דרוג:
משרד הפרסום ראובני פרידן מחזק את שדרת הניהול שלו, בעקבות המשך מגמת גיוס הלקוחות החדשים - הוט מובייל, שברולט, סימילאק, רכבת ישראל ועוד. בראובני פרידן העדיפו אופציה של קידום עובדים ותיקים מתוך המשרד, על פני גיוס מנהלים מבחוץ. רועי גוטמן, ינאי וולף ועמית ברעם – 3 אנשי קריאייטיב ותיקים – מונו כמנהלים קריאיטיביים, תחת ניהולו של סמנכ"ל הקריאייטיב איתי גרונר. ערן ארליך, שצמח גם הוא בתחום הקריאייטיב, מונה כמנהל לקוחות וממשיך מגמה משרדית של מינוי אנשי קריאייטיב כמובילי תקציבים. רועי גוטמן - בן 39, בוגר ויצו חיפה במגמה לתקשורת חזותית. ארט דיירקטור בעל 9 שנות נסיון בפרסום, מתוכן 4 בראובני פרידן. ינאי וולף – בן 39, בעל תואר שני בתקשורת ציבורית מאוניברסיטת בר-אילן. קופירייטר עם למעלה מ-10 שנות נסיון, מתוכן 3 בראובני פרידן. עמית ברעם – בן 36, בוגר בצלאל. לשעבר ארט דיירקטור ברגב קויצקי, נפתלי אברהם וטמיר כהן. שימש בעבר גם מנהל קריאייטיב בחברות הייטק בישראל ובארה"ב. ערן ארליך – בן 33, בעל תואר ראשון במהנל עסקים ובוגר מכללת ACC לקופירייטינג. גדל בתחום האינטראקטיב ושימש מנהל קריאייטיב דיגיטל בזרמון גולדמן ובגריי אינטרקטיב. זיו קורן וניב חורש, משנים למנכ"ל: "בראובני פרידן התגבשה שיטת עבודה ייחודית, שמטרתה ליצור עבור לקוחותינו את העבודה האפקטיבית ביותר. לצורך כך, מחלקת הקריאייטיב שלנו מעורבת גם בחשיבה האסטרטגית, ומסייעת בגיבוש פתרונות יצירתיים לדילמות השיווקיות של הלקוחות. ארבעת המנהלים החדשים הם אנשים מעולים שגדלו במשרד על בסיס התפיסה הזו, ואנחנו גאים מאוד על קידומם ומאמינים בהצלחתם." |