DigitalGenius מגייסת 14.75 מיליון דולר כדי להאיץ האימוץ של AI בשירות לקוחות

דרוג:

סן פרנציסקו, 19 בדצמבר 2017, :(GLOBE NEWSWIRE)

DigitalGenius, המובילה ב-AI לשירות לקוחות, הכריזה כי השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף 14.75 מיליון דולר. סבב הגיוס נערך בהובלת Global Founders Capital, עם השתתפות מצד MMC Ventuares, Paua Ventures, Kairos ומספר קרנות נוספות, והשקעות המשך של משקיעים קודמים, בהם Runa Capital, Spider Capital, Salesforce Ventures, RRE Ventures, Lumia Capital, Compound  ו- Lerer Hippeau Ventures.

עד היום גייסה DigitalGenius 26 מיליון דולר.

"עם הגיוס הנוכחי, אנו מחזקים את המעמד שלנו כמובילים באפליקציות יישומיות ל- AI בתחום שירות הלקוחות", אמר דמיטרי אקסנוב, מייסד ומנכ"ל DigitalGenius. "הטכנולוגיה שלנו עובדת כשכבה של בינה מלאכותית על גבי פלטפורמות קיימות לשירות לקוחות. היא מייצרת אוטומציה ומקצרת משמעותית זמן לפתרון של פניות. בכך אנו משנים את הדרך בה נעשית העבודה במוקדי שירות".

בנוסף, DigitalGenius הכריזה על מינוי של רוק ורסצ'ה כסמנכ"ל הכנסות. מנהל בעל ניסיון נרחב בעולם הטכנולוגיות, עם יותר מ- 15 שנים של הובלה בתעשיית ה- SaaS – כולל אחריות על מכירות ארגוניות ב- Salesforce.com. ורסצ'ה ישחק תפקיד מרכזי בקידום של צמיחה נוספת עבור החברה.

DigitalGenius כבר הציגה חדירה חזקה לתחום ה- AI לשירות לקוחות, עם רשימה הולכת וגדלה של לקוחות, בהם  חברת התעופה KLM, יוניליוור, יורוסטאר, Soylent, TravelBird ואחרים. ברבעון הנוכחי החברה גם הכריזה על שותפות ממשלתית ראשונה עם מועצת מחוז Aylesbury Vale.

סבב הגיוס הראשון משלים שנת פעילות המהווה ציון דרך עבור DigitalGenius – החברה מובילה כעת את האימוץ של אפליקציות deep learning יישומיות בתעשיית שירות הלקוחות. DigitalGenius מעצימה 35 מוקדי שירות גלובליים באמצעות בינה מלאכותית טובה מסוגה.

DigitalGenius תשתמש במימון החדש כדי לתדלק צמיחה מסחרית. החברה תמשיך לפתח את המוצרים שלה כדי לייצר אוטומציה בתהליכי עבודה נוספים אותם נציגים צריכים לבצע ברמה יומית. בכך היא מאפשרת להם להתמקד במשימות בעלות ערך גדול יותר.

אודות DigitalGenius

DigitalGenius מביאה אפליקציות יישומיות של בינה מלאכותית אל פעילות שירות הלקוחות של חברות גלובליות.

פלטפורמת שירות הלקוחות שלה, Human+AI, משלבת את הטוב שבעבודה אנושית עם הבינה המלאכותית, ומאפשרת לחברות לעמוד בציפיות המתרחבות של לקוחות, ואף לעקוף אותן. בליבת הפלטפורמה נמצאים אלגוריתמים של deep-learning, אשר מאומנים באמצעות תסריטי שירות לקוחות היסטוריים ומשולבים ישירות בתוכנה הקיימת של מרכז השירות. ברגע שהופעלה, הפלטפורמה מבצעת אוטומציה ומגבירה את איכות ויעילות שיחות התמיכה בלקוחות, על גבי ערוצי תקשורת מבוססי טקסט, כגון דוא"ל, צ'אט, רשתות חברתיות והודעות לניידים. למידע נוסף, בקרו ב: www.digitalgenius.com

יצירת קשר:

Natalie Issa (For DigitalGenius)
248-613-3513, [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים