דרוג:
מונטריאול, 26 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE): Explorance, הספקית המובילה של פתרונות ניתוח מסלול למידה (Learning Journey Analytics - LJA) מכריזה על חבר חדש במשפחת Blue® לשוק החינוך, הנקרא. BlueX™ . BlueXהוא כלי סקרים מקוון ואינטראקטיבי שמאפשר שימוש ברעיונות מתקדמים שלא קיימים עדיין בכלים המסורתית ליצירת הסקרים כיום. המודרניזציה הזאת של זירת הסקרים המקוונים מיועדת לשפר את חווית היצירה של סקרים ואת מעורבות המשיבים ובכך לחדש את הפופולריות של כלי סקרים מקוונים ולהגדיל את שיעורי ההשבה. רבים חושבים שכלי הסקרים המקוונים הקיימים לא יעילים, מסורבלים ומגבילים מאוד בתכנון. "יצירת סקרים מקוונים באמצעות הטכנולוגיות הקיימות מכריחה אתכם, כמנהלי סקרים, לקבוע גושי שאלות שבהם החוויה, המבנה והסדר מוגדרים מראש ולא ניתן לשנות אותם בקלות. הנתונים שנאספים משויכים רק לשאלה ספציפית וההצגה של הסקרים חייבת לבנות בצורת שאלות ותשובות", אמרה בקי פטרסון, מנהלת בכירה במשרד המחקר והתכנון המוסדי באוניברסיטה של לואיוויל. "בעולם של קצב מהיר עם הצפה של מידע ומגוון סוגים של מכשירים, טכנולוגיות הסקרים הנוכחיות מיושנות וגורמות לחוסר מעורבות של המשיבים לסקרים, וזה מוריד את שיעורי ההשבה לסקרים", מוסיפה פטרסון.
Explorance היא ספקית של ניתוחי מסלול למידה שמעצימה ארגונים בקבלת ההחלטות הנכונות באמצעות נתוני משוב המבוססים על עובדות. באמצעות המוצרים שלה, Blue ו-Metrics That Matter, Explorance נמצאת בלב תהליך שיפור הלמידה המתמשך של כל ארגון.
איש קשר מקור: Explorance |