דרוג:
תל אביב וניו יורק, 11 ביולי 2018, (BUSINESS WIRE): חברת monday.com, המפתחת פלטפורמה לניהול פרויקטים ותקשורת בארגונים ממשיכה לצמוח במהירות. החברה הודיעה היום (ד') על השלמת סבב גיוס C בסך 50 מיליון דולרים. סכום הגיוסים הכולל בחברה מגיע כעת ל-84.1 מיליון דולרים. קרן ההשקעות הניו יורקית Stripes Group, הובילה את סבב הגיוס לצד המשקיעים הנוכחיים Insight Venture Partnersו-Entrée Capital. שימוש במוצר מאפשר ללקוחותיו מקום אחד לניהול כל ההיבטים בעבודה שלהם - החל מתכנון אסטרטגי שנתי ועד לניהול המשימות השוטפות, ניהול לקוחות ואופרציה משרדית. כל זאת, תוך טיפוח תרבות ארגונית של שקיפות. בשנה האחרונה, רשמה monday.com צמיחה מטאורית אשר באה לידי ביטוי בעלייה של 300 אחוזים בהכנסותיה, עד כדי עשרות מיליוני דולרים. עובדה זו הופכת אותה לאחת מחברות הSaaS (תכנה הניתנת כשירות) בעלות שיעורי הצמיחה הגבוהים בעולם. כמו כן, שילשה החברה בשנה האחרונה את מספר לקוחותיה למעל 35,000 ואת עובדיה ל-130. בין הלקוחות המשלמים של החברה אפשר למנות את קבוצת קרלסברג, ערוץ דיסקברי, מקדונלד'ס, Uber, ו-WeWork.במקביל להכרזה על סבב הגיוס החדש, monday.com מודיעה על קבלת קו אשראי אסטרטגי בהיקף של עשרות מיליוני דולרים מלאומיטק )זרוע ההשקעות של בנק לאומי(. קו האשראי יאפשר לחברה להמשיך בצמיחה המטאורית שלה ללא דילול מבנה הבעלות של החברה, דבר המיטיב עם עובדי החברה ומחזיקי המניות בה. הגיוס ישמש להרחבת פעילותה הגלובלית, תוך התמקדות בהתאמה אישית למגוון רחב של שווקים, פיתוח אינטגרציות למוצרים נוספים ושכלול יכולות המוצר כך שיהפוך לכלי העבודה הבלעדי של מאות אלפי ארגונים ברחבי העולם. רועי מן מנכ״ל החברה טוען שלחדשנות מוצרית ועיצובית יש חלק מכריע בהצלחת המוצר "אנחנו מאמינים שאנשים צריכים לאהוב את המוצרים בהם הם משתמשים בעבודה, באותה המידה בה אוהבים את האייפון שלהם, את פייסבוק או את אינסטגרם. סך הכל הם מעבירים מולם את רוב היום שלהם. הצוותים שמשתמשים בmonday.com - משנים באופן מהותי את האופן בו הם עובדים ביחד כצוות. אין דבר שאנחנו יותר אוהבים לשמוע מאשר את הלקוחות שלנו מספרים איך בעקבות השימוש בתוכנה הם עובדים בצורה יותר יעילה, מאורגנת ונעימה ופשוט מצליחים לעשות יותר ביחד״ מן מוסיף. "אנחנו שמחים לצרף את ״Stripes Group" לצוות שלנו, ומאמינים שנוכל לעשות דברים גדולים ביחד". ״אנחנו נרגשים להצטרף ל-monday.com במטרתה החשובה בלשנות את האופן שבני אדם עובדים ביחד״ אומר קן פוקס, מייסד קרן ההשקעות ״Stripes Group". לדבריו, החברה פונה לשוק אותו הוא מגדיר כ״אינסופי״. ״היתרון התחרותי של המוצר הינו היותו ורסטילי ואינטואיטיבי, כך שהוא יכול להתאים לכל אחד ואחת- לא רק לאנשים בעלי אוריינטציה טכנולוגית״ מסכם קן. עם ההכרזה על הגיוס תשיק החברה את monday Stories”", מוצר חדש בו קהילת לקוחותיה ישתפו בתהליכי העבודה הפנימיים שלהם את הקהל הרחב. בצורה זו, לקוחות חדשים יוכלו לקבל השראה מתהליכים של צוותים המתמודדים עם אתגרים דומים ברחבי העולם וליישם אותם אצלם. בנוסף, יתווספו למוצר יכולות חדשות אשר יאפשרו לכל צוות באשר הוא, בין אם מדובר בחברת סטארטאפ, קליניקה רפואית או מבשלת בירה להתאים את המוצר לצרכיהם: ב-"Column Center״ החדש יתווספו למוצר 15 יכולות כגון מעקב אחר זמן ביצוע המשימה, סימון גיאוגרפי על מפה וביצוע נוסחאות מורכבות כדוגמת אקסל. במקביל תשיק החברה את הפיצ׳ר "Board Views", המאפשר להבין בצורה מהירה תהליכי עבודה מורכבים על ידי הצגת בצורות ויזואליות שונות כגון לוח שנה, מפה וגרפים. אודות monday.com monday.com, לשעבר דה-פולס, מפתחת מוצר לניהול פרויקטים ותקשורת בארגונים. המוצר מאפשר ללקוחותיו פלטפורמה לנהל בה באופן מרוכז כל היבט בעבודה שלהם- החל מתכנון אסטרטגי שנתי ועד לניהול המשימות השוטפות, ניהול לקוחות ואופרציה משרדית. כל זאת, תוך טיפוח תרבות של שקיפות ארגונית. החברה, שהושקה ב-2014 בתל אביב עם משרד בניו יורק, גייסה עד כה 84.1 מיליון דולר ממשקיעים לרבות Stripes Group, Insight Venture Partners, וEntrée Capital. ל-monday.com יותר מ-35,000 לקוחות משלמים מ-200 ורטיקלים עסקיים שונים בקרב 140 מדינות ברחבי העולם. אנשי קשר לפרטים נוספים: אלירן לוי, שרף תקשורת, 0502185536, [email protected] |