דרוג:
וושינגטון ודאבוס, שווייץ, 23 בינואר 2019, BUSINESS WIRE:
היום נחנך Y Analytics, ארגון עצמאי חדש שהוקם כדי להניע השקעה מוגדלת ויותר יעילה ביצירת טוב חברתי וסביבתי על ידי ציוד מקצי הון בבסיס המחקרי שנחוץ כדי להבין ביעילות את ההשפעה של ההחלטות שלהם.
מריאן הנקוק, מנכ"לית Y Analytics: "אנחנו מתבססים על הפעילות הנרחבת של אחרים, שפעלו במשך שנים כדי לקדם את ההבנה של העולם מה יוצר השפעה. Y Analytics מבוסס על הנחת היסוד של למידה מהעבודה שלהם, שימוש במחקר כדי להבין מה יוצר השפעה, בניית כלים יעילים כדי לחזות, לממן ונהל אותה, ושיתוף העבודה הזאת עם אחרים כדי להביא לקבלת החלטות טובה יותר. היכולת לקבל החלטות טובות יותר לגבי האופן שבו העולם מכוון הון לשינוי תהיה חיונית כדי להשיג את ההתקדמות שאנו רוצים".
בונו, מייסד שותף של קרן רייז: "הקפיטליזם אינו בלתי מוסרי, אבל הוא נטול עקרונות מוסריים ומצריך הכוונה. כדי שהקפיטליזם יהיה כוח למען הטוב אנחנו חייבים יכולת למדוד מתי הוא פועל לטובה ומתי הוא פועל לרעה. כדי לשכנע את המשקיעים המוסדיים הכי גדולים להקצות את הכספים שלהם להתמודדות עם כמה מהאתגרים הכי דחופים של העולם אנחנו חייבים להיות בטוחים לגבי תשואות ההשפעה כפי שאנחנו בטוחים לגבי התשואות הכספיות -- חשיבה מטושטשת פשוט לא מספיקה. אנחנו צריכים עובדות מוצקות - Y Analytics נוצר כדי לספק אותן".
ביל מקגלשן, מייסד שותף ומנכ"ל של קרן רייז: "אנחנו ניצבים בפני סדרה של אתגרים כלכליים וסביבתיים גלובליים מפחידים, וכפי שמראים יעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם, עלינו להפעיל את המנוע המדרגי של היזמות כדי להגיע לגבהים האלה. כדי לעשות זאת, אנחנו צריכים לעזור לאנשים להבין טוב יותר מה יוצר שינוי אמיתי ולאפשר להם לפתח את הפתרונות שמצליחים. Y Analytics יעזור ליידע הון שחותר לשינוי, יבטיח שבכל דולר ייעשה השימוש היעיל ביותר ויספק שפה משותפת כדי לחתור להשפעה חיובית -- ויצמצם את הפער כדי להגיע ליעדי הפיתוח בר קיימא ולקדם את ההתקדמות לעבר קיימות וכלילה כלכלית".
סר רונלד כהן, יו"ר קבוצת ההיגוי הגלובלית להשקעה בהשפעה: "ההשקה של Y Analytics היא עוד צעד במאמץ הקריטי לתעל השקעה גדלה לשיפור החיים וכדור הארץ. זה מיתוס שאי אפשר למדוד ולהשוות השפעה באופן אמין. אם השקעה בהשפעה היא החללית שלנו לשיפור חברתי, מדידת השפעה היא מערכת הניווט. אני מצפה לתמוך בפעילות של Y Analytics להאצת ההתקדמות של מהפיכת ההשפעה".
אנדרס שטרומבלאד, ראש הניהול החיצוני, AP2: "אנחנו תומכים במשימה של Y Analytics לחתור להבנה טובה יותר איך לגרום להשפעה חברתית וסביבתית חיובית לצד תשואות בשעורי השוק. עבור משקיעים, השפעה לא יכולה להיות רק מונח איכותי, היא חייבת להיות פנימית ומשולבת לגמרי במודל העסקי וניתנת לכימות. הפעילות של Y Analytics להבין ולהעריך טוב יותר מה יוצר השפעה ולעקוב אחריה ולהעריך אותה עם הזמן חיונית. כולנו יודעים מדוע אנחנו צריכים להביא בחשבון את ההשפעה החברתית והסביבתית, אבל האופן שבו אנחנו נושאים באחריות כלפי היעד שלנו הוא לב הבעיה".
Y Analytics הוא תוצאה של קרן רייז והידע שלו הוא בחלקו מניסיון פעיל בהשקעות, בסכום כולל של קרוב ל-2 מיליארד דולר ב-25 השקעות במגוון של מגזרי תעשייה ובשווקים ברחבי העולם. על בסיס העבודה של קרן רייז -- בשותפות עם בריג'ספאן ו-KPMG -- ועם צוות עובדים של כלכלנים וחוקרים, Y Analytics ינסה לתרגם מחקרים כדי לעזור למקבלי החלטות להעריך את ההשפעה בתחילת תהליך הקצאת ההון ולנהל את ההשפעה בקפדנות לאחר מכן. הוא גם ישתף פעולה עם ארגונים אחרים שפועלים באופן יצירתי בתחום הזה וישתף את הידע שילמד כדי לעזור לקדם את הידע בתחום. הוא יתמקד בשתי זרימות עבודה עיקריות:
·יצירה, קידום ומשמריות של דיסציפלינות מבוססות מחקר -- בניית מנגנונים ומתודולוגיות שמגשרים על הפער בין קהילות מחקר, מקצי הון ומקבלי החלטות חשובים אחרים. Y Analytics ישתף באופן פעיל את הגישות והידע הנלמד עם הציבור כדי לעזור לקדם את התחום.
· שירותי הערכה וניתוח של השפעות -- סיוע למשקיעים לקבל החלטות יותר יעילות ומבוססות על עובדות תוך שימוש בגישה קפדנית שאוצרת ומתרגמת מחקרים כדי למסור הערכות של ההשפעה נטו במונחים כלכליים שהשקעה יוצרת בכמה מסלולי השפעה.
בפעילות של Y Analytics יהיו מעורבים באופן פעיל מובילים ממגוון רחב של דיסציפלינות כדי להבטיח שיובאו לעבודה שלו נקודות מבט רבות. הוועדה המייעצת בעריכה של הארגון כוללת את הלן גייל (נשיאה ומנכ"לית של The Chicago Community Trust ולשעבר מנכ"לית CARE), לני מנדונקה (שותף בכיר אמריטוס, McKinsey and Company), ג'ודית רודין (לשעבר נשיאת קרן רוקפלר ונשיאה אמריטה של האוניברסיטה של פנסילבניה), לורה טייסון, (פרופסורית נכבדה של בית הספר למוסמכים, בית הספר למינהל עסקים האאס, ויו"ר מועצת הנאמנים, מרכז בלום לכלכלות מתפתחות, האוניברסיטה של קליפורניה, ברקלי) ורוברט ג'. זימר (נשיא האוניברסיטה של שיקאגו). Y Analytics יוצר שותפויות עם מוסדות מחקר מובילים, כגון מעבדת הפעולה של העוני עבדול לטיף ג'מיל ב-MIT ומכון המשאבים העולמי, ועם חוקרים מובילים שישמשו כוועדה מייעצת במחקר. השותפים האלה יעזרו ל-Y Analytics לפתח הבנה יותר יסודית של מסלולי השפעה פוטנציאליים ויקדמו כל הזמן את עבודתו.
Y Analytics ייצור שותפויות עם מגוון של ארגונים וענפים וישרת אותם עם הזמן.
אודות Y Analytics : Y Analytics הוא תאגיד לתועלת הציבור חדש עצמאי, שבו המחקר וההון מתכנסים למען הטוב. Y Analytics מגשר על הפער בין מקבלי החלטות וקהילת המחקר, ומשתמש בגישה מבוססת מחקר כדי לעזור להבין טוב יותר את ההשפעה של החלטות על הקצאת הון. Y Analytics יאפשר להגדיל את היעילות וההגעה של כל דולר מושקע ובסופו של דבר יעזור לזרז עתיד בר קיימא. המטה של הארגון, שכולל ארגון שלא למטרת רווח מסונף, נמצא בוושינגטון הבירה ומנהלת אותו מנכ"לית, מריאן הנקוק.
אנשי קשר
Frank Thomas מקור: Y Analytics |