דרוג:
סינסינטי, 13 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE):
חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) ממשיכה את ההיסטוריה הארוכה שלה בעשיית טוב בעולם על ידי הבאת הנוחות של בית לאלה שנפגעו מאסונות, יצירת עוד שיחות על גיוון, כלילה ושוויון מגדרי באמצעות הפרסומות שלה והשפעה משמעותית על הסביבה עם יעדים חדשים ל-2030 כולל חזון להבטיח שאף אחת מהאריזות של החברה לא תגיע לאוקיינוסים של העולם.
בדוח האזרחות 2018 שפורסם היום, P&G מדגישה את הפעילויות האחרונות שמגדירות את החברה ככוח לטוב וכוח לצמיחה.
"השאיפה שלנו ברורה. אנחנו רוצים להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה. אנחנו יודעים שככל שנשלב ונבנה יותר אזרחות באופן שבו אנו עושים עסקים, אנחנו יכולים להשפיע יותר על האנשים שאותם אנו משרתים, הקהילות שבהן אנו חיים ופועלים והעולם הרחב יותר שמקיף אותנו. זה מצידו עוזר לנו להתפתח ולבנות את העסק שלנו", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G.
החברה התקדמה בכל תחומי העדיפות של האזרחות שלה ואלה הדגשים מהדוח:
·השפעה על הקהילה: השנה החברה ציינה אבן דרך עם תוכנית מי השתייה הבטוחים לילדים שלה, כשחילקה את הליטר ה-14 מיליארד של מים נקיים לאלה שהכי צריכים אותם. המותגים של P&G מילאו תפקיד חשוב בעזרה למי שנפגעו מאסונות טבע כמו ההוריקנים הארווי, אירמה, מריה ופלורנס, ובתוכנית שלנו Tide Loads of Hope כובסו יותר מ-3,800 "מכונות" כדי לעזור להביא תחושה של נורמליות לאלה שסובלים מההשפעות של אסונות טבע.
· גיוון וכלילה: P&G יצרה שיחות חשובות על שוויון באמצעות שני סרטים שזכו בפרסים: "השיחה" על הטיה גזעית ו"המילים חשובות" על כלילת להט"ב+. המותגים שלה השיקו קמפייני פרסום רבים שכוללים הצגה חיובית של משפחות ואנשים מגוונים. בתוך החברה, היא הנהיגה הטבות נוספות כדי להכניס מודרניזציה במדיניות לגבי חופשות ההורות של העובדים כחלק מהתוכנית Flex@Work.
· שוויון מגדרי: כמובילה בשימוש בקולה כדי למשוך תשומת לב לשוויון מגדרי, P&G יצרה תערוכה חדשה ומעוררת מחשבות, "נשים בעבודה: מיתוס מול מציאות", שמאתגרת את החשיבה המיושנת על נשים במקום העבודה. היא גם חברה לסדנת סומסום והחבובות כדי לקבוע ציפיות חדשות לגבי מגדר אצל בנים ובנות ברחבי העולם והציגה מגוון של קמפייני פרסום למותגים חדשים שדוגלים בקול שווה וייצוג שווה לכל האנשים.
· קיימות סביבתית: באפריל החברה הודיעה על יעדי קיימות שאפתניים ל-2030. אחרי שכבר השיגה רבים מהיעדים שלה ל-2020 לגבי האקלים, מים ופסולת, המסגרת "שאיפה 2030" של P&G מתמקדת במקומות שבהם החברה יכולה להשפיע לחיוב הכי הרבה -- באמצעות המותגים, שרשרת האספקה, החברה האנושית והעובדים שלה. החברה חידשה את ההתמקדות שלה בפסולת פלסטיק ורבים מהמותגים שלה מתקדמים להגדלת המיחזוריות של האריזות ושימוש ביותר חומרים ממוחזרים.
"במשך יותר מ-180 שנה, החברה נגעה בחייהם של אנשים ושיפרה אותם. כאלה אנחנו. זה מה שאנחנו עושים. וזה מניע אותנו לעשות יותר ולהיות כוח לטוב וכוח לצמיחה בעולם", אמר טיילור.
תמצית המנהלים, סקירה כללית של 24 עמודים על ההתקדמות והסיפורים זמינה באינטרנט וגם גרסה מפורטת של הדוח. וידאו של דייוויד טיילור מדבר על ההתקדמות באזרחות אפשר למצוא ברשת כאן. P&G מפרסמת דוח קיימות כל שנה מאז 1999 אבל הרחיבה אותו החל ב-2016 כדי לכלול סקירה כללית יותר מקיפה של תחומי העדיפויות של החברה באזרחות.
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.
אנשי קשר
Procter & Gamble מקור: Procter & Gamble |