דרוג:
דאבוס, שווייץ, 24 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):
חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום על ההכנסה לשימוש של אריזות שניתנות לשימוש ומילוי חוזר בכמה מהמוצרים הכי פופולריים שלה כחלק מפעילות חדשה שמטרתה לשנות את התלות של העולם באריזות לשימוש בודד ופסולת חד פעמית.
Loop הוא פתרון אריזה וקניות מעגלי גלובלי ראשון מסוגו שמטרתו לשפר את הביצועים הסביבתיים ואמות המידה של הנוחות בהשוואה לפתרונות המסחר האלקטרוני הנוכחיים באמצעות אריזות שאוספים אותן, מנקים, ממלאים מחדש ומשתמשים מחדש. Loop גם מציע את האפשרות לאסוף מוצרים משומשים מבית הצרכן למיחזור או שימוש חוזר. P&G הייתה חברת מוצרי הצריכה הראשונה שמצטרפת ל-Loop.
השותפות הזאת, שהוכרזה במפגש השנתי של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ, מקדמת עוד את יעדי הקיימות "שאיפה 2030" של P&G והמחויבות המתמדת של החברה להפוך כוונות של קיימות למעשים יומיומיים חיוביים.
המדענים והמהנדסים של P&G פיתחו פתרונות ייצור, אריזה והפצה חדשניים שישמחו את הצרכנים ויקלו על החיים המקיימים של הצרכנים המשתתפים. אחד עשר מותגים של P&G יהיו זמינים ב-Loop באחד משלושה פורמטים. המערכת של Loop תעבור תיקוף ומיטוב באמצעות ניסויי למידה אמיתיים בשוק החל מאמצע 2019 בניו יורק ופריס.
אריזות בנות קיימא
מותגים אהובים שנמצאים בכל בית כגון פנטן, טייד, Cascade ו-CrestTM תכננו אריזות חדשות בנות קיימא שאפשר למלא מחדש, עם מיכלים יוקרתיים בעלי תכונות ופונקציות חדשות.
· פנטן מציג בקבוק ייחודי שמיוצר מאלומיניום קל משקל ובר קיימא לשמפו ולמייצב השיער שלו.
· טייד, חומר הכביסה #1 של אמריקה, משתתף ב-Loop עם חומר הכביסה המבוסס על צמחים שלו Tide purclean בבקבוק בר קיימא חדש שעשוי מפלדת אלחלד עם מכסה מסתובב פשוט וזרבובית למזיגה קלה.
· Cascade, שמחפש כל הזמן דרכים לעשות את חוויית ניקוי הכלים ליותר טובה וידידותית לסביבה, פיתח אריזה מאוד בת קיימא בשביל Cascade ActionPacs שמאפשרת לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת.
· קרסט מקדם קיימות בבריאות הפה באמצעות הנוזל לשטיפת הפה החדש Crest Platinum, פורמולה ייחודית שמרעננת את הנשימה ומונעת כתמים בבקבוק זכוכית בר קיימא שאפשר למלא מחדש.
· ArielTM ו-FebrezeTM משתתפים עם אריזה בת קיימא שאפשר למלא מחדש שגם זמינה בחנויות, ובודקים מודל חדש של מילוי מחדש ושימוש חוזר ישר לצרכן.
מיחזור מילויים מחדש של מוצרים
· Oral-B, המוביל בחדשנות בבריאות הפה כבר יותר מ-50 שנה, יבדוק פתרונות מעגליים למברשות השיניים החשמליות הנטענות והידניות שלו. Oral-B CLIC, עיצוב איקוני חדש של מברשות שיניים ידניות, כולל ידית בת קיימא שמצוידת במנגנון ייחודי שמאפשר לצרכנים להחליף רק את ראש המברשת. הפלטפורמה Loop תמחזר ראשי מברשות משומשים של מברשות ידניות וחשמליות.
· GilletteTM ו-VenusTM יספקו חבילות נסיעה פרימיום כאריזה בת קיימא שהצרכן ישמור בנוסף לידית. החלקים והלהבים המשומשים ממוצרי הטיפוח האלה ייאספו מהצרכנים למיחזור נוסף על ידי TerraCycle.
מיחזור מוצרי היגיינה משומשים
· PampersTM ו-AlwaysTM יבדקו איסוף מוצרי היגיינה משומשים מבתי הצרכנים למיחזור נוסף באמצעות טכנולוגיה קניינית פורצת דרך שפותחה על ידי Fater, מיזם משותף של P&G ו-Angelini Group. הטכנולוגיה הופכת מוצרי היגיינה סופגים משומשים לחומרי גלם משניים ליישומים עם ערך גבוה יותר.
"אנחנו מתבססים על יותר מ-180 שנה של חדשנות ותובנות צרכנים מהמעלה הראשונה כדי לאפשר צריכה אחראית בקנה מידה גדול", אמרה וירז'יני הליאס, סגנית נשיא ומנהלת קיימות ראשית של P&G. "אנחנו גאים לשתף פעולה עם TerraCycle כחברת מוצרי הצריכה הארוזים הראשונה שהיא חלק מהתוכנית הטרנספורמטיבית הזאת, וזאת רק אחת מהדרכים הרבות שאנחנו מממשים את יעדי "שאיפה 2030" שלנו כדי להאיץ חדשנות בת קיימא וליצור פתרונות מעגליים".
"הזמן לפעול הוא עכשיו. אנחנו להוטים לרתום את העוצמה של ההגעה הגלובלית שלנו והכוח של המותגים הגלובליים האמינים שלנו כדי להגדיל עוד פתרונות בני קיימא. שותפויות טרנספורמטיביות הן המפתח להשגת המשימה הזאת ואף אחד לא יכול להצליח לבד", המשיכה.
"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם P&G ומותגים גלובליים אחרים, קמעונאים, חברות תשתית והפורום הכלכלי העולמי כדי ליצור דרך חדשה לצרוך מוצרים באופן יותר אחראי", אמר מנכ"ל TerraCycle טום שאקי. "המטרה של Loop היא לא רק לבטל את הרעיון של פסולת אריזות אלא גם לשפר מאוד את חוויית המוצר ואת נוחות הקנייה שלנו. באמצעות Loop, הצרכנים יוכלו לצרוך מוצרים באופן אחראי באריזות בנות קיימא, ניתנות לשימוש חוזר או ניתנות למיחזור מלא שתוכננו במיוחד. באמצעות העוצמה וההגעה של מותגים אמינים כמו אלה של P&G נצליח לשנות את הרגלי הצרכנים ולהשיג את הגודל שהמודל צריך כדי להשיג את מטרותיו".
אופן הפעולה של Loop
· קנייה: הצרכנים ייגשו לאתר של Loop או לאתרים של הקמעונאים השותפים של Loop ויקנו מותגים אמינים שתוכננו עכשיו מחדש כנטולי פסולת אריזות.
· קבלה: הצרכנים יקבלו את המוצרים בני הקיימא שלהם בתיק המשלוח החדיש המעוצב בלעדית של Loop שמבטל את הצורך בחומרי משלוח לשימוש חד פעמי כמו קופסאות קרטון.
· הנאה: הצרכנים חווים אלגנטיות ונוחות וכל זאת תוך ביטול הרעיון של פסולת אריזות שמושלכת.
· איסוף: אין צורך לנקות ולהשליך את האריזה. כשהצרכנים גומרים את המוצרים שלהם, הם שמים את האריזה הריקה באחד מתיקי ה-Loop שלהם. Loop תאסוף ישירות מביתם.
· ניקיון: צוות המדענים של P&G פיתח טכנולוגיות ניקוי מותאמות כך שאפשר יהיה להשתמש שוב באופן בטוח בכל מוצר. · מילוי חוזר, מיחזור או שימוש חוזר: Loop מחדשת מייד את המלאי של מוצרים לפי הצורך ומחזירה את תיקי המשלוח שמולאו מחדש לצרכן. אם יש מוצרים משומשים שאפשר להשיב כמו חיתולים, פדים, סכיני גילוח או חלקי מברשות, הם יושבו לשימוש חוזר או מיחזור.
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.
אודות TerraCycle
TerraCycle היא חברת ניהול פסולת חדשנית עם משימה לבטל את הרעיון של פסולת®. TerraCycle, שפועלת באופן כלל ארצי ב-21 מדינות, משתפת פעלה עם חברות מוצרי צריכה מובילות, קמעונאים, ערים ומתקנים כדי למחזר מוצרים ואריזות, מחיתולים מלוכלכים ועד בדלי סיגריות, שאחרת היו מגיעים למטמנות או נשרפים. בנוסף, TerraCycle עובדת עם חברות מוצרי צריכה מובילות כדי לשלב תזרימי פסולת שקשה למחזר, כמו פלסטיק ימי, במוצרים והאריזות שלהם. TerraCycle זכתה ביותר מ-200 פרסים על קיימות ותרמה יותר מ-25 מיליון דולר לבתי ספר וארגוני צדקה מאז הקמתה לפני 15 שנה. למידע נוסף על TerraCycle או למעורבות בתוכניות המיחזור בקרו בבקשה באתר www.terracycle.com.
אנשי קשר
Becky East מקור: Procter & Gamble |