"לוטן תדמיות" ומוזיאון ישראל ממשיכות לעבוד יחד

דרוג:

חברת יחסי הציבור 'לוטן תדמיות' חתמה השבוע על הסכם להמשך ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של מוזיאון ישראל, ירושלים. לוטן תדמיות מלווה את מוזאון ישראל מזה כ6 שנים והיתה אחראית על ההשקה של המוזאון המחודש לפני כשנה. בין לקוחות החברה נמנים גופים אמנותיים רבים בהם אגף התרבות והאמנות של מפעל הפיס, בית ביאליק, מוזאון מוסררה ואמנים רבים.

"העבודה עם מוזיאון ישראל היא חוויה אמיתית שנמשכת כבר 6 שנים" אומרת יעל לוטן מנכ"ל לוטן תדמיות "במסגרת העבודה המשותפת עם מחלקת השיווק והדוברות הצלחנו להביא את מוזאון ישראל לקונצנזוס מבחינת תדמית ומובילות בארץ ובעולם." חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עורכי דין, חברות נדל"ן, אדריכלים, עמותות, קוסמטיקה ועוד שלל פרויקטים בתחומים מגוונים. מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, מוקד אמון, מתחם ביאליק, להקת המחול הקיבוצית, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד. www.lotan.org.il
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים