דרוג:
בכירי המנכ"לים במשק ינהלו דיבייטים על הדילמות השיווקיות המעסיקות מדי יום את אנשי השיווק בישראל.
איגוד השיווק הישראלי מציג:
כנס השיווק 2013 - ה-DEBATE הגדול
בכירי המנכ"לים במשק ינהלו דיבייטים על הדילמות השיווקיות המעסיקות מדי יום את אנשי השיווק בישראל.
בכנס יכריז האיגוד על מותג חדש: "פרס ההשקה המנצחת" אשר יוענק מדי רבעון להשקות מצליחות ע"י ועדת החדשנות של האיגוד.
החלה ההרשמה לכנס השיווק 2013. הכנס, יתקיים ב-15/01/13 בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב. כנס השיווק 2013 יתמקד ב DEBATE הגדול ובדילמות השיווקיות המעסיקות את אנשי השיווק בשנת 2013; זוגות של בכירים מעולם השיווק יעלו זה אחר זה לבמה וידונו -ראש בראש - בדילמה שעל הפרק כשהם מציגים שתי דעות שונות ומנוגדות. שאלות כגון: על מה כדאי לשים את הכסף בשנה הקרובה? האם להוריד מחירים או דווקא לא? להגדיל תקציבים כעת או שמא להקטין? האם המחיר או דווקא השרות? האם להיות פשוט זול או להשקיע במיתוג למוצרים זולים?
בנוסף יכריז האיגוד במעמד הכנס על מותג חדש: "פרס ההשקה המנצחת" .
איגוד השיווק מניף את דגל החדשנות השיווקית והוא יעניק מדי רבעון, באמצעות וועדת החדשנות של האיגוד, את פרס ההשקה המנצחת להשקות המוצלחות במשק. ועדת החדשנות בראשות רן גוראון המשנה למנכ"ל בזק, מונה 17 מנהלים בכירים מכל הענפים במשק, והבחירה בהשקה הזוכה תיעשה ע"ס קריטריונים שנקבעו. החברה הזוכה תהיה רשאית לעשות שימוש בפרס ולהטביעו ע"ג מוצריה.
במסגרת הכנס אף יעלו מנהלים ואנשי שיווק ויציגו את "המילה שלי לשנת 2013". הכוונה היא לרעיון, אמונה, מהלך או יוזמה בהם יתמקדו בשנה הבאה.
בין הדוברים בכנס:
· מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום, וריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן אריקסון, יעלו את סוגיית שירות מול מחיר.
· דניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת סודה סטרים העולמית ויוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, ידונו בשאלה מי צריך משרד פרסום?
· איציק צאיג, מנכ"ל קבוצת אסם ו וליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר-פארם יעסקו בשאלה האם משבר כלכלי הוא זמן לקצץ או להרחיב תקציבים? בהנחייתו של רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק.
· הראל ויזל, מנכ"ל ויו"ר קבוצת FOX ורמי לוי, מנכ"ל ובעלים של רמי לוי שיווק השקמה יעסקו בשאלה האם המחיר הזול מספיק או שגם מחיר זול צריך למתג
· אמיר גיא מנכ"ל אדלר חומסקי, תימור גורדון מנהל תחום הדיגיטל בפובליסיס ישראל וערן גפן המומחה לאינטרנט יעסקו בשאלה: האם המפרסמים זורקים את הכסף ואיפה כדאי יותר להשקיע בטלוויזיה או בדיגיטל או ברשתות החברתיות.
· בין הבכירים אשר יציגו את "המילה שלי לשנת 2013" : אייל מליס – יו"ר האיגוד ומשנה למנכ"ל תנובה, גלי ניר סמנכ"ל השיווק של YES, מזי גלאור סמנכ"ל השיווק של IBM, יגאל ברקת סמנכ"ל השיווק קבוצת ישראכארט, תלמה בירו מנכ"ל האיגוד וכן מיקי חיימוביץ – ,MEATLESS MONDAY רענן סעד המשנה למנכ"ל איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ והסטייליסטית דורין אטיאס.
במרכזו של הכנס, בהפקת טרגט מרקט, יערך טקס הענקת הפרסים לאנשי השיווק המצטיינים של השנה החולפת וכן ההכרזה על איש/ת השיווק של השנה .אנשי השיווק של 2012 הם: דבורה שרר, מנהלת השיווק ודוברת המרכז הלאומי להשתלת איברים – אד"י, שרון חן קונופני, בעלים ומנכ"ל רשת לאקה מניקור אקספרס, אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב, אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה, יוני פיינגולד, בעלים ומנכ"ל של קבוצת זאפה, משה מרי, מנכ"ל Nespresso ישראל, רינת אפרימה, סמנכ"ל השיווק בחוגלה קימברלי, דניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת סודה סטרים, נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של Get Taxi, טל בן פורת, סמנכ"ל השיווק בחברת רקיט בנקיזר וחני לוטן-תוריאל, מנהלת מחלקת מותג לייף בסופר-פארם.
תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי:" השנה ביקשנו להמציא את עצמנו מחדש, להתמקד פחות בתחזיות ובמגמות עתידיות ולעסוק יותר בנושאים עכשווים, בוערים, המעסיקים את אנשי השיווק בישראל. בכירי המנכלים במשק ינהלו דיבייטים בנושאים אלה. הכנס שלנו הוא גם הבמה הראויה ביותר להשיק בה את המותג החדש של האיגוד "פרס ההשקה המנצחת" אשר יוענק להשקות המצליחות של הרבעון. הפרס מעיד על ההערכה, ההוקרה וההכרה שאנו מבקשים להעניק לפעילות שיווקית חדשנית בכל הענפים.
אני מקווה שהכנס שלנו יהווה את תחילתה של שנת שיווק פורייה ומוצלחת."
עלות ההשתתפות בכנס:
חברים באיגוד השיווק הישראלי: 620 ₪
אחרים: 685 ₪. |