דרוג:
סינסינטי, 16 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE) :
חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום שהשיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020, יש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר, והיא קבעה יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. המטרה של היעדים החדשים, שנקראים "שאיפה 2030", היא לאפשר ולעודד השפעה חיובית על הסביבה והחברה האנושית תוך יצירת ערך לחברת P&G והצרכנים.
"אנחנו מאמינים ש-P&G יכולה להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה ואנחנו נוקטים בגישה יותר מחושבת לגרום הנאה לצרכנים תוך איפשור צריכה אחראית", אמר דייוויד טיילור, יו"ר, נשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "הצרכנים מצפים שהמותגים בהם הם בוטחים יספקו ביצועים טובים יותר וגם יעזרו לפתור כמה מהאתגרים הכי מורכבים שניצבים בפני עולמנו. טווח ההשגה הגלובלי שלנו, ההבנה שלנו את חמישה מיליארד הצרכנים שאנו משרתים ויכולות החדשנות שלנו מעניקים לנו יכולת ייחודית לחולל שינוי חיובי".
היעדים של "שאיפה 2030" של P&G כוללים:
על בסיס מורשת המנהיגות הסביבתית שלה, P&G כבר השיגה רבים מיעדי הקיימות שלה ל-2020 בתחומי ההתמקדות של אקלים (הפחיתה את פליטות גזי החממה האבסולוטיות ב-16% מאז 2010), מים (הפחיתה את השימוש במים במתקני הייצור ב-27% מאז 2010) ופסולת (השיגה אפס פסולת ייצור למטמנות ביותר מ-80% מאתרי הייצור). את ההשפעה של ההתקדמות של החברה אפשר לראות במותגים ואזורים ג"ג שונים, כולל מוצרים כמו Tide purclean שכולל מרכיבים מבוססי ביו ו-Head & Shoulders שמשתמש בפלסטיק חופים באריזות, שינויים בייצור שמניעים את המפעלים שלנו בחשמל מהרוח וקיטור מביומסה, וחידושי מחקר שישנו את האפשרות למחזר טונות של פלסטיק בכל שנה שייהנו מהם ענפי תעשייה שלמים, הרבה מעבר לטווח ההגעה של P&G.
"על בסיס ההתקדמות שלנו עד היום, היעדים שלנו ל-2030 מבקשים לטפל בשניים מהאתגרים הסביבתיים הכי דוחקים של העולם: משאבים סופיים והצריכה הגדלה", אמרה וירז'יני אליה, סגנית נשיא של P&G לקיימות גלובלית. "אנחנו יודעים של-P&G לבדה אין את כל התשובות. יהיה צורך בשותפויות ושיתופי פעולה כדי להתקדם משמעותית והמותגים שלנו יפתחו חידושים כדי להעלות את הצריכה האחראית לרמה הבאה".
"P&G היא מנהיגה בפיתוח בר קיימא. האסטרטגיה שלה עולה בקנה אחד עם האמונה שלנו שעסקים יצליחו יותר אם יהיו יותר בני קיימא. אנחנו משבחים את המסגרת שלה "שאיפה 2030" שיש לה פוטנציאל לגרום לשינוי גלובלי חיובי משמעותי אצל בעלי המניות, הסביבה והחברות האנושיות", אמר פיטר באקר, נשיא ומנכ"ל, מועצת העסקים העולמית למען פיתוח בר קיימא.
אודות הגישה של P&G לאזרחות
קיימות סביבתית היא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וגיוון וכלילה. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על פעילות האזרחות של P&G, תקראו את דוח האזרחות 2017 של P&G כאן.
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.
אנשי קשר
P&G Company Communications מקור: Procter & Gamble |