חברת Sophos הוצבה כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר ל- UTM

דרוג:

Sophos (LSE:SOPH), מובילה גלובלית לאבטחת נקודות קצה ורשת, המיוצגת בישראל על ידי Power Communication, הוצבה פעם נוספת ברביע ה"מובילים" (Leaders) בדוח ריבוע הקסם של גרטנר לניהול איומים אחוד Gartner, Inc.’s June 20, 2017, "Magic Quadrant for Unified Threat Management (SMB Multifunction Firewalls).”.
 
הרביע מבוסס על הערכה של יכולתה של החברה להוציא לפועל את חזונה באופן מלא. Sophos הינה אחת מתוך שלוש ספקיות בלבד שהוצבו ברביע המובילים בדוח זה. Sophos היא חברת אבטחת ה- IT היחידה שהוצבה באופן עקבי כמובילה על ידי גרטנר, הן בדוח רביע הקסם לפלטפורמות להגנת נקודות קצה (ינואר 2017) והן בדוח רביע הקסם לניהול איומים אחוד.
 
"אנחנו מאמינים כי ההצבה העקבית של Sophos  כמובילה בדוח זה נותנת משנה תוקף לעוצמת החזון שלנו וליכולתנו לספק מוצרים העומדים בקנה מידה, אמינים ובעלי הרמה הגבוהה ביותר של הגנה שלקוחות דורשים," אמר דן שיאפה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצות אבטחת משתמש הקצה והרשת ב- Sophos. "ארגונים בכל סדרי הגודל מתמודדים עם איומים מוכרים ובלתי מוכרים מידי יום, והם מופצצים במידע והתראות אבטחה, החל מנקודת הקצה ועד לשרת. על מנת להפוך את כל המידע הזה לפעולת אבטחה שימושית, Sophos ממשיכה להשקיע באסטרטגית האבטחה הסינכרונית שלה, אשר מקשרת ישירות בין UTM לאבטחת נקודות קצה על מנת להשיג תגובה אוטומטית ומהירה יותר. הגידול בשוק בשני התחומים העסקיים, רשת ונקודות הקצה, מדגים כי אנו עומדים בדרישות ההולכות ומתרחבות של השוק".
 
Sophos ממשיכה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום הגנת הרשת בשל קלות השימוש, יכולות האבטחה העשירות והאינטגרציה המוצלחת עם פתרון הגנת נקודות הקצה שלה. בשנת הכספים של Sophos, שהסתיימה ב- 31 למרץ 2017, דיווחה החברה על גידול של 17.8% בחיובים עד 319.1 מיליון דולר לתחום אבטחת נקודות הקצה, שיעור גבוה משמעותית מהגידול הכללי בשוק זה העומד על 10%. באותה תקופה, תחום ה- UTM והפיירוול של הדור הבא (NGFW) ייצג כמחצית מהחיובים של Sophos סביב העולם.
 
בסקירה של Sophos UTM on the Gartner Peer Insights שפורסמה לאחרונה באתר, צוין כי: "כאשר פגשנו את הצוות מ- Sophos לפני יותר מ- 6 שנים, חיפשנו פתרון אמין ובעל יחס עלות-תועלת טוב ללקוחות שלנו. הם לא רק סיפקו זאת, אלא גם השקיעו זמן בהבנת המודל העסקי שלנו. הם הקשיבו למשוב שאנו סיפקנו והשתמשו בו על מנת לקדם שיפורים בפתרון שלהם ועם הצוות שלהם. כתוצאה מכך, הם ממשיכים לעזור לנו לצמצם את עלויות התמיכה שלנו על ידי אספקת פתרונות חדשניים שמסייעים  לנו לאבטח את הרשתות של הלקוחות שלנו ממספר הולך ועולה של איומים".
 
למידע נוסף אודות פתרונות ה- UTM והפיירוול של הדור הבא בקרו ב:  www.sophos.com/utm.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים