דרוג:
רדמונד, וושינגטון, 24 באוקטובר 2018, (BUSINESS WIRE):
בספטמבר 2018 Kymeta -- חברת התקשורת שמקיימת את ההבטחה של קישוריות סלולרית גלובלית -- ערכה סדרה של ניסויי שטח עם סוכנויות פדרליות של ארצות הברית והדגימה בהצלחה את היתרונות והישימות של תקשורת אמינה וחלקה לאורך הגבול הדרומי של ניו מכסיקו. יחד עם השותפה CopaSAT והשותפות לניסוי Cradlepoint, Inc. ו-TrellisWare Technologies, קימטה הדגימה את האמינות של יכולות הרשת הדינמית שלה שהשתמשה בסלולר ולוויין מפלטפורמה נעה.
קימטה הדגימה בהצלחה ארכיטקטורת רשת היברידית שלמה לסוכני שטח שפועלים בסביבה עם תקשורת מוגרעת. המסוף של קימטה סיפק קישוריות בתנועה ללווייני SES שמוזגה עם רשתות LTE קרקעיות באמצעות נתב רשת תקשורת מרחבית מוגדר באמצעות תוכנה (SD-WAN) של Cradlepoint. הגישה לרשת הזאת ניתנה לסוכנים שהשתמשו במכשיר קשר MANET של TrellisWare. מודל ההיברידיזציה של קימטה משלב רשתות סלולריות ולווייניות לשיפור הביצועים ומאפשר ניהול תעבורה דינמי בין רשתות המאפשר ניתוב נתונים בעלות המיטבית ותכונות מוגדרות תוכנה אחרות. הסוכנים השתמשו בציוד התקשורת הקיים כפי שהוא, ללא צורך בשינויים או מומחיות בלוויינים כדי לגשת לרשת. מכשירים חכמים, מחשבים ניידים, מערכות אוויריות לא מאוישות, מצלמות ופתרונות תקשורת אחרים נשארו מחוברים ברכב נע ללא שיבוש בשירות או באיכות הרשת.
"באופן מסורתי, פתרונות לווייניים סלולריים מגיעים בצורת מסוף עם פתח זעיר (VSAT) שמותקן על רכב תקשורת שתוכנן במיוחד או ערכות שדה ניתנות לפריסה שמספקות תקשורת רק במצב נייח ויש צורך בטכנאי כדי להתקין ולכוון את האנטנה", אמר סקוט טטום, מנהל, פתרונות מורכבים, CopaSAT. "הטכנולוגיה שהביאה קימטה הראתה שתקשורת לוויינית אמינה יכולה להתקיים בכל פלטפורמה סלולרית כמעט, בתנועה, ובלי או עם מעט הכשרה או מעורבות של הסוכנים".
הארכיטקטורה השתמשה בטופולוגיית SD-WAN כדי לשלב טכנולוגיות של רשתות לווייניות וסלולריות. השימוש ב-SD-WAN קריטי כי הוא מאפשר ניתוב backhaul דינמי תוך שימוש בחיבורי ה-backhaul הטובים ביותר שזמינים. בסביבה עירונית צפופה עם תשתית מודרנית, LTE יכול להיות הנתיב הטוב ביותר. אבל באזורי פעולה מרוחקים לוויין יהיה כנראה הטוב ביותר. כששני הפתרונות מהווים נתיבי backhaul מועילים, נעשה שימוש ב-SD-WAN כדי לנתב נתונים ולעצב את זרימת התעבורה באופן חכם. אפשר להעביר מידע קריטי דרך נתיבים מרובים לשם יתירות, כשתעבורת פס רחב, כמו שיתוף קבצים, אפשר לנתב לחיבור נפרד. ה-SD-WAN מקבל את ההחלטה הטובה ביותר איך לנתב נתונים בסביבה דינמית ומשתנית כך שהסוכנים יכולים להתמקד במשימה שלהם.
"השילוב של המכשירים והפתרונות האלה מאפשר תקשורת מאובטחת וחלקה מסוכנים בסביבת שטח לסוכנים אחרים ולמפקדים שמפוזרים ברחבי המדיה", אמר בן פוסטיומה, מהנדס פתרונות בכיר, קימטה. "המערכת באופן אוטומטי ודינמי עברה בין סלולר ללוויין כדי למצוא את איכות החיבור הטובה ביותר. הסוכנים לא היו צריכים להגיד למערכת לעבור, זה פשוט קרה. כל מה שהמשתמשים היו צריכים לעשות היה להתחבר ל-Wi-Fi במכשירים שלהם, והמערכת עשתה את השאר ללא התערבות נוספת".
בנוסף, יתרון נוסף של המערכת הוא שהיא פועלת עם ציוד תקשורת קיים.
"קימטה מבטלת קשיי תקשורת בשטח על ידי הספקת פתרונות תקשורת לוויינית סלולרית בפרופיל נמוך שיכולה להעביר מידע קריטי בלי קשר למיקום", אמר פוסטיומה. "האנטנה פועלת עם מכשירי תקשורת קיימים בדיוק כפי שנרכשו לשימוש וכפי שלימדו להשתמש בהם. הפיתרון ההיברידי מאפשר שימוש במכשירים קיימים מבלי שימשהו יצטרך להפוך למומחה לתקשורת לוויינית".
תוצאות הניסוי יאפשרו לקימטה להתקדם בהספקת מכשירים היברידיים לארגונים ברחבי העולם, שיתנו להם גישה למודעות למצב מלאה בשטח, בין אם במצב נייח או בתנועה.
אודות קימטה
אי אפשר להפריך את הדרישה של העולם לקישוריות סלולרית. רשת סלולרית גלובלית היא התשובה לחיבור אנשים ומקומות שמעולם לא חוברו קודם.
קימטה מאפשרת תקשורת סלולר חלקה שתמיד מחוברת באמצעות גישה היברידית ייחודית שמאפשרת לרשתות לווייניות וסלולריות לספק רשת מובייל אחת גלובלית. תקשורת סלולרית מקצה לקצה מסופקת באמצעות שירותי הקישוריות Kymeta KĀLO™, ומסוף הלוויינים עם ההיגוי החשמלי והמסך השטוח הראשון והיחיד בעולם שמגיע למקומות שצלחות לוויין מסורתיות לא מגיעות. המסוף Kymeta KyWay™ מאפשר תקשורת סלולרית עם קצב העברה גבוה במכוניות, רכבות, אוטובוסים, משאיות, ספינות והרבה יותר.
אם זה נע, קימטה תשאיר אותו מחובר. בכל מקום.
למידע נוסף, בקרו באתרים kymetacorp.com ו-KALO.net.
אנשי קשר
שאלות בענייני עסקים לקימטה: מקור: Kymeta |