ספירנט בודקת ביצועי Wi-Fi עם O2 ב-Coca-Cola London Eye

דרוג:

הדמיה של תעבורת רשת באמצעות Spirent Landslide™ נותנת לספקי רשתות ביטחון בחוויית משתמש טובה לפני ההשקה של אפילקציות חדשות

קרולי, אנגליה, 17 באוגוסט 2017, (BUSINESS WIRE):

 Spirent Communications plc ספירנט (LSE:SPT) הודיע היום שהשתמשה בפלטפורמת בדיקת הרשתות שלה Landslide E10 עם O2 כדי לאמת את הביצועים והקיבולת של רשת ה-Wi-Fi ב-Coca-Cola London Eye לפני ההשקה של יישום סמארטפון חדש בחודש שעבר.Merlin Entertainments plc, המפעילה של London Eye, רצתה למדוד את הביצועים של רשת ה-Wi-Fi שלה, כדי להבטיח שהתשתית שלה תוכל להעניק חוויה מצוינת למשתמשים של האפליקציה החדשה, שמעמיסה ביקושים מוגברים על רשת ה-Wi-Fi.

"London Eye היא אטרקציה גלובלית וחוויית הלקוח היא אחת הסיבות הגדולות להצלחתנו", אמר סאני ג'אוהאל, המנהל הכללי של Coca-Cola London Eye. "חדשנות ומיומנות טכנית ממלאות תפקיד מפתח באטרקציה שלנו, והפרויקט הזה, עם 2O וספירנט ממשיך את המסורת הזאת".

רשתות Wi-Fi התפתחו בשנים האחרונות כדי לעזור לספק יותר תעבורת אפליקציות בסמארטפונים, כולל קול וגם וידאו בזמן אמת. כך שספקים כמו 2O חייבים להבטיח שהרשתות יכולות להעניק חוויית משתמש טובה, בין אם באטרקציה למבקרים, היכל ספורט או ברחבי עיר כמו לונדון.

"התקשורת הדיגיטלית הפכה לשירות חיוני, והלקוחות רוצים חיבור חלק לא חשוב היכן הם נמצאים. עם הביקוש הגדל של המשתמשים יש גם דרישות גדולות יותר מתשתית הרשתות", אמר רוברט פרנקס, המנהל הדיגיטלי של 2O. "פלטפורמת הבדיקות של ספירנט מאפשרת לנו לבדוק את חוויית הרשת הכוללת כדי שנוכל להיות בטוחים שחוויית משתמש הקצה היא הטובה ביותר שהיא יכולה להיות".

Spirent Landslide מאפשרת לספקי Wi-Fi לבדוק את הביצועים והקיבולת של הרשתות שלהם על ידי הדמיית משתמשים עם מגוון של מכשירים שונים, ותעבורת הרשת שהם עשויים ליצור.

"Spirent Landslide מאפשרת לספקים לבדוק את הרשתות שלהם ולבדוק את הגודל והביצועים של אפליקציות לפני שהמשתמשים ייגשו אליהם", אמר דייוויד סטהלין, המנהל הכללי של הבטחת שירות במחזור החיים בספירנט. "Wi-Fi הפך לחלק בלתי נפרד מהחוויה באיצטדיונים ומקומות ציבוריים. הבטחת הביצועים של האפליקציות קריטית לערך המותג של קבוצות ספורט, מפרסמים ומקומות אירוע".

השימוש ב-Landslide E10 נעשה עם מספר מפעילים שונים כדי לבדוק באופן אקטיבי את הרשת מנקודת המבט של לקוח הקצה, כדי להבטיח את איכות החוויה לכל הלקוחות. זה יכול להפחית מאוד את הזמן, העלות והאיכות של הבדיקות והאימות של הביצועים לעומת שיטות מסורתיות של בדיקות הליכה על ידי הדמיית הפעולות של לקוחות אמיתיים באופן שאפשר לחזור עליו ולהגדיל את הגודל.

למידע נוסף, צפו בווידאו ותקראו את חקר המקרה של הפרויקט הזה.

אודות Spirent Communications plc

Spirent Communications plc. (LSE: SPT) היא הספקית הגלובלית המובילה של פתרונות בדיקה, הבטחת איכות, ניתוח ואבטחה. החל ברשתות פיזיות ווירטואליות של ספקי שירות ומרכזי נתונים ארגוניים וכלה בתקשורת סלולרית ורכב מחובר, ספירנט עובדת עם חדשנים מובילים כדי לעזור לעולם לתקשר ולעבוד ביחד באופן יותר מהיר, טוב ובטוח.

אנשי קשר

האמריקות
SS PR
John Nelson, +1 312-750-9081

[email protected]
או
אסיה פסיפיק

Spirent Communications
Janet Peng, +86 (10) 82330055 x160

[email protected]
או
אירופה

Spirent Communications
Simon Loe, +44 (0) 7850 205885

[email protected]

מקור: Spirent Communications, Plc

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170817005758/en

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים