'נגב' נבחרה כאחד ממותגי העל של ישראל- הסופרבראנד

דרוג:

קבוצת 'נגב' בניהולו של אבי מוטולה, נכנסה זו השנה השנייה ברציפות לרשימה היוקרתית של ה'סופרבראנדס' 2012' בדירוג גבוה, יחד עם 290 מותגים שסוננו מרשימת ענק של 2,300 שהועמדו לבחירה.

אבי מוטולה מנכ"ל קבוצת 'נגב': "נגב שמחה על בחירתה זו השנה השנייה ברציפות ברשימת מותגי העל, בחירה המשקפת את חדשנות פורצת דרך בהובלת ענף העיצוב בישראל. הפריסה הנרחבת של רשת חנויות הקונספט של 'נגב' והאמירה הייחודית שלהם כמענה לכל חלל ולכל דמיון, פלטפורמת ההדמייה הייחודית, ורמת השירות ללקוח, כל אלו הפכו אותנו למותג על בקרב הציבור בישראל, מותג שהפך לקוד זיהוי של חדשנות ישראלית". 88 מותגים שינו בשנה החולפת את מעמדם בישראל: 53 נוספו אליה ו-35 נפלטו ממנה* נדחקו מהרשימה: 'שופרסל' 'דיסקונט', 'ג'נרל אלקטריק' ו'פז' * הפתעה: 'רמי לוי' נכנס לרשימה בקטגוריית המזון והסלולר* המדד היוקרתי מבוסס על חוות דעת ציבור הצרכנים הישראלי. קבוצת 'נגב' השתלבה זו השנה השנייה ברציפות ברשימה היוקרתית של ה'סופרבראנדס' 2012' בדירוג גבוה, יחד עם 290 מותגים שסוננו מרשימת ענק של 2,300 שהועמדו לבחירה. אל הרשימה התווספו 18 מותגים חדשים בלבד לעומת 65 בשנה שעברה. השילוב במדד זו השנה השנייה ברציפות, משמר את מעמדה היקרתי של 'נגב' כמובילת ענף העיצוב בישראל. ברשימה נכללו מותגים שעוצמת הקשר שלהם נמצאה גבוהה מן הרף שנקבע בסקרי דעת קהל הוכרז כמותג על – סופרברנד. למרות הרחבת הרשימה, גם על מותגי העל ניתן לראות את השפעת המחאה החברתית שפרצה בקיץ שעבר ופגעה באמון שרוחשים הצרכנים בארץ למותגים. כך למשל מסתמנת שחיקה בעוצמת המותגים והקטגוריות שעמדו בחזית המאבק: מוצרי החלב, החטיפים, מוצרי המזון, מותגי הבנקאות, השירותים הפיננסיים והנדל"ן. הבחירה של 'נגב' ברשימה, צוינה בזכות פעילותה השיווקית הנכונה והמדויקת והיתרונות החדשניים שהיא מציעה לצרכן בזכותן היא נתפסת כמותג על בתחומה, כמו השקת פלטפורמת ההדמייה החדשנית של הקבוצה, פריסת החנויות, היצע המוצרים ורמת השירות לצרכן. *רשימת הסופרברנדס מורכבת לאחר מיפוי המותגים הפעילים בישראל כאשר בשלב השני, צוות המורכב מ-80 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק, בראשות פרופ' יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה. המותגים שזכו בציונים הגבוהים ביותר עלו לשלב מחקר הצרכנים. בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר MarketWatch במסגרתו דירגו 800 צרכנים ישראלים את 706 המותגים שחולקו ל-23 קטגוריות.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים