לצרכנים נמאס מסטדיו C והוט
סטודיו C והוט הם שתי חברות שמושכות אש בשל תלונות רבות המופנות נגדם. שני צרכנים שמאסו בהם הקימו אתרים שבהם מרוכזות תלונות רבות כנגדם.
אתר http://www.ihatehot.com הוקם על ידי מנוי לשעבר של הוט בשם דניאל. לטענת דניאל ישנם אלפי צרכנים שנפגעו מההתנהלות של הוט ועל כן מצא דרך מקורית להילחם בחברת הכבלים. באתר מרוכזות תלונות רבות ופורום בו מעלים צרכנים את תלונותיהם נגד הוט. האתר והפורום מאוד פעילים ומאפשרים לגולשים להציג את תלונותיהם לעיני כל.
עוד אתר, יותר נכון בלוג, הוקם על ידי בחורה בשם איריס שנשבר לה מהניצול של סטודיו C. איריס, מנוייה לשעבר בסטודיו C, נפגעה מהרשת וכל כן הקימה פורום שעיקרו הוא הצגת תלונות כנגד סטודיו C. כמו כן, בפורום ניתן למצוא מה אומר החוק לגבי ביטול מנוי ועוד. כמו כן, ניתן למצוא מאמרים בנושאים בוערים כמו שליחת פסאם ומה ניתן לעשות בנדון.
איריס בבלוג שלה נלחמת בסטודיו C בכל הקשור לניסיון לקוחות להפסיק את המנוי ברשת אשר בדרך כלל נתקלת בבירוקרטיה קשה, ובנוסף חיובים לא ברורים שסטודיו C מחייבים לקוחות שעוזבות. הבלוג תופס תאוצה ומקבל חשיפה רבה.
לסיכום, עד כה שני אתרים אלו פועלים ללא חשש מפני תביעות שכן, כנראה, הוט וסטודיו C אכן מבצעים עבירות רבות של החוק, לכאורה, ופוגעים בלקוחות רבים אשר מתלוננים, ותלונותיהם מגיעים לאתרים הללו. צרכנים רבים צריכים פשוט לשים לב לחוזים שאיתם הם חותמים ותמיד לחשוב בשיטות צרכנות נבונה.
|