ורטיגו בוחרת ב crowdfunding כדי לחולל שינוי חברתי

דרוג:

להקת המחול ורטיגו משיקה קמפיין חברתי ייחודי בשם "לחולל שינוי עם ורטיגו", באמצעותו תכשיר הלהקה רקדנים עם מוגבלויות ורקדנים מיעוטי יכולת. 
 
חברי הלהקה הציבו לעצמם מטרה לגייס 100,000 ₪ עד לתאריך 4.9.12 באמצעות Crowdfunding.
מטרת הכספים: 
5 מלגות לרקדנים מצטיינים מעוטי יכולת בעלות כוללת 30,000₪ ; שילוב 10 נכים בסדנאות מחול משולבות בעלות כוללת 15,000₪ ; השתתפות 15 תלמידי מעוטי יכולת בקורסי הקיץ בעלות כוללת 30,000₪  ; סבסוד 5 הופעות בפריפריה בעלות כוללת של 25,000₪.
 
בלהקה מאמינים כי כל חובב מחול, ללא קשר למעמדו או יכולתו הכספית, יכול להזדהות ולהרתם למען מטרות אלה, וכי יוזמה זו תצרף הרבה תומכים למעגל הידידים העולמי של להקת המחול ורטיגו. "בשונה מהנהוג במעגלי ידידים ועמותות ידידים אחרות, הרעיון הוא להשיב את הכח אל העם, ללא משוא פנים, וללא קשר ליכולותיו הכספית, סטטוס או השתייכותו החברתית של התורם", אומר עדי שעל, מנכ"ל הלהקה, מה שמצרף את "חכמת ההמונים" לחלק חדשני בתפיסת העולם החברתית קהילתית של הלהקה.
 
המעוניינים להצטרף לקמפיין הגיוס החברתי "לחולל שינוי עם ורטיגו" מוזמנים לקבל מידע בנושא, להתנסות, לשתף חברים וכמובן לתרום. 
 
  
אודות להקת המחול 'ורטיגו'
הלהקה נוסדה בשנת 1992 בירושלים ע"י נעה ורטהיים ועדי שעל. הלהקה מהווה מקום מפגש פיזי - אנושי לאמנים ולקהל, והיא לוקחת את הצופה, בכל פעם מחדש, למסע בלתי צפוי, מרגש ומאתגר במחוזות בלתי מוכרים.
 ורטיגו מייצגת את ישראל בפסטיבלים חשובים בעולם, זוכה בפרסים יוקרתיים בארץ ובחו"ל, להכרה ולביקורת מצוינת בקרב אנשי המקצוע והקהל הרחב. כל אלו הפכו את ורטיגו ללהקת מחול מובילה בארץ בעלת מוניטין בינלאומי.
לצד העשייה האמנותית הרחבה, מטפחת ורטיגו את הענף הקהילתי-חברתי: הופעות ופרויקטים בפריפריה, סדנאות וכיתות אמן משולבת לנכים ורקדנים בארץ ובעולם, בי"ס למחול פעיל בירושלים ותכנית הכשרה לרקדנים.
כהמשך לדרכה החברתית סביבתית  הקימה ורטיגו בשנת 2007  את כפר האמנות האקולוגי בעמק האלה.  מרכז תרבות כפרי המחבר בין אמנות לסביבה במטרה לעורר מודעות אמנותית וסביבתית ולהגביר את המעורבות החברתית מתוך אחריות לשלום כדור הארץ.
 
אודות give2gether: ;         
פלטפורמת ה
crowdfundingשל give2gether פותחה עבור מלכ"רים המעוניינים ליצור מיזמי גיוס כספים מהירים ולמדוד את הצלחתם באמצעות כלי ניתוח חדשניים. הייחודיות במיזם, שזכה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים של יוצאי 8200 ב 2010 הוא שימוש באלגוריתמים המשפרים את סיכויי ההצלחה לקמפיינים לגיוס כספים, המבוססים על למעלה מ 10 שנות מחקר של שניים ממייסדי החברה, פרופסורים לכלכלה באוניברסיטת ברקלי ו NYU. משתתפי הקמפיין מקימים דפי התרמה מותאמים אישית ומשתפים אותם עם חבריהם בפייסבוק ובשש רשתות חברתיות אחרות בו-זמנית, ובכך טובעים מונח חדש: 'אחריות אישית חברתית'.
תודות לפלטפורמה ולידע הייחודי בפסיכולוגיה של הנעת המונים, השתתפות ומעורבות התורמים גבוהים באופן משמעותי. give2gether מאפשרת למלכ"רים לתרגם אינטראקציות חברתיות לכסף ולטפח דור חדש של פעילים חברתיים ברשת.
לחברה משרדים בניו יורק, קיימברידג' ומחלקת מחקר ופיתוח בישראל. למידע נוסף על give2gether או כדי להירשם לקמפיין ניסיון חינם, אנא בקרו ב-www.give2gether.com.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים