עסקים כבר לא מחפשים רק יועצים...

דרוג:

בתחילת הדרך תחום הייעוץ הווה הבטחה טובה. אולם, בסופה של אותה דרך ישנה אכזבה רבה של הלקוחות שהרגישו מנוצלים ואם זאת המשיכו אותן חברות ללכת ליועצים השונים כי האלטרנטיבה שלא לדעת איך להתמודד עם שוק תחרותי הייתה גרועה יותר. כיום חברות מחפשות פחות דיבורים ואסטרטגיות חסרות תוכן שכן כוחות השוק לא עובדים כך יותר. חברות מחפשות פעולות אופרטיביות אקטיביות כדי להגדיל רווחיות. אולם, מעט הן האלטרנטיבות הקיימות לחברות ייעוץ.

מטרת יועצי השיווק הינה לאפשר לחברות למצוא את הדרך הנכונה עבורן כדי למקסם פוטנציאל החברה ולהגדיל רווחיות. אך, אם אלה לא נותנים מענה נאות, מהן האלטרנטיבות למנהלי פיתוח עסקי שלא מצליח לשלב בין הדרישות היום יומיות של ניהול לבין ניצול הזמן על מנת לבדוק הזדמנויות עסקיות שלשם כך הביאו אותם. הפיתרון שנוצר הוא מפגשי נטוורקינג. מנהלי פיתוח עסקי מבינים את החשיבות של מפגשי נטוורקינג אך אין להם את הזמן או הסבלנות להשקיע יום שלם בהקשבה להרצאות ושיחות מזדמנות ליד המזנון שעשויות , אך לרוב אינן תורמות להרחבת המעגלים העסקים שיולידו עסקאות חמות.

אז אם אין זמן למנהלי פיתוח עסקי וחברות ייעוץ כבר לא מקיימות את מה שהבטיחו, מה עושים על מנת לנצל את שלל ההזדמנויות העסקיות שיש מבחינה גלובאלית וחברות לא מגיעות אליהם? הפיתרון הוא מכירות במיקור חוץ, חברה שתעבוד בשבילך על מנת למצוא את ההזדמנויות העסקיות שמתאימות לחברה שלך.  הרי לחברה כזו יש יותר זמן מכיוון שזה הדבר היחיד שהיא עושה. כמו כן, היא בעלת ניסיון ומקצועית מכיוון שזו ההתמחות שלה, על בסיס זה היא קיימת. "די – לדיבורים. כן – פעילות אקטיבית ויעילה" על מנת לנצל את כוחות השוק והזדמנויות עסקיות שקיימות בו". 

אקסלנט פיתוח עסקי מגדירה את עצמה כמובילה בשירותי פיתוח עסקי וסוכני מכירות במיקור חוץ (אווטסורסינג אנשי מכירות) המטרה שלנו היא לסייע לעסקים להגדיל את הרווחים ולספק את התוצאות הטובות ביותר, להגדיל את ההכנסות תוך צמצום תקורה ואספקת שקט נפשי להנהלה שיאפשר לה להתמקד בצמיחה.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים