יחסי ציבור בזמן האטה- מאת יעל לוטן

דרוג:

 
 
 
 
כל אחד בתחומו מחויב להמשיך לייצר ולשדר עסקים כרגיל כדי לא ליפול וכדי שבסיום התקופה הקשה יהיה קל להתרומם ולהתחיל לפצות על תקופה של הכנסות פחותות.
יכולת ההישרדות של העסק, טמונה בפעולות ההישרדותיות והחכמות שמייצר בעליו.
אופטימיות, מוטיבציה ואמביציה זה חשוב, אולם ללא כלים מקצועיים ואפקטיביים מרחפת סכנה אמיתית על המשכיותו של העסק.
 
אז איך עושים זאת?
בתור התחלה מתחילים לפתוח כמה שיותר קווי תקשורת, זאת בשל החשיבות להמשיך לעדכן את הסביבה, קהלי היעד, המדיה במסרים ועדכונים חיוביים כמו פעילות עסקית או הירתמות למען הקהילה.
אנו, בלוטן תדמיות, מציעים סדרה של מוצרי מבוא :מוצרים בסיסיים המפגישים את הלקוח, בעזרת פעולות חד פעמיות וחזקות, עם התקשורת ועם מובילי דעה בתחומים שונים.
הייחוד של מוצרים אלו הוא בהתאמה ייחודית ומדויקת של המוצר על פי צרכיכם וכמובן במחירים הנגישים והנוחים.
בהתאם לשינויים במפת התקשורת העולמית והעובדה כי כיום האינטרנט הוא כלי מרכזי ביותר להעברת מידע ומסרים, לוטן שמה דגש בשנים האחרונות על יחסי ציבור במדיה האינטרנטית.
את מגזין לוטן לאמנות ותרבות ומגזין לוטן לעסקים ולייף סטייל מפיקים זו השנה השביעית וכיום מספר המנויים מגיעים למעל 253,000 מנויים.
המגזין שמופץ לבעלי עניין מתחומים שונים: עסקים, אמנות ועוד, מהווה במה איכותית לפרסום חומרים של לקוחות רבים ומגוונים.
 
  
להלן מספר הצעות שמציעים אלטרנטיבות לתכניות יח"צ קצרות וחיוניות:
·        כתבה או סדרת כתבות במגזין לוטן לתרבות ואמנות או מגזין לוטן לעסקים ולייף סטייל (לפי תחום העיסוק). מגזיני לוטן באינטרנט מונים כיום מעל 253,000 מנויים ממגוון תחומים.
·        חבילת פרסום – חבילה כזו כוללת: כתבה במגזין לוטן, כרוניקה במגזין, כתיבת/עריכת הודעה לעיתונות כולל מחקר טלפוני, הפצת ההודעה לעיתונות, העלאת תכנים לפייסבוק לוטן, והעלאת כתבה באתר Pure Comm העוסק בתחום האחריות החברתית.
·         חבילת מוצרי מבוא : חבילה זו כוללת: פגישת מחקר וכתיבת החומרים, 2 כתבות רחבות במגזין, כולל תמונות וקישורים, פרסומים באתר PuRe Comm, פתיחת אירוע בפייסבוק לוטןוהפצות בתפוצה רחבה למדיה עפ"י קטגוריות המתאימות לקהל היעד.
·        ובעיקר להתאים לך שרות מדויק בהתאם לצרכים שלך מתוך "סל המוצרים" הרחב שפתחנו במהלך השנים.
 
לקוחות רבים כבר נהנו מהמוצר המדויק אשר פתח בפניהם קווי תקשורת חדשים:
מוזיאון אוצרות החומה שבעכו ביקש להציג את התערוכה חדשה וייחודית "המשחק המלכותי של אור" ובפעולות ממוקדות ומדויקות שנעו בטווח זמן של עד חודש בלבד, התפרסמה כתבה במגזין לוטן לאמנות ותרבות (המונה כיום מעל 253,000 מנויים) ואייטמים בעיתונות הארצית: כלכליסט, עכבר העיר, מגזין בנין ודיור ועוד.
גם האמן גד אולמן, הציג את התערוכה 'קשרים והקשרים 'בבית האמנים ובקמפיין המבוא שרכש אשר כולל: הפצת ההודעה לעיתונות למדיה, הפצת ההזמנה לרשימת אנשי הקשר האיכותית של לוטן ופרסום במגזין לוטן לאמנות ותרבות, קיבלה התערוכה חשיפה מדהימה, פרסומים בידיעות, הארץ ומבקרים רבים הגיעו לחזות ביצירותיו.
 
 
בזמן של האטה במשק, חשוב מאוד לשמור על קור רוח וכמובן להמשיך בפעילויות חיוניות הדרושות להעצמת העסק.
יח"צ בזמנים כאלה יכולים לסייע לקדם את העסק ולהשיב אותו למקום מבטחים.
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
יעל לוטן הינה מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים