בלאט-לפידות תפיץ את פתרונות ההדרכה של WalkMe

דרוג:

פתרון ההדרכה והתמיכה החדשני למשתמשי Salesforce.com, אשר יוצע ללקוחות בלאט לפידות יישומים ארגוניים בקרוב, משפר את יעילות העבודה היום-יומית, מוודא שימוש נכון, ומצמצם את הצורך בהכשרה ובהדרכת עובדים

בלאט-לפידות יישומים ארגוניים, חתמה על הסכם בלעדי עם WalkMe, חברת הסטארט אפ הישראלית, המספקת פתרון הדרכה ותמיכה אינטארקטיבי למשתמשים בישומי אינטרנט, שהציגה לאחרונה את פתרון התמיכה הייעודיי שפיתחה עבור לקוחות Salesforce.com

 

על-פי ההסכםתציע בלאט-לפידות את הפתרון למשתמשי Salesforce.com בישראל. הפתרון מגביר באופן משמעותי את אופן השימוש הנכון במוצרי Salesforce.com, מפחית עלויות הדרכה ותמיכה ומהווה פתרון הכרחי לכל ארגון שמטמיע Salesforce.com.

 

פתרון התמיכה  של WalkMe מאפשר בניית תהליכי תמיכה "צעד אחר צעד" באופן השימוש במוצרי Salesforce.com. הפתרון זכה לתגובות נלהבות בכנס Dreamforce ומהווה פריצת דרך מהותית באופן היישום והטמעה של מוצרי Salesforce.com בארגונים.

 

"החיבור ל WalkMe הוא חלק מסל רחב של פתרונות מתקדמים שאנחנו מציעים, במטרה לתת מענה לכלל צרכי הלקוחות", אמרה מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות יישומים ארגוניים. "פתרון התמיכה של WalkMe מקל מאוד על תהליכי ההדרכה וההטמעה של המערכת - במיוחד בחברות גדולות. הפתרון מאפשר ללקוחות Salesofrce.com לחסוך משמעותית במשאבי ההדרכה וההטמעה המושקעים בכל משתמש – וזהו חסכון קריטי כיום, כאשר תהליכים עסקיים משתנים לעתים תכופות ויש צורך להגיב במהירות וביעילות".

 

חברת WalkMe פיתחה פלטפורמה המאפשרת לשלב מדריכים אינטראקטיביים בשיטת "עקב בצד אגודל" על גבי אתר אינטרנט. כך, במקום סרטוני הדגמה, ניתן לשלב בממשק האתר תפריט תרחישים מתוכו יבחר המשתמש את הפעולה שברצונו לבצע, כאשר הצעדים לביצועה יוצגו כבועות לצד הכפתורים ושדות הטקסט המתאימים וישתנו באופן רציף על פי פעולת המשתמש והגדרות התמיכה שהוגדרו מראש. WalkMe הוקמה על ידי אייל כהן, רפי סוירי ודן עדיקא ב- 2011. החברה גייסה לאחרונה M5.5$ ונבחרה ע"י מגזין TheMarker לאחת מ-12 החברות הישראליות המבטיחות ל-2012.

 

אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.

קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים