פרוקטר אנד גמבל ודאסו סיסטמס משתפות פעולה

דרוג:

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי פרוקטר אנד גמבל, מחברות מוצרי הצריכה הארוזים הגדולות בעולם, משתמשת בפלטפורמת 3DEXPERIENCE. פרוקטר אנד גמבל מפעילה את הפתרונות הייעודיים לתעשייה Perfect Product  ו- Perfect Package כדי לחבר אלפי משתמשים לנתונים, לעובדים אחרים ולצרכנים. הדבר מאיץ ומשפר תהליכי תכנון ועיצוב המוצר והאריזות של החברה, את ניהול הדרישות וניהול התוכניות.

 

שוק מוצרי הצריכה הארוזים הוא שוק מהיר ותחרותי, במסגרתו רוב החלטות הרכישה מתקבלות תוך שניות. חברות חייבות לספק במהירות חומרים חדשים, נוסחאות ואריזות, אשר מבדלים את המוצר בשווקים שונים, תורמים לחיזוק ואמינות המותג, ומעודדים את הצרכנים לבצע רכישות ורכישות חוזרות.

 

פרוקטר אנד גמבל, לקוחה וותיקה של אפליקציות התכנון, הפיתוח והסימולציה של דאסו סיסטמס, מנהלת 10 קטגוריות מוצרים ו- 65 מותגים ביותר מ- 80 מדינות. פלטפורמת 3DEXPERIENCE מסייעת לפרוקטר אנד גמבל למנף את הגודל שלה, עם אג'יליות גדולה יותר לחדשנות, ניהול יעיל יותר של תוכניות מוצרים והאצתן, תוך עמידה במחזור חיי מוצר שהולך ומתקצר, תנודתיות בעלויות של חומרי גלם, ודרישות צרכנים המשתנות באופן תדיר.

 

"ההחלטה לשדרג מה- PLM הקיים של דאסו סיסטמס אל פלטפורמת 3DEXPERIENCE היא חלק מהמאמץ שלנו לבצע מהפך דיגיטלי בפעילות העסקית שלנו ולייצר ערך חדש ללקוחות", אמר ז'אן לואי הוספיטל, מנהל IT, פרוקטר אנד גמבל. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE מאפשרת קידום של חדשנות מקצה לקצה ומשפרת את חווית המשתמש עבור הקהילה הטכנולוגית המקיפה שלנו".

 

בהתבסס על פלטפורמת 3DXPERIENCE, פתרונות Perfect Product ו- Perfect Package, יגיעו אל 18 אלף המשתמשים של פרוקטר אנד גמבל, במחקר ופיתוח, אספקת מוצרים, בקרת איכות ותחומים נוספים התומכים בתכנון ופיתוח מוצרים. בסביבה דיגיטלית שיתופית וגלובלית שנוצרת באמצעות הפלטפורמה, נתוני פרויקטים ניתנים לעיקוב (traceable), לשיתוף ושימוש חוזר. בכך, צוותים משקיעים פחות זמן בחיפוש אחר נתונים והם מקבלים גישה לאפיונים מדויקים ועקביים יותר של מוצרים ואריזות. הדבר מייעל תהליכים וחוסך עבודה חוזרת והוצאות מיותרות. בנוסף להגברת התפוקה, ניתן לבצע בקלות העברת נתונים מול צרכנים כדי לקבל תובנות חזקות יותר לגבי מגמות, צרכים ושימוש.

 

"פלטפורמת 3DEXPERIENCE והפתרונות הייעודיים שלנו לתעשיית מוצרי הצריכה הארוזים, מחברים בין אנשים, תהליכים ומערכות. כתוצאה מכך, חברות יכולות להפחית את זמני הפיתוח בעד 20 אחוזים", אמר פיליפ לואב, סגן נשיא, מוצרי צריכה ארוזים וקמעונאות, דאסו סיסטמס. "זהו יתרון עצום בתעשייה הדורשת חדשנות רבה ומהירה יותר מחברות, שחייבות גם לבצע באופן קבוע התאמות לדרישות משתנות של צרכנים. תהליך הגילוי, הייצור והאספקה של מוצרים פורצי דרך הופך ליעיל בהרבה".


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים