דרוג:
חברת Salesforce.com דורגה בראש רביע החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר, אשר דירגה את החברות הבולטות בתחום ה- CRM החברתי (Social CRM) לשנת 2012. גרטנר מגדירה CRM חברתי כ"אסטרטגיה עסקית היוצרת הזדמנויות למכירות, שיווק ושירות לקוחות, יחד עם קיום קהילות און-ליין". לדברי מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, השותפה הבכירה של Salesforce.com בישראל והמקדמת את פתרונות ה- CRM החברתי של Salesforce.com, "המיקום של Salesforce.com בראש ריבוע הקסם של גרטנר מוכיח את המובילות של החברה והחדשנות המתמדת שלה. עסקים הופכים היום לחברתיים והמוצרים של Salesforce.com מעצימים כל חברה באופן שבו היא יכולה לתקשר עם הלקוחות, השותפים והעובדים בדרכים חדשות ואפקטיביות". על פי הדוח, חברות המדורגות בין המובילות בריבוע הקסם צריכות להיות בעלות שני מאפיינים: הראשון, התוכנה שלהם חייבת להשיג רווח הן לחברה והן לקהילה. חברות מובילות מציגות רווח לארגונים על ידי הצגת ROI ותמיכה ב- KPIs. התוכנה של המובילות יוצרת שכנוע בקרב משתמשים שיקבלו משהו בעל ערך אם ישתתפו בשיחה או בקהילה. שנית, החברות המובילות מציעות תמיכה במספר תהליכי CRM ומוכיחות הכנסות המגיעות ישירות מפעילות CRM חברתי. "המהפכה החברתית אינה רק מהפכת צרכנים, אלא מהפכה המשרתת ארגונים", ציינה קומרוב. "בלאט לפידות היא החברה היחידה בארץ היודעת לקחת את החזון של הארגון החברתי עליו מדברים האנליסטים של גרטנר ולהפוך אותו למציאות. לנו יש את ה- Best Practice וה- Know How לקחת אותם לכיוונים אלו ומניסיוננו – יישום התפיסה הזו מספק תועלות רבות. עם מוצרים של Salesforce.com כמו ה- Sales Cloud, ה- Marketing Cloud והרשת החברתית הארגונית צ'אטר, ארגונים יכולים להשתמש במידע רב מתוך הרשתות החברתיות המוכרות כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר וכן ברשתות חברתיות בתוך הארגון על מנת להשיג יותר לידים ויותר מכירות, לשתף במידע אודות פעילות שיווקית ומערך השירות ועוד". |