"לוטן תדמיות" תנהל את תקציב יחסי הציבור של "מישל מרסייה"

דרוג:


חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של מותג עיצוב השיער "מישל מרסייה".

לקוח זה מצטרף למחלקת העיצוב של החברה, הכוללת בין היתר את מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, מותג בגדי הגברים "דורון אשכנזי" ועוד.

מותג עיצוב השיער "מישל מרסייה", הפועל בארץ ובחו"ל, כולל מגוון מוצרי טיפוח ועיצוב לשיער, מקרמים, שמפו, מרכך ושמנים מזינים ועד מברשות ייחודיות וצבעי שיער וכן רשת מספרות (בתל אביב, אשדוד, רעננה והרצליה). לאחרונה, השיקה החברה גם פטנט חדש – סדרת מברשות "פרופשיונל", המגיעות בשלוש דרגות קושי על פי סמיכות השיער ומקלות באופן משמעותי על סירוק השיער ופרימת קשרים. המברשות פותחו בארץ מתוך רצון המותג להשקיע במשק הישראלי והן זוכות להצלחה מסחררת.

יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב:

"מישל מרסייה הינו מותג עיצוב שיער מהחזקים והידועים ובארץ, עם שפה אישית מובהקת השזורה לכל אורכם של מוצרי טיפוח השיער החדשניים אותם מפתחים בחברה וכמובן במספרות המותג בארץ. במישל מרסייה פונים לנשים ולגברים הבטוחים בעצמם ומחפשים עיצוב שיער עדכני ונוח לתחזוק. אני מברכת על ההצטרפות ללקוחות לוטן ומצפה לתחילת עבודתנו המשותפת".

"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה,  הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, מוקד אמון, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים