדוורדס צריך להיות קצר, נקודתי ומושך. התאימו את הניסוח של המודעה לקהל היעד שלכם. נסו לדמיין מול עיניכם דמות מסוימת שאליה אתם כותבים ומייצגת את הקהל שלכם.

הגדירו לגולש מה אתם רוצים שיעשה: מה המטרה של המודעה שלכם? מה הפעולה שאתם רוצים שאותו אדם יעשה? ההגדרה המדויקת של הצורך, הפתרון שלכם והצעד הבא – ההנעה לפעולה, חשובים כדי שהמודעה תהיה אפקטיבית. את כל זה תצטרכו להכניס בניסוח מאד קצר ומדויק.

השקיעו בדף מכירה או נחיתה יצירתי ומושך: את המודעה שלכם צריך ללוות לינק לדף נחיתה או מכירה. ההבדל בין השניים נעוץ בדרך כלל באורך האינפורמציה. דף נחיתה הוא דף קצר וממוקד ששולח מסר שמעודד פנייה. דף מכירה הוא דף מפורט המספק מידע על שירות או מוצר בהרחבה ומניע לפעולה באמצעות הרבה מאד אינפורמציה. חשוב לבחור את הדף המתאים למודעה שאתם רוצים ליצור ולהשקיע בעיצוב ובתוכן העמוד. כמה שיותר יצירתי ומעניין, כך הלידים יהיו רבים יותר.

 רוצה יותר לידים? בקר באתר https://www.marketism.co.il

השתמשו בכל התווים בתיבת הטקסט: ככל שהמסר שלכם מפורט יותר (אבל מדויק ומניע לפעולה) כך הלידים יהיו רבים וגם רלוונטיים יותר. בתיבת הטקסט של הקמפיין תוכלו לכתוב כ-95 תווים ומומלץ מאד להשתמש בכולם.

לימדו לנתח את הדאטה: כל קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס מלווה בסטטיסטיקות מדויקות. אם תלמדו לקרוא את הנתונים, תוכלו להסיק מהם אילו קמפיינים עובדים טוב יותר, אילו ביטויי מפתח הכי כדאי לקדם ואיזה קריאייטיב (תוכן) הביא לכם הכי הרבה לידים.

לימדו או קבלו ייעוץ מאנשי פרסום: פרסום בגוגל אדוורדס פתוח לכולם. כולנו יכולים לבנות קמפיינים ולהתחיל לשווק את העסקים שלנו. עם זאת, מכיוון שמדובר בתהליך שכולל הרבה מאד החלטות משמעותיות, שכל אחת מהן תשפיע על מספר הלידים שנוכל למגנט, כדאי לקבל ייעוץ ראשוני או לעבוד באופן קבוע עם איש פרסום דיגיטל שיוכל לתמוך בכם, לענות על שאלות ולתת חוות דעת על קמפיינים.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים